Dobra chłopaki ;D tu macie zdjęcia mojego wlewu schowanego pod klapką
nie szpeci tak auta jak kolegi Filipa (bez urazy).
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...cf3e05b51.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...1287c89ba.html
![]()
Dobra chłopaki ;D tu macie zdjęcia mojego wlewu schowanego pod klapką
nie szpeci tak auta jak kolegi Filipa (bez urazy).
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...cf3e05b51.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...1287c89ba.html
![]()
Ostatnio edytowane przez Wili ; 17-04-2010 o 20:17
szpeci nie szpeci grunt że działa !
co do mojego auta to jestem posiadaczem dopiero dwa tygodnie... informacje te przekazał mi mój wujek od którego nabyłem Alfeosobiście jestem zwolennikiem benzyny... a konkretnie 98
nie ma co porównywać do gazu
![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
"
Wady instalacji gazowych LPG:
- uruchamianie silnika w niższych temperaturach przy pomocy benzyny (zalecane)
- większe koszty przeglądów technicznych
- dodatkowe koszty związane z serwisem i eksploatacją elementów instalacji gazowej
- ograniczenie funkcjonalności samochodu przez butlę z gazem
- większe spalanie
- wyższa temperatura spalania gazu
- zmniejszenie mocy silnika w przypadku instalacji starszych generacji
- zwiększona ilość pary wodnej w spalinach przyczynia się do korozji układu wydechowego
- konieczność stosowania metalowego kolektora dolotowego, lub dodatkowych zabezpieczeń w przypadku dolotowego kolektora z tworzyw sztucznych ( w instalacjach I i II generacji)"
proszę
tzn nie wiem dużo na temat instalacji gazowych . . . ale z tego co wiem to zawsze coś sie traci na mocy . . . albo ?:> Uświadomcie mnie![]()
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Ja mam u siebie w 2.0TS instalację brc sequent 24. jezdzę na niej od niecałych 4 miesiecy. zrobiłem już jakieś 6 tys km i ŻADNYCH problemów. Ale ważna rzecz jak ktoś napisał wczesniej: zakładać w warsztacie, ktory sie na tym b.dobrze zna. Jedyne po co jeżdzę do gościa, który mi zakładał to na regulacje (2razy) ale nie wynikające z winy gazu a mojej, a dokładniej przez poprawki które wprowadzam od czasu zakupu (przepływomierz z resetem, podniesienie temp z 25 do 35st bo przy mrozie poniżej -20 st potrafiła przebierać zanim zdązyła sie nagrzać). Chodzi jak złoto i naprawdę polecam. BRC nie jest tani (zapłaciłem jakieś 2800zł przy wysokim kursie walut) ale warto. i jeszcze jedna rzecz: chyba 180 tys km gwarancji na wtryski.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Subiektywnie nie widać różnicy. oczywiscie przy dobrze zestrojonej i dobrej instalacji. na hamowni pewnie wyszlyby jakies różnice, ale ty ich nie odczujesz.
dziękuje![]()
Częściowo dzięki temu wątkowi zdecydowałem się na zamontowanie LPG
w mojej 156 2.0TS Selespeed. Dziękuję wszystkim za konkretne wypowiedzi.
Wybór padł na BRC Sequent 24. Krótkie streszczenie wrażeń:
Cała (przydługa) historia tutaj: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...speed_d-9.html(...)Odebrałem auto i wrażenia są masakryczne. W jeździe po mieście nie widać, nie czuć, nie słychać różnicy pomiędzy
LPG a benzyną. Nie słyszę wtryskiwaczy, nic nie szarpie, nic nie faluje, naprawdę nie widzę różnicy. Żadnej.
W porównaniu do tej 166 co miałem poprzednio, w której na LPG lekko stukało to tutaj nic. Przełączanie pomiędzy
LPG a benzyną niezauważalne, w drugą stronę tak samo. W środku cisza, jedzie się normalnie
No to czas na test na obwodnicyKręcę do 6000rpm, nic nie szarpie, przyspiesza równo, nawet za równo.
Na benzynie miał takiego kopa przy ~4000rpm, takie szarpnięcie do przodu. Na LPG jest to słabsze.
Więc myślę że stracił kilka koni. Ale niewiele.
Jeżeli miałbym na coś narzekać (a jako Polak to mój narodowy obowiązek) to wskazania poziomu gazu to można
między bajki włożyć. Ale poza tym, wszystko jest ok.
Największe zaskoczenie jest takie, że jestem zadowolony! Nastawiałem się na to, że będę żałował, ale nie, absolutnie.
Zobaczymy jak zrobię klika tysięcy kilometrów. Ale na razie jest super.
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.