Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Temat: problem z obrotami silnika

  1. #31
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    to mam juz sprawdzone dawno , od przepustnicy do filtra powietrza niema dziur.

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    to mam juz sprawdzone dawno , od przepustnicy do filtra powietrza niema dziur.

    100% wszystko szczelne? Wkrętki w kolektorze na klej do gwintów/epoksyd osadzone, nigdzie nie ssie lewego powietrza na 100% Jeśli tak i masz tak wysoki MAP na wolnych [0,60-0,65] to masz albo głowice do roboty [słaba szczelność na gniazdach zaworowych albo źle ustawiony rozrząd, w takim stanie mechanicznym ten silnik nigdy nie będzie pracował dobrze na LPG i nie jest to wina Twojej instalacji tylko stanu mechanicznego auta.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #33
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Rozrząd robie za tydzien , razem z wariatem. Zobaczymy czy wtedy sie cos zmieni.

  4. #34
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Witam, panowie mam takie pytanie czy powodem tak wysokiego mnożnika mapy może być chiński przepływomierz ?

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Mnożni to w skrócie wydajność trysków PB w stosunku do wtrysków LPG. Zła praca na PB poprzez zły przepływomierz, sonde lambda itp. przenosi się na LPG przy instalacjach LPG wtryskowych. Niestety jeszcze raz powtarzam, Twój silnik jest niesprawny na PB i za nic nie będzie pracował poprawnie na LPG. Doprowadź silnik/układ zasilania PB do ładu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #36
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Nie chodzi tutaj o powtarzanie , sonda lambda nowa , przeplywomierz nowy , błąd wyskakuje jeden , integrator sondy lambda. Nie mam pojęcia jak go zniwelować.

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    Nie chodzi tutaj o powtarzanie , sonda lambda nowa , przeplywomierz nowy , błąd wyskakuje jeden , integrator sondy lambda. Nie mam pojęcia jak go zniwelować.

    Z takim wskazaniem MAP z kolektora jak u Ciebie go nie zlikwidujesz.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    Witam, panowie mam takie pytanie czy powodem tak wysokiego mnożnika mapy może być chiński przepływomierz ?
    Zmień ten przepływomierz!! A potem zrób co GrzesiekK. pisze i nie filozofuj. Najpier PB potem LPG

  9. #39
    piotr54
    Gość

    Domyślnie

    witam dalaczam sie do stwierdzenia kolegow- najpierw PB a pozniej gaz.O ile moja mapka jest ok to mapsensor na wolnych obrotach[860obr/min]ma 0.35 okolo.Ale mam pytanie do kolegow jakie powinien miec czasy wtrskow na PB moj silnik?W tej chwili mam okolo 2.1 do 2.3.Nie dam wiecej szczegolow bo mam padnieta baterie w laptoku i nie mam jak zgrac[zalacznik to ostatnie ustawienie iono nie wiele sie zmienilo].Nie powinno miec okolo 3.1czas wtrysku na PB[podejrzewam ECU ze sie sypie???]
    Ostatnio edytowane przez piotr54 ; 06-11-2010 o 18:42

  10. #40
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Witam, tą mapę sam ustawiałeś ? Ja mam problem tak jak opisywałem , ale dopiero po wymianie rozrządu i wariatora okaże się co dalej. Znajomy robi alfy już długo także coś się poradzi, jemu się serce kraja jak uruchamiam mój silnik. ( mi też ) Ale mam nadzieje że w końcu uda się to zrobić.

    Co do odpowiedzi nie filozofuj , przykro mi jednak będe nie mam zamiaru wydać 3tys zl na nowe części jeśli stare jeszcze są dobre. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Farciaż ; 07-11-2010 o 09:45

Podobne wątki

  1. Dziwny problem z obrotami silnika
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 12:49
  2. [155] Problem z obrotami i pracą silnika
    Utworzone przez genius288 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 20:41
  3. Problem z obrotami silnika
    Utworzone przez pawelmotylek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 09:58
  4. 1.8 TS Problem z obrotami silnika.
    Utworzone przez Trix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:46
  5. [156] problem z obrotami silnika 2.0 T.S.
    Utworzone przez kusiek95 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 09:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory