Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: 164 3.0 24V potrzebny fachowiec

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie 164 3.0 24V potrzebny fachowiec

    Potrzebuje kilku informacji na temat silnka z alfy 164 24V.
    Jaka jest pompa oleju? Czy taka sama jak w 3.0 12v? Czy jest tak samo napedzana- z paska rozrzadu.
    Chciałbym taki silnik zamontowac w alfie 75. Zostawić elektryke od 75 i przy tym zastosowac gazniki Weber 50mm.
    Czy ktoś mógłby udzielić mi istotnych w tej kwestii informacji? Próbował już ktoś skonstruować coś takiego?

  2. #2
    Administrator ds. społecznych Fachowiec Avatar Majkel
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Koszalin, Gdynia
    Auto
    Ducati Hypermotard 796
    Postów
    2,908

    Domyślnie

    Pompa olejowa w 24V jest taka sama jak w 12V (60625586)
    Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
    Wcześniej:
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
    Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
    Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
    Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
    Alfa Romeo 166 3.0 V6
    Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
    Lancia Delta 1.8 8V
    Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
    Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
    Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
    Alfa Romeo 155 2.5 V6
    Alfa Romeo 33 1.7 Boxer

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie

    czyli wszystko tak samo jak w 3.0 12v tylko glowice inne? Bo wie ze w alfa 166 3.0 24v ma inna pompe olejowa.

  4. #4

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał Zobacz post
    zostaje kwestia zapłonu w 24 masz cewke na kazda świece- niema aparatu zapłonowego tak jak w 12v
    W dwunastce też jest Cewka silnik 3 litry spidera i silnik 2.5 ze 155

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie

    Ale zeby zostawic instalacje z 24v musze zostawic przeplywomierz a nie chce tego. przy zastosowani instalacji z 75 z aparatem zaplonowym nie musze miec przeplywki bo przyspieszenie zaplonu jest na podcisnienie i to mi odpowiada. Sprawa jest tego typu czy w bloku od silnika 24V jest otwor na aparat zaplonowy?

  7. #7

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Wujo
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Mokrsko (NL Den haag)
    Auto
    ALFA 75 3.0V6 QV - 75 2.5V6 Milano - 75 3.5V6 SAVALI - 155 Q4 - Dodge Ram SRT-10
    Postów
    395

    Domyślnie

    Wiem juz na pewno ze blok jest taki sam jak w 3.0 12V wiec otwor na aparat zaplonowy musi byc. Chodzi tylko o czy aparat zaplonowy zmiesci sie kolo glowicy 24V tak jak to jest w alfie 75 12V ?

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 164 & AR 166
    Postów
    465

    Domyślnie

    Napęd aparatu został taki jak w 12v, ale aparat się nie zmieści. Głowica jest szersza (2 wałki rozrządu). Jak możesz to zostaw elektronikę od 164 i zamiast przepływki zastosuj MAP sensor i ecumaster. Zamiast gaźników będziesz mógł w pełni kontrolować wtrysk paliwa i kąt zapłonu. Zostaną ci czujniki spalania stukowego, dla bezpieczeństwa silnika.
    Pompa oleju pasuje od 75 tylko trzeba środek przełożyć od 164 żeby można było zębatkę dokręcić jak nie będzie aparatu. Zębatkę trzeba przyszlifować z wysokości i wszystko pasuje.
    Moje Alfy
    AR 166 Sportronic LPG, 2.5 24v
    AR 166 3.0 Sportronic
    AR 166 Manual 3.0 => swap r5 q4
    AR 164 3.0 24v, Q2, Motronic ME 2.1, ABS+EBD, 6speed
    Gtv_Spider 2.0=> swap 3.0 24v

    Oraz
    Delta III 1.75 k04
    Espace IV 3.5

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Swietokrzyskie
    Postów
    147

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rafał Zobacz post
    Niema - masz 2 wałki rozrzadu! na 1 głowice
    Rafale, a w 12v ile jest wałków na głowice?

Podobne wątki

  1. Ogarnięty fachowiec potrzebny od zaraz!!!
    Utworzone przez sneijder w dziale Lubuskie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-01-2016, 17:56
  2. Elbląg - Potrzebny fachowiec od Alfy.
    Utworzone przez R.Karolak w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-11-2012, 16:00
  3. Pilnie potrzebny fachowiec znający się na alfach z turku lub okolic
    Utworzone przez mariusz8107 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-09-2010, 15:38
  4. POTRZEBNY DOBRY FACHOWIEC DO ALFUNI
    Utworzone przez Izabela w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 10-08-2008, 11:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory