Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 49

Temat: Klejnot wymagający szlifu

  1. #31
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    a z tego co pamiętam masz sekwencje a tam cofek nie ma
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  2. #32
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasza85 Zobacz post
    a z tego co pamiętam masz sekwencje a tam cofek nie ma
    Przy niewyregulowanych zaworach jednak wystrzały się zdarzają. Nie byłby to pierwszy ani ostatni przypadek.
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  3. #33
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kasza85
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    jelenia góra
    Auto
    Alfa Romeo 166 3, 0 24v 2000r
    Postów
    776

    Domyślnie

    zgadzam się firgloo. ale wtedy zawory by tak stukały że ucho więdnie
    Alfa 164 3.0 94r - była
    Alfa 164 3.0 96r - była
    Alfa 166 3.0 00r - jest

  4. #34
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasza85 Zobacz post
    zgadzam się firgloo. ale wtedy zawory by tak stukały że ucho więdnie
    A słuchałeś silnik w 164 allaha?
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  5. #35
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar PawełQV
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Łódź-San Francisco
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV '91
    Postów
    205

    Domyślnie

    Raczej na zdjęciu widzę instalację 2generacji. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego a w szczególności rury Filtr-Kolektor ponieważ aby upchać klapkę przeciwstrzałową i mikser "instalator" wyciął jakieś 2cm tej elastycznej rury w miejscu w jakim powinna pracować (wg wahnięć silnika). Typowe dla tego rozwiązania. Kiedyś cały zestaw zgubiłem dwa razy na drodze. Masz dwa wyjścia, zmienić na sekwencje albo co jakiś czas to uszczelniać i skręcać do kupy.

    Jeśli wszystko było szczelne Zadumał bym się nad stanem zaworów ssących (wypalone, zgięte) , strzały na lpg w 12v to raczej rzadkość (pomijam sytuację opisaną powyżej). Nie sądzę aby to była też przepływka (4 cylindry grają i nie ma mocy- zorientował byś się). Sprawdził bym ciśnienie w cylindrach dla pewności dla świętego spokoju.
    PawełQV
    AR 164'91 QV

  6. #36
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Okej, zrobie zgodnie z tym co mówisz, ale przede wszystkim pojade do jakiegoś speca od gazu, niech sie wepnie w komputer i mi powie co i jak. póki co pojeżdże na benzynie.
    Jak zdjąć poduszkę powietrzną? Fabryczna została wystrzelona gdy użytkował auto poprzedni właściciel, a tą założył strasznie niezdarnie i odstaje oraz są problemy z klaksonem.
    jak ją demontować?
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 28-02-2010 o 16:10

  7. #37
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Od tyłu kierownicy są dwa otwory a w nich śruby na imbus. Odkręcasz je i poduszka wychodzi.
    Nie odłączaj przewody od poduszki, bo potem będziesz miał paląca się na desce kontrolkę i tylko wizyta w ASO Cię uratuje.
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  8. #38
    allah
    Gość

    Domyślnie

    Jak ją odpaliłem, to wiedziałem, że bóg i ja jej wszystko wybaczymy, ale dziś przy intensywnym kręceniu kierownica ( np zawracanie 'na trzy') słychać coś jakby stukało, chyba w prawym kole ale ręki nie dam sobie uciąć... Co to jest, tuleje na wahaczach mam do wymiany, ale to chyba nie to?

  9. #39
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Cytat Napisał allah Zobacz post
    Co to jest, tuleje na wahaczach mam do wymiany, ale to chyba nie to?
    Stukało w równych odstępach jak jechałeś? Czy zaraz po obrocie kierownicą stojąc w miejscu jedno stuknięcie?
    http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
    2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
    2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
    2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
    2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
    2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi

  10. #40

Podobne wątki

  1. Wał korbowy czy nadaje sie do szlifu?
    Utworzone przez Maximdj1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 82
    Ostatni post / autor: 03-05-2017, 09:38
  2. Nurburgring - wyprawa na najbardziej wymagający tor świata..
    Utworzone przez BiG_G w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-05-2011, 16:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory