Już mówię o co biega.
Kryteria są takie:
- wytrzymałość na polskich drogach (najistotniejsza cecha),
- ceny części zamiennych (markowych, a nie typu "NO NAME"),
- prowadzenie,
- komfort jazdy.
Zaznaczam, że nie chodzi o Alfy typu 8C Competizione, ale o bardziej przyziemne pojazdy (jeśli w przypadku Alfy w ogóle można o takich mówić), którymi poruszamy się na co dzień. Liczę na obiektywne oceny, oparte na własnych doświadczeniach.
Ja mogę powiedzieć tyle, że Alfa 146 ma wytrzymalsze i zdecydowanie tańsze zawieszenie w eksploatacji niż model 156. Natomiast ciekawi mnie bardzo jak wypada porównanie pod podanymi powyżej kryteriami pomiędzy zawieszeniem 156, a 159. Sporo na forum użytkowników, którzy przesiedli się z mniejszej Alfy 156 do większej siostry 159 i liczę na ich opinie.
Pozdrawiam.
- Rafał