Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: Makslymalne obroty silnika 2.4 JTD

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Ty może i nie ale kilka osób tak. Ok u mnie obroty max okolice 5200 może 5300 więc w normie.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Ale co tam, nie zbaczamy z tematu. Dodam, że mam JTD i TS i jakies tam porównanie mam....
    W końcu jakaś osoba, która ma porównanie i się wypowiada obiektywnie, a nie... "bo kolega ma" "bo mój wujek ma" "Bo babci kuzyna mojego kolegi tłok wyskoczył" "koledze tatusia coś tam" "wiem lepiej bo znajomi mi gadali" "słyszałem w X-Files ze tłoki wyskakują" fachowcy

    diesel power http://je.pl/qeuy

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Coś chyba nie na temat... Tutaj chodzi o JTD, a nie TS lub JTS. Albo się pomyliłeś, albo nie zauważyłeś, że kolega powyżej ma JTD w opisie.
    A z czym się pomyliłem kolego?

    Porównanie mam, 2x jts i Jtd na dzień dzisiejszy.
    Będzie trzeba z któregoś zrezygnować (tak poza tematem ;-) )

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Ugryzę się. W każdym razie 200km nie dużo, a można się zabawić.
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  5. #25
    vinci
    Gość

    Domyślnie

    To może i ja podepne sie pod temat mam co prawda Alfe 147 i 1.9 jtd,ale max obroty u mnie to 4000 zarówno na postoju jak i na biegach.Podejrzewam błąd obrotomierza na postoju mam ok 700 obrotow a przy 100km/h ok 1750 czy tak powinno być w 147 jtd???
    Ostatnio edytowane przez vinci ; 31-01-2010 o 12:28

  6. #26
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    A z czym się pomyliłem kolego?

    Porównanie mam, 2x jts i Jtd na dzień dzisiejszy.
    Będzie trzeba z któregoś zrezygnować (tak poza tematem ;-) )
    Porównanie masz ale pomyliłeś się tu :

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    ....Kręcenie na maxa także nic nie daje, max moment w granicach 4-4,3 tyś......
    Temat dotyczy 2,4 jtd a ten osiąga max moment ( 305 Nm ) przy 1800 obr/min. różnica znaczna nie sądzisz ?? Wydaje mi się że myśli miałeś silnik benzynowy - wtedy gra. Temat się trochę rozmył więc się nie dziwie.

  7. #27
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak piszesz. Nie pomyliłem silników miało być max moc a nie moment. Moje niedopatrzenie, zauważyłem później że się pomyliłem ale nie chciałem edytować bo już w ogóle masło maślane by wyszło.
    Przepraszam.

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Dokładnie tak jak piszesz. Nie pomyliłem silników miało być max moc a nie moment. Moje niedopatrzenie, zauważyłem później że się pomyliłem ale nie chciałem edytować bo już w ogóle masło maślane by wyszło.
    Przepraszam.
    I właśnie o to mi chodziło...

  9. #29
    pollo89
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Nie możesz mieć ograniczenia przy tych obrotach, bo ten silnik osiąga moc maksymalną dopiero przy 4200, więc jeśli się nie wkręca powyżej, masz coś nie tak.
    Masz może jakieś pomysły co może byc nie tak ? Jakieś sugestie ? Za wszystkie będę wdzięczny

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    Olaj napędowy spala sie z mniejszą prędkością. Stąd nie bedzie się kręcił nigdy jak benzynka.

Podobne wątki

  1. [159] Obroty silnika
    Utworzone przez Driller w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-05-2015, 16:47
  2. Obroty silnika
    Utworzone przez Gino w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 16:53
  3. Obroty silnika
    Utworzone przez Gino w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-03-2009, 23:28
  4. [145] obroty silnika
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2009, 16:42
  5. [164] ABS a obroty silnika
    Utworzone przez PawełQV w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-10-2007, 19:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory