Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Szarpanie silnika

  1. #1
    garlic
    Gość

    Domyślnie Szarpanie silnika

    Koledzy mam mały problemik:
    Na gazie przy obr 2800 do 3000 zaczyna mi szarpać silnikiem - poźniej już normalnie śmiga ale w tym przedziale maskra. czy miał z was taki problem?

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Uzupełnij profil.
    Podeslij nam fusy z porannej kawy po pierwszej pełni wrzesniowej.
    Ważne kawa ma być arabica.
    Zrobimy zdjęcia i napewno coś wywróżymy
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Uzupełnij profil.
    Podeslij nam fusy z porannej kawy po pierwszej pełni wrzesniowej.
    Ważne kawa ma być arabica.
    Zrobimy zdjęcia i napewno coś wywróżymy
    Ja poproszę jeszcze ściereczkę antystatyczna i kosmyk włosów użytkownika auta [byle nie łonowych], bez tego szklana kula nie chce działać ...

    pzdr. Grześ ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    hehe dobre dobre

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Bielsko Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Postów
    109

    Domyślnie

    zamiast sie smiac zrubcie liste przynajmniej 50 punktow od czego ma zaczac wymieniac

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kastner Zobacz post
    zamiast sie smiac zrubcie liste przynajmniej 50 punktow od czego ma zaczac wymieniac
    A ty zajrzyj do słownika. Jako mogą chłopaki mu pomóc jak nic nie napisał o instalacji. Zastanów sie czy tobie by sie chciało produkować 50 teoretycznych punktów.
    Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 06-09-2010 o 11:55

  7. #7
    garlic
    Gość

    Domyślnie re

    Witam
    Autko (1.8 TS) mam od nie dawna - 3miechy. I szczerze mówiąc nie za mocny jestem w Alfach mogę się przyznać że moja wiedza jest zerowa
    Instalacje mam BRC Sequent ale szczegółów jaki to dokładnie model to nie powiem na tą chwile - ma ona 4 latka
    Ostatnio wymienili mi reduktor + czujnik ciśnienia bo w ogóle nie chciał śmigać na gazie... ale już jest oki poza tymi obrotami i wydaje mi się że przed wymianą miał trochę więcej mocy. Naprawę robili mi w Opacz Kolonia - obok WAwki.

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    No tak już lepiej, wtryski jakie masz firmowe BRC z pomarańczową naklejką?? Jeśli tak to nie ich wina one są żywotne, sprawa powinna rozwiązać się po porządnej regulacji, albo go przylewa albo ma za ubogo w tym zakresie obrotów/czasu wtrysku.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    garlic
    Gość

    Domyślnie

    to powiedz mi kolego gdzie w stolicy lub lublinie moge zajrzeć i mieć pewność że zrobi mi to tak jak trzeba i nie powie mi że to wina benzyny a znowu jak pojadę do jakiegoś fachura od PB który zapewne odbije piłkę

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Może uderz do Migaz-S na Modlińską, są nieźli.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Szarpanie, dławienie silnika.
    Utworzone przez Bartekk287 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-09-2015, 00:24
  2. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Utworzone przez gorylpl1 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 16:25
  3. [GTV] alfa 155 Szarpanie silnika
    Utworzone przez deiwidos w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-04-2012, 22:22
  4. [147] Szarpanie silnika
    Utworzone przez Cinus41 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-03-2008, 19:11
  5. Szarpanie silnika
    Utworzone przez Rafik w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-11-2007, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory