
Napisał
piter
Odpowietrzników przy hamulcach nie ruszasz, chyba że chcesz wymienić płyn w całym układzie to wtedy trzeba przy każdym zacisku odpowietrzać. Hamulce i sprzęgło to dwa różne układy i dlatego odpowietrza się je osobno.
Odpowietrzenie po wymianie wysprzęglika jest proste i zajmuje chwilę.
Odpowietrznik najwygodniej zakręcać i odkręcać kluczem oczkowym, chyba 7mm tam jest.
Robisz tak: na dokręcony odpowietrznik nakładasz wężyk (dosyć ciasno żeby była szczelność), drugi koniec wężyka do jakiegoś naczynia, odkręcasz lekko odpowietrznik, naciskasz pedał sprzęgła (wpadnie w podłogę bardzo lekko), dokręcasz odpowietrznik, podnosisz ręką pedał do góry i potem od nowa znowu odkręcasz odpowietrznik, naciskasz pedał, zakręcasz, pedał do góry. Należy tak kilka razy powtórzyć, aż w wężu przestaną pojawiać się pęcherzyki z powietrzem i jednocześnie pamiętać o uzupełnianiu płynu w zbiorniczku.
Najlepiej robić tą operację w dwie osoby, ale samemu też da radę.