Koledzy mam mały problemik:
Na gazie przy obr 2800 do 3000 zaczyna mi szarpać silnikiem - poźniej już normalnie śmiga ale w tym przedziale maskra. czy miał z was taki problem?
Koledzy mam mały problemik:
Na gazie przy obr 2800 do 3000 zaczyna mi szarpać silnikiem - poźniej już normalnie śmiga ale w tym przedziale maskra. czy miał z was taki problem?
Uzupełnij profil.
Podeslij nam fusy z porannej kawy po pierwszej pełni wrzesniowej.
Ważne kawa ma być arabica.
Zrobimy zdjęcia i napewno coś wywróżymy
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
hehe dobre dobre![]()
zamiast sie smiac zrubcie liste przynajmniej 50 punktow od czego ma zaczac wymieniac
Witam
Autko (1.8 TS) mam od nie dawna - 3miechy. I szczerze mówiąc nie za mocny jestem w Alfach mogę się przyznać że moja wiedza jest zerowa
Instalacje mam BRC Sequent ale szczegółów jaki to dokładnie model to nie powiem na tą chwile - ma ona 4 latka
Ostatnio wymienili mi reduktor + czujnik ciśnienia bo w ogóle nie chciał śmigać na gazie... ale już jest oki poza tymi obrotami i wydaje mi się że przed wymianą miał trochę więcej mocy. Naprawę robili mi w Opacz Kolonia - obok WAwki.
No tak już lepiej, wtryski jakie masz firmowe BRC z pomarańczową naklejką?? Jeśli tak to nie ich wina one są żywotne, sprawa powinna rozwiązać się po porządnej regulacji, albo go przylewa albo ma za ubogo w tym zakresie obrotów/czasu wtrysku.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
to powiedz mi kolego gdzie w stolicy lub lublinie moge zajrzeć i mieć pewność że zrobi mi to tak jak trzeba i nie powie mi że to wina benzyny a znowu jak pojadę do jakiegoś fachura od PB który zapewne odbije piłkę![]()
Może uderz do Migaz-S na Modlińską, są nieźli.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts