Strona 6 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 76

Temat: Big problem z wybuchającym płynem i grzaniem się auta.

  1. #51
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - niewłaściwa regulacja zapłonu - reguluje się to jakoś
    - awaria komputera bądź jego czujników
    - uboga mieszanka paliwa z powietrzem
    1. ustawienie rozrzadu
    2. czujnik w kabinie nie ma nic do temperatury i przegrzewania, awaria ECU tak, poniewaz to ECU steruje wszystkim.
    - a masz załozony ten przeprogramowany czy stary ECU z wyłamanym bolcem ?
    3. uboga mieszanka to już sonda lambda, przepływomierz, ...
    ta uboga mieszanka to mi nawet pasuje, ponieważ pisałeś ze mało pali.
    - jeśli fachowiec ( a będzie około 14:00 ) nic nie wykryje to ja mam czas tak od godziny 16:00
    chętnie podepnę czujnik piezo do samochodu.
    - wysłałem PW.
    - czarna obwódka na izolatorze świecy, to znak przebicia wysokim napieciem lub spalenia sie oleju, który mógł być w gnieżdzie świecy.
    - poniżej efekt wody w gniezdzie świecy.

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 25-12-2009 o 09:18
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #52
    ideally
    Gość

    Domyślnie

    wszystko ok
    Ostatnio edytowane przez ideally ; 24-01-2010 o 13:46

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    jak na ten silnik to trochę za mało, powinno być 11 - 12 góra.
    - można się cieszyć, gdyby nie ten problem z przegrzewaniem.
    - dobrze byłoby gdybym mógł zrobić pomiary czujnikiem piezo !!!
    - u kolegi ( patrz temat: http://www.forum.alfaholicy.org/147_...dechowego.html )
    nareszcie wyszło, że ma przestawiony rozrząd i/lub zeszlifowane wałki rozrządu.
    - a walka trwała z warsztatem prawie 6 miesiecy ale zobaczymy po wizycie "korekcyjnej " w warsztacie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #54
    ideally
    Gość

    Domyślnie

    wszystko ok
    Ostatnio edytowane przez ideally ; 24-01-2010 o 13:46

  5. #55
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    to co opisujesz to efekt bąbla powietrznego ale przeciez miałeś odpowietrzenie chłodnicy robione.
    - masz racje dziwny samochód albo nie był jeszcze w rekach dobrego fachowca.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #56
    ideally
    Gość

    Domyślnie

    wszystko ok
    Ostatnio edytowane przez ideally ; 24-01-2010 o 13:47

  7. #57
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    no to robi się coraz ciekawiej, nie dla kolegi.
    - ciekawe tylko czy pomiar pulsacji lub też użycie pluginu Dynamic wychwyci ten przypadek.
    - to co mi odpowiedziano na innym forum, tak powinno być to widoczne.
    - tylko nie powiedzieli gdzie !
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #58
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Praktycznie wszystkie prawdopodobne usterki da się zdiagnozować po zdjęciu głowicy.I myślę,że to wyjdzie znacznie taniej niż próbowania eleminacji każdej prawdopodobnej przyczyny oddzielnie.Sytuacja jest nienormalna i wymaga radykalnych rozwiązań.Przy okazji sprawdzasz wałki i rozrząd.Pompę wodną ,szczelność głowicy.Na piechotę czujniki temperatury.Po spuszczeniu płynu i oleju szczelność chłodnicy oleju/jak ją masz/ Jak wybebeszysz wszystko proponowałbym przyjżeć się jeszcze kanałom wodnym czy nie są przytkane np.silikonem przy montażu termostatu czy czegoś tam innego.Niewiem dlaczego tak się bronisz przed zdjęciem głowicy ,z każdym dniem jeżdzenia ryzykujesz coraz wieksze koszty naprawy
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #59
    ideally
    Gość

    Domyślnie

    wszystko ok
    Ostatnio edytowane przez ideally ; 24-01-2010 o 13:47

  10. #60
    ideally
    Gość

    Domyślnie

    wszystko ok
    Ostatnio edytowane przez ideally ; 24-01-2010 o 13:47

Podobne wątki

  1. [159] Problem z grzaniem świec
    Utworzone przez Lolson w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-11-2015, 19:25
  2. Problem z płynem chłodniczym.
    Utworzone przez lysy13 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-08-2015, 15:18
  3. [155] Problem z płynem chłodniczym
    Utworzone przez cerciarz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-03-2011, 22:31
  4. Problem z grzaniem
    Utworzone przez resti71 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-02-2011, 20:11
  5. Problem z płynem chłodniczym
    Utworzone przez XxdiabloxX w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-12-2010, 22:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory