Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Temat: Zawieszenie tył. Luźny wahacz

  1. #1
    grzlab
    Gość

    Domyślnie Zawieszenie tył. Luźny wahacz

    Witam
    Mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia. Mianowicie dziś przy wymianie klocków hamulcowych z tyłu zauważył bardzo luźny wahacz tylni przy belce. Prawdopodobnie to jest przyczyna takiego od czasu do czasu puknięcia i pytanie do was czy muszę wymienić wszystkie 4 wahacze przy belce?? Czy tylko ten jeden bądź 2 za belką? Dość trochę ostatnio włożyłem w moją włoszkę a mam w tym miesiącu opłatę OC i muszę trochę przystopować z wydatkami na wszystko na raz hehe... Dlatego jakby mi ktoś mógł doradzić optymalnie będę wdzięczny

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Mozesz wymienic jeden albo sama tuleje ktora jest wybita ale wypadaloby "obadac" czy inne nie sa tez juz wyjezdzone, zwroc uwage tez na srube mimosrodowa zeby ustawic ja podobnie
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #3
    grzlab
    Gość

    Domyślnie

    Mogę we wszystkich wymienić tylko tuleje? I czy to cięższe niż wymiana wahaczy? hehe... Która to ta śruba?? Przydało by się foto Bo nie oglądałem tego aż tak dokładnie gdyż niezbyt miałem dużo na to czasu dziś:/

  4. #4
    grzlab
    Gość

    Domyślnie

    Czy może mi ktoś powiedzieć czy wymiana tulei w wahaczach tylnych to ciężka sprawa? Dam sobie z tym radę w powiedzmy domowych warunkach trzy trzeba je jakoś wprasować? I czy jest jakaś różnica w tulejach wahaczy przed belką i tymi w wahaczach za belką?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    ciężko Ci będzie w domowych warunkach ustawić zbieżność...

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie


    tu masz... sruba nr.3

    http://www.spangerum.com:7080/navi?C...=6&WINDOW_ID=1

    tulejki wymienisz jesli masz dobre imadlo i dluga rure do niego hehehe ale najlepiej prasa
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #7
    grzlab
    Gość

    Domyślnie

    Zbieżność to bym dał do ustawienia oczywiście więc chyba będzie lepiej jak zakupie jakieś nowe te wahacze przynajmniej będą pewniejsze hehe...

    P.s.
    Czy w wahaczach tylnych jest różnica między tymi przed belką a za belką?
    Ostatnio edytowane przez grzlab ; 15-09-2010 o 16:28

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzlab Zobacz post
    Zbieżność to bym dał do ustawienia oczywiście więc chyba będzie lepiej jak zakupie jakieś nowe te wahacze przynajmniej będą pewniejsze hehe...

    P.s.
    Czy w wahaczach tylnych jest różnica między tymi przed belką a za belką?

    Nie wiem jak w oryginalach ale PU maja inne oznaczenia od przodu i od tylu wiec mozliwe
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lesio80
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Narazie Fiat Panda 1.2 i 60 szalonych chabet , AR będzie za jakiś czas
    Postów
    417

    Domyślnie

    Różnicy w tulejach nie ma, są za ro inne długości wachaczy przed belką i za belką

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio80 Zobacz post
    Różnicy w tulejach nie ma, są za ro inne długości wachaczy przed belką i za belką

    Nie wiesz nie pisz bzdur!!! Tuleje tylnego poprzecznego [tego od zbieżności] są mniejsze, i inaczej wykonane. W przednim wahaczu masz tuleję 40mm, w tylnym 38mm do tego z tuleją stalową w gumie zatopioną.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Luźny kabelek
    Utworzone przez radosuaf w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 11-05-2015, 13:24
  2. Zawieszenie skrzypi i puka - wahacz
    Utworzone przez Zerahat w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 05-01-2013, 13:42
  3. Luźny wysprzęglik?
    Utworzone przez arekgr w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 01-11-2012, 20:46
  4. [146] luźny rozrząd
    Utworzone przez Kreweta w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 22-09-2010, 14:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory