oj to jak to zrobić? gdzie to jest itp?
oj to jak to zrobić? gdzie to jest itp?
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 25-07-2010 o 11:35
Dokładnie w którym miejscu to niestety nie powiem bo nigdy tego w 166 nie rozkręcałem. Na pewno to jest sporo roboty. Trzeba rozbebeszyć układ nawiewów mieszczący się na podszybiu za panelem środkowym. Możliwe że dostaniesz się do tych siłowników gdzieś z boku demontując np schowek lub osłony ale to już musisz zobaczyć w serwisówce ale poradzić się kogoś co to robił w 166.
no to u mnie podobny problem ,ale po przejechaniu okolo 2 km klima zaczyna działać,
to mnie drażni
To może być subiektywne odczucie. Sprawdź czy zaraz na początku po odpaleniu klimy kompresor działa (musi się kręcić wewnętrzne sprzęgło).
Witam
W 166 nagrzewnica ma stały przepływ cieczy. ciepło reguluje elektronicznie sterowana klapka która przekierowuje nadmuch przez nagrzewnice lub pomijając ją. nagrzewnica znajduje sie za wymiennikiem klimy przed którym znajduje sie filtr pyłkowy. dostaniemy sie tam przez podszybie. wszystko jest opisane w poscie: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...grzewnicy.html
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 01-08-2010 o 06:45
było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie
I to jest cenna uwaga użytkownika 166. Ale mam pytanie. To jak włączany jest obieg wew w 166 to też idzie przez filtr?
Tak po włączeniu obiegu wewnętrznego układ dalej pracuje przez filtr przeciwpyłkowy.
Koledzy sprawa wygląda tak podpiłem się pod kompa i pokazało mi dwa błędy z klimy jeden.to B102A a drugi B1032, od czego to są błędy? co jest tego przyczyną. proszę was o rade. czy jest to kosztowna awaria?
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 02-08-2010 o 21:14
koledzy czy ktoś mi pomorze??
B102 to czujnik nasłonecznienia.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T