Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Swap 1.8ts na 1.9 jtd...

  1. #1
    daro_mayday
    Gość

    Domyślnie Swap 1.8ts na 1.9 jtd...

    witam.
    mam do kolegow pytanie. chcialbym zrobic swap silnika z 1.8 ts na 1.9 tjd.
    da sie to zrobic w miare bezinwazyjnie jezeli mozna to tak nazwac?
    dziekuje za wszelkie sugestie.
    pozdrawiam.

  2. #2
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Łatwa robota - wystarczy mieć kompletny zespół napędowy jtd z osprzętem, kompletną instalację elektryczną, niezliczone pokłady cierpliwości i zaciętości o takich szczegółach jak zbiornik czy obrotomierz nie wspomnę - jednym słowem gra nie warta świeczki.

  3. #3
    daro_mayday
    Gość

    Domyślnie

    czy zbiornik, przewody paliwowe i pompa nie moga zostac od ts'a?
    nie chce tego robic hobbistycznie.
    moj ts niestety juz nie nadaje sie do remontu wiec zamiast zmieniac na ts chcialem wlozyc jtd.
    caly zespol napedowy mam wlacznie z wiazka, ecu i immo.
    pytanie tez czy chlodnica i to co zostaje po ts da sie wykorzystac.
    pozdrawiam.

  4. #4
    Użytkownik Ogier Avatar jajcek
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bialystok, Bialystok, Poland, Poland
    Auto
    BMW 530D E39
    Postów
    170

    Domyślnie

    a mógłby ktoś udzielić informacji na temat swapa 1.9 jtd na 2.4 jtd ? chodzi mi dokładnie o koszty takiego zabiegu ?( pytam z ciekawości )

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał daro_mayday Zobacz post
    czy zbiornik, przewody paliwowe i pompa nie moga zostac od ts'a?
    nie chce tego robic hobbistycznie.
    moj ts niestety juz nie nadaje sie do remontu wiec zamiast zmieniac na ts chcialem wlozyc jtd.
    caly zespol napedowy mam wlacznie z wiazka, ecu i immo.
    pytanie tez czy chlodnica i to co zostaje po ts da sie wykorzystac.
    pozdrawiam.
    Praktycznie nic co zostaje po TSie nie nadaje się do wykorzystania. Taniej wyjdzie kupic nowe auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał daro_mayday Zobacz post
    czy zbiornik, przewody paliwowe i pompa nie moga zostac od ts'a?
    nie chce tego robic hobbistycznie.
    moj ts niestety juz nie nadaje sie do remontu wiec zamiast zmieniac na ts chcialem wlozyc jtd.
    caly zespol napedowy mam wlacznie z wiazka, ecu i immo.
    pytanie tez czy chlodnica i to co zostaje po ts da sie wykorzystac.
    pozdrawiam.
    taniej cie wyjdzie wstawić drugiego TS-a niż pchać się w coś co się nie uda i pochłonie kupę kasy i czasu.a chociażby gdyby to się udało to kto później kupi takiego dziwoląga...

    według mnie to bez sensu!!! a dobry silnik TS już kupisz za ok 2,5 tyś.


    moja druga ulubienica...

  7. #7
    daro_mayday
    Gość

    Domyślnie

    chcialem uslyszec Wasze zdanie na ten temat
    po wielu analizach techniczno-elektryczno-ekonomicznych wychodzi na minus.
    w mojej 156 juz ktos zwany "wielkim mechanikiem" namodzil wiec kupuje 2.0ts taki jak jest w papierach i juz
    andro34 - z tym dziwolagiem masz racje - to jak b4 coupe z tdi
    latwiejsza sprawa jest swap 1.9 na 2.4 bo to przeciez tez diesel.
    pozdrawiam.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar kt0sfajny
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Luxembourg | Rzeszów
    Auto
    Byla Alfa Romeo 156 TS
    Postów
    1,125

    Domyślnie

    ktos by sie zdzwil tak jak tu ;]
    "Do kupienia jest prawdziwy sportowy klasyk - mitsubishi 3000GT. Przypominamy, że w oryginale pod maską znajdował się 24 zaworowy V6 o mocy co najmniej 220 KM. Bogatsze wersje wyposażone były w jednostkę z dwoma turbosprężarkami, które zapewniały dodatkowy zastrzyk mocy w postaci kolejnych 80 KM.Auto było niezwykle zaawansowane technicznie. Miało np. wszystkie koła skrętne. Problem w tym, że zużywało dość dużo paliwa... Dlatego właśnie, jak wynika z treści ogłoszenia, poprzedni właściciel poddał auto pewnym modyfikacjom. Tak właśnie powstało jedyne w swoim rodzaju mitsubishi 3000 GT TDI. Możliwe tylko w Polsce..."

    gosc wsadzil silnik TDI
    link do artykulu http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-takie-rzeczy-tylko-w-polsce,nId,410

    benzynowe alfy z walnietym wariatorem i tak klekocza podobnie jak diesel :d
    gdzie kucharek szesc tam jest co poklepac| jeszcze tu wroce | jezdze alfa bo mnie stac;P


  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar melusb
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Lubzina, Poland
    Auto
    156 SW 1.9JTD
    Postów
    93

    Domyślnie

    opisze ktoś jakieś własne doświadczenia apropos swap-a 1.9 na 2.4 jtd ?

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  3. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  4. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56
  5. SWAP z 2.5 na 3.0 24V
    Utworzone przez h0se166 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 13-02-2011, 09:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory