- bo te modele testuje sie Alfadiagiem, było wielokrotnie na forum.
- Alfadiag jest dedykowanym programem do Alf, FES tylko uniwersalnym.
- bo te modele testuje sie Alfadiagiem, było wielokrotnie na forum.
- Alfadiag jest dedykowanym programem do Alf, FES tylko uniwersalnym.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Tutaj chodziło głównie o normę spalin i stąd takie zmiany.
Swoja drogą jeden z forumowiczów chciał mi swego czasu wcisnąć goły silnik 155KM do auta w którym był ten 150 konny i uparcie twierdził (mimo moich uzasadnionych wątpliwości), że wszystko będzie ok. Jak widać kłopotów przy takich operacjach jest wystarczająco dużo, żeby szukać jednak idealnego odpowiednika.
Ostatnio edytowane przez Belfer ; 16-11-2010 o 13:16
Wina leżała w moim lapciaku. Podłączyłem inny i wskazuje wszystko z wyjątkiem airbaga. Dowiedziałem się, że prawdopodobnie leży sonda, cały czas pokazuje 4.5V i nie zmienia się, Przepływomierz na wykresie też nie za ładnie wygląda, są uskoki. Ale kurcze w dalszym ciągu nie wiem dlaczego utyka na jeden cylinder, tak jakby miał słabszą kompresję (jeszcze jej nie mierzyłem, ale przed demontażem ze 146 działał ok).