Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Regeneracja łożyska oporowego sprzęgła

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Andro to jak widać ja zawsze kupuje auta mniejszościowe ;] Zadne moje dotychczasowe auto nie miało takich wynalazków ...
    no cóż czasy się zmieniają...
    skończyła się era wiekowych i topornych aut.


    moja druga ulubienica...

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    To ja wole te toporne stare dobre V6 i nie pcham się w nowe ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Grzesiekk nie jestes sam

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Szczerze uważam to rozwiązanie za niespecjalne przemyslane, lepiej jesli elementy hydrauliczne pracuja poza kielichem skrzyni, jesli padnie w V6 wysprzeglik zmieniasz go i po sprawie, nie ruszasz skrzyni, sprzeglo lata az sie okladziny nie skoncza, jeszcze nie widzialem przypadku aby sie rozpadlo samo lozysko. A w kochanym TS z tym wynalazkiem ... jak cokolwiek zaczyna sie dziac to skrzynia w dół ... dziekuje uważam że to złe rozwiazanie. Miałem pare aut z blizniaczymi skrzyniami jak w TS, miały "stary" sposob sterowania sprzeglem i nic sie z tym nie działo.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Szczerze uważam to rozwiązanie za niespecjalne przemyslane, lepiej jesli elementy hydrauliczne pracuja poza kielichem skrzyni, jesli padnie w V6 wysprzeglik zmieniasz go i po sprawie, nie ruszasz skrzyni, sprzeglo lata az sie okladziny nie skoncza, jeszcze nie widzialem przypadku aby sie rozpadlo samo lozysko. A w kochanym TS z tym wynalazkiem ... jak cokolwiek zaczyna sie dziac to skrzynia w dół ... dziekuje uważam że to złe rozwiazanie. Miałem pare aut z blizniaczymi skrzyniami jak w TS, miały "stary" sposob sterowania sprzeglem i nic sie z tym nie działo.
    przecież ja nigdzie nie napisałem że to jest najlepsze rozwiązanie na świecie.
    sam musiałem w swoim TS-ie wymienić wysprzęglik bo po odkręceniu skrzyni biegów od silnika rozpadł się.kupiłem nowy i po problemie.

    chodzi mi tylko o to że nie mamy wpływu na to co producenci wkładają do naszych samochodów.


    moja druga ulubienica...

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał andro34 Zobacz post
    chodzi mi tylko o to że nie mamy wpływu na to co producenci wkładają do naszych samochodów.

    No niestety to prawda, jak patrzę na jakośc nowych aut i na czym juz się oszczedza to ręce opadaja, a szczytem juz sa nowe VW w których nawet na jakości materiału uzytego do wykonania śrub sie tnie koszty i potem w aucie z przebiegiem 30-50tys km nic sie nie da odkrecic bo sie rwie ...
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #17
    rudiszubert
    Gość

    Domyślnie

    Na innym forum ktoś napisał że jest w Interkarsie ,zestaw naprawczy tego wysprzęglika i kosztuje 16 pln .Zadzwoniłem i zamówiłem ..więc jest to część rozbieralna.
    Ostatnio edytowane przez rudiszubert ; 26-10-2009 o 17:05

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał rudiszubert Zobacz post
    Na innym forum ktoś napisał że jest w Interkarsie ,zestaw naprawczy tego wysprzęglika i kosztuje 16 pln .Zadzwoniłem i zamówiłem ..więc jest to część rozbieralna.
    już sama cena nie wróży mi odpowiedniej jakości tych części,choć chciałbym się mylić bo zawsze byłaby to jakaś alternatywa na przedłużenie zycia wysprzęglika na jakiś czas, podobnie jak ma się sytuacja z zestawem naprawczym wariatora.

    czekamy na dalszy ciąg...


    moja druga ulubienica...

  9. #19
    sciesill
    Gość

    Domyślnie

    Nie regeneruj ... wymień na nowe , na pewno koszyk się rozleciał a tego nie wymienisz a i bieżnie dostały w d...... , napawanie załatwi materiał i długo nie pojeździsz..

  10. #20
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Rzeczywiście, odrobinę problematyczne rozwiązanie jeśli chodzi o naprawy, ale...
    Czy mając na uwagę nakład pracy z jakim jest związana wymiana wysprzęglika zasadnym jest próba ratowania go?

    Nie wiem czy będziesz to robił sam, czy w warsztacie, jeśli wybierzesz tę drugą opcję, to za sama robociznę wołali do mnie w granicach 500zł.
    Jeśli będziesz robił sam, to możesz się pobawić jeśli lubisz dłubać przy aucie, jednak jeśli zależy Ci na jego sprawności i niezawodności, a dodatkowo cierpisz na brak wolnego czasu - wymień całość.

    Przepraszam za składnię... ale...

Podobne wątki

  1. Wymiana łożyska oporowego 156 JTD
    Utworzone przez sebsoniki w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 29-06-2023, 16:27
  2. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 17:37
  3. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 13:12
  4. Zapięcie łożyska sprzęgła
    Utworzone przez Piotrek76 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 02-06-2012, 10:30
  5. [164] Regeneracja łożyska półosi prawej
    Utworzone przez ar4me w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-01-2012, 16:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory