A czy nie wzrosły w 2023 ceny praw do emisji CO2 ? i Tesla nie handluje nimi ? mając zysk z nich - można obniżać ceny pojazdów. Musząc płacić za te prawa - trudno obniżać.
Trudno to coś nazwać "konkurencją" . To żadna konkurencja, tak jakbyś w wyścigu jednemu zespołowi nakazał dociążyć bolidy ze 300 klilo, drugiemu pozwolił budować bez ram regulaminowych. Wynik będzie jasny, choćby byle przciętniacy prowadzili ten drugi zespół i sam wóz.
Inna sprawa - Tesla musi obniżać ceny , taki to złom czy jak ? czy może jest tak upierdliwa w użytkowaniu ? dobre sprzedaje się w dobrych cenach.
Obniżają ceny bo konkurencja im rośnie w siłę z miesiąc a na miesiąc a chcą utrzymać pozycję lidera sprzedaży samochodów elektrycznych w Europie. Oficjalnie optymalizują koszty produkcji co pozwala na obniżenie cen.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ale Ty serio porównujesz Giulię i BMW 3 z Teslą TM3?![]()
Od zawsze segment premium był droższy od reszty, a Tesla nigdy premium nie była i jakością wykonania to jest daleko za Skodą, a 280-konny Superb startuje od 175k![]()
Tymczasem, kolejna obniżka cen, a Ty nadal jeździsz drogim spaliniakiem i trujesz planetęMasochista?
Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
kisne![]()
![]()
samochody elektryczne sa za drogie! musza zrownac sie cenowo ze spalinowymi!
Elektryki tanieją - samochody nie powinny taniec. Jak tanieją, to coś z nimi jest nie tak.
![]()
kopalnia memów
![]()
- - - Updated - - -
no tak, zaklinajcie sobie rzeczywistość dalej. Co z tego, ze wszedzie w testach zestawia sie TM3 z BMW 3, w tym topową wersję z BMW M3. Ale nie, u nie u nas na forumbo przeciez nie zgadza sie z tezą (elektryk nie moze byc konkurencyjny wobec odpowiednika ICE), wiec zaczynamy wygibasy. TM3 to jest segment skody superb, bo osiągi superba kończą się tam, gdzie TM3 się zaczynają
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Minęło trochę czasu odkąd tu pisałem, ale widzę, że u Ciebie problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego nadal na tym samym poziomie![]()
Powtórzę wielokrotnie już zadane pytanie - gdzie i kiedy taką tezę założyłem?No tak, nie potrafisz wskazać? Ty tylko potrafisz próbować komuś wciskać swoje wymyślone tezy albo twierdzić, że komuś coś nie pasuje do tezy, chociaż sam nie wiesz jakiej [emoji28]
I to są dopiero wygibasy![]()
TM3 to segment premium, bo osiągami jest porównywalne z osiągami BMW i nie ważne, że całą resztą nawet się do premium nie zbliża [emoji28][emoji28][emoji28][emoji28] Nie ważne, że nawet producent nie pozycjonuje swoich samochodów jako premium [emoji28]
Tymczasem elektryczny odpowiednik BMW 3 w segmencie premium, czyli i4 - od 260k [emoji28]
Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez FXX ; 20-04-2023 o 05:55
Pewnie jakieś randomy:
https://motoryzacja.interia.pl/rapor...iz,nId,6727015
Tymczasem za chwilę wyjeżdżam na cały dzień na Mazury. Mam 1/4 baku. Powinienem się martwić?
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.