Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Temat: Instalacja 156 2.0 TS pytanie

  1. #21
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Wili
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    LeGnIcA
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS 155KM 1999r. + LPG Stag, AR 146 1,6 boxer 1995r. + LPG
    Postów
    112

    Domyślnie

    Dobra chłopaki ;D tu macie zdjęcia mojego wlewu schowanego pod klapką
    nie szpeci tak auta jak kolegi Filipa (bez urazy).

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...cf3e05b51.html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...1287c89ba.html
    Ostatnio edytowane przez Wili ; 17-04-2010 o 20:17

  2. #22
    Filipa
    Gość

    Domyślnie

    szpeci nie szpeci grunt że działa !
    co do mojego auta to jestem posiadaczem dopiero dwa tygodnie... informacje te przekazał mi mój wujek od którego nabyłem Alfe osobiście jestem zwolennikiem benzyny... a konkretnie 98 nie ma co porównywać do gazu

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Filipa Zobacz post
    ... a konkretnie 98 nie ma co porównywać do gazu
    Uzasadnij
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #24
    Filipa
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Uzasadnij
    "
    Wady instalacji gazowych LPG:
    - uruchamianie silnika w niższych temperaturach przy pomocy benzyny (zalecane)
    - większe koszty przeglądów technicznych
    - dodatkowe koszty związane z serwisem i eksploatacją elementów instalacji gazowej
    - ograniczenie funkcjonalności samochodu przez butlę z gazem
    - większe spalanie
    - wyższa temperatura spalania gazu
    - zmniejszenie mocy silnika w przypadku instalacji starszych generacji
    - zwiększona ilość pary wodnej w spalinach przyczynia się do korozji układu wydechowego
    - konieczność stosowania metalowego kolektora dolotowego, lub dodatkowych zabezpieczeń w przypadku dolotowego kolektora z tworzyw sztucznych ( w instalacjach I i II generacji)"


    proszę


    tzn nie wiem dużo na temat instalacji gazowych . . . ale z tego co wiem to zawsze coś sie traci na mocy . . . albo ?:> Uświadomcie mnie

  5. #25
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Filipa Zobacz post
    "
    Wady instalacji gazowych LPG:
    - uruchamianie silnika w niższych temperaturach przy pomocy benzyny (zalecane)
    - większe koszty przeglądów technicznych
    - dodatkowe koszty związane z serwisem i eksploatacją elementów instalacji gazowej
    - ograniczenie funkcjonalności samochodu przez butlę z gazem
    - większe spalanie
    - wyższa temperatura spalania gazu
    - zmniejszenie mocy silnika w przypadku instalacji starszych generacji
    - zwiększona ilość pary wodnej w spalinach przyczynia się do korozji układu wydechowego
    - konieczność stosowania metalowego kolektora dolotowego, lub dodatkowych zabezpieczeń w przypadku dolotowego kolektora z tworzyw sztucznych ( w instalacjach I i II generacji)"


    proszę


    tzn nie wiem dużo na temat instalacji gazowych . . . ale z tego co wiem to zawsze coś sie traci na mocy . . . albo ?:> Uświadomcie mnie

    Hehe ja o mydle Ty o powidle, ale niech Ci będzie ;] Mi chodziło o paliwa ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Ja mam u siebie w 2.0TS instalację brc sequent 24. jezdzę na niej od niecałych 4 miesiecy. zrobiłem już jakieś 6 tys km i ŻADNYCH problemów. Ale ważna rzecz jak ktoś napisał wczesniej: zakładać w warsztacie, ktory sie na tym b.dobrze zna. Jedyne po co jeżdzę do gościa, który mi zakładał to na regulacje (2razy) ale nie wynikające z winy gazu a mojej, a dokładniej przez poprawki które wprowadzam od czasu zakupu (przepływomierz z resetem, podniesienie temp z 25 do 35st bo przy mrozie poniżej -20 st potrafiła przebierać zanim zdązyła sie nagrzać). Chodzi jak złoto i naprawdę polecam. BRC nie jest tani (zapłaciłem jakieś 2800zł przy wysokim kursie walut) ale warto. i jeszcze jedna rzecz: chyba 180 tys km gwarancji na wtryski.

  7. #27
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Filipa Zobacz post
    tzn nie wiem dużo na temat instalacji gazowych . . . ale z tego co wiem to zawsze coś sie traci na mocy . . . albo ?:> Uświadomcie mnie
    http://www.forum.alfaholicy.org/lpg_...i_v_6_lpg.html
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  8. #28
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Kynium
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Żary/Grabik
    Auto
    Alfa 166 3.0 '02 AT + Toyota Corolla Verso '04 na ropa + jakiś tam kombiaczek (Focus 1.6TDCI '05)
    Postów
    393

    Domyślnie

    Subiektywnie nie widać różnicy. oczywiscie przy dobrze zestrojonej i dobrej instalacji. na hamowni pewnie wyszlyby jakies różnice, ale ty ich nie odczujesz.

  9. #29
    Filipa
    Gość

    Domyślnie

    dziękuje

  10. #30
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Częściowo dzięki temu wątkowi zdecydowałem się na zamontowanie LPG
    w mojej 156 2.0TS Selespeed. Dziękuję wszystkim za konkretne wypowiedzi.
    Wybór padł na BRC Sequent 24. Krótkie streszczenie wrażeń:
    (...)Odebrałem auto i wrażenia są masakryczne. W jeździe po mieście nie widać, nie czuć, nie słychać różnicy pomiędzy
    LPG a benzyną. Nie słyszę wtryskiwaczy, nic nie szarpie, nic nie faluje, naprawdę nie widzę różnicy. Żadnej.
    W porównaniu do tej 166 co miałem poprzednio, w której na LPG lekko stukało to tutaj nic. Przełączanie pomiędzy
    LPG a benzyną niezauważalne, w drugą stronę tak samo. W środku cisza, jedzie się normalnie
    No to czas na test na obwodnicy Kręcę do 6000rpm, nic nie szarpie, przyspiesza równo, nawet za równo.
    Na benzynie miał takiego kopa przy ~4000rpm, takie szarpnięcie do przodu. Na LPG jest to słabsze.
    Więc myślę że stracił kilka koni. Ale niewiele.
    Jeżeli miałbym na coś narzekać (a jako Polak to mój narodowy obowiązek) to wskazania poziomu gazu to można
    między bajki włożyć. Ale poza tym, wszystko jest ok.

    Największe zaskoczenie jest takie, że jestem zadowolony! Nastawiałem się na to, że będę żałował, ale nie, absolutnie.
    Zobaczymy jak zrobię klika tysięcy kilometrów. Ale na razie jest super.
    Cała (przydługa) historia tutaj: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...speed_d-9.html
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

Podobne wątki

  1. Instalacja świateł drogowych - pytanie techniczne
    Utworzone przez b-ski w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2014, 21:33
  2. Instalacja do 2.0T?
    Utworzone przez szerszeń w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-01-2014, 01:41
  3. Instalacja AG do 1.6 TS
    Utworzone przez agniecha w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-11-2013, 07:17
  4. Instalacja do 146
    Utworzone przez brute146 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-07-2009, 22:03
  5. AR 33 -instalacja LPG??
    Utworzone przez DaniioDTB w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-07-2007, 21:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory