to mam juz sprawdzone dawno , od przepustnicy do filtra powietrza niema dziur.
to mam juz sprawdzone dawno , od przepustnicy do filtra powietrza niema dziur.
100% wszystko szczelne? Wkrętki w kolektorze na klej do gwintów/epoksyd osadzone, nigdzie nie ssie lewego powietrza na 100% Jeśli tak i masz tak wysoki MAP na wolnych [0,60-0,65] to masz albo głowice do roboty [słaba szczelność na gniazdach zaworowych albo źle ustawiony rozrząd, w takim stanie mechanicznym ten silnik nigdy nie będzie pracował dobrze na LPG i nie jest to wina Twojej instalacji tylko stanu mechanicznego auta.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Rozrząd robie za tydzien , razem z wariatem. Zobaczymy czy wtedy sie cos zmieni.
Witam, panowie mam takie pytanie czy powodem tak wysokiego mnożnika mapy może być chiński przepływomierz ?
Mnożni to w skrócie wydajność trysków PB w stosunku do wtrysków LPG. Zła praca na PB poprzez zły przepływomierz, sonde lambda itp. przenosi się na LPG przy instalacjach LPG wtryskowych. Niestety jeszcze raz powtarzam, Twój silnik jest niesprawny na PB i za nic nie będzie pracował poprawnie na LPG. Doprowadź silnik/układ zasilania PB do ładu.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Nie chodzi tutaj o powtarzanie , sonda lambda nowa , przeplywomierz nowy , błąd wyskakuje jeden , integrator sondy lambda. Nie mam pojęcia jak go zniwelować.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
witam dalaczam sie do stwierdzenia kolegow- najpierw PB a pozniej gaz.O ile moja mapka jest ok to mapsensor na wolnych obrotach[860obr/min]ma 0.35 okolo.Ale mam pytanie do kolegow jakie powinien miec czasy wtrskow na PB moj silnik?W tej chwili mam okolo 2.1 do 2.3.Nie dam wiecej szczegolow bo mam padnieta baterie w laptoku i nie mam jak zgrac[zalacznik to ostatnie ustawienie iono nie wiele sie zmienilo].Nie powinno miec okolo 3.1czas wtrysku na PB[podejrzewam ECU ze sie sypie???]
Ostatnio edytowane przez piotr54 ; 06-11-2010 o 18:42
Witam, tą mapę sam ustawiałeś ? Ja mam problem tak jak opisywałem , ale dopiero po wymianie rozrządu i wariatora okaże się co dalej. Znajomy robi alfy już długo także coś się poradzi, jemu się serce kraja jak uruchamiam mój silnik. ( mi też ) Ale mam nadzieje że w końcu uda się to zrobić.
Co do odpowiedzi nie filozofuj , przykro mi jednak będe nie mam zamiaru wydać 3tys zl na nowe części jeśli stare jeszcze są dobre. Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez Farciaż ; 07-11-2010 o 09:45