chlopaki chyba jak by to byla przepływka to on by śię nie wkręcał na obroty a on śię wkręca tylko podczas jazdy głupieje tak jak by dostawał mało paliwa a pochwil jak przekroczy 3000obr to wszystko wraca do normy (ma takie szarpania)
chlopaki chyba jak by to byla przepływka to on by śię nie wkręcał na obroty a on śię wkręca tylko podczas jazdy głupieje tak jak by dostawał mało paliwa a pochwil jak przekroczy 3000obr to wszystko wraca do normy (ma takie szarpania)
Objaw padającej przepłwyki to własnie nie równe,nie ciągłe przyspieszanie,takie poszarpywanie.Czyszczenie moze pomóc,ale i tak samo może spowodować natychmiastowy zgon przepływomierza.Najlepiej to robić ultra dźwiekami.
Egr w brew pozorom ,może powodować mulenie,wystarczy ,że będzie przytwarty,lub jego praca podczas wciskania gazu nie będzie płynna ( nie zamknie sie natychmiastowo).Kolega z 2,4 136 km miał kaki przypadek u siebie,auto ładnie się wkręcało,ale wokolicach 2500 obro do 3000 byla taka jakby przerwa i potme znowu kop.Ja bym zaślepił profilaktycznie.
Auto dużo ma nalotu,może kat przypchany?? Umnie gdy kat był przytkany,dół zginoł do 25000 obr.
Najłatwiej to go wyjać,podpiąć pod akumulator i zobaczyć czy iglica elektromagnesu sie porusza swobodnie.Jeśli iglica się zamknie możesz wstrzyknąć wd40 i zobaczyć czy zawór przecieknie,jesli nastąpi przeciek ,wówacza masz pewność ,że iglica nie chodzi w pełnym zakresie.Tę sama próbę możesz wykonać z powietrzem spręzonym (większa pewność).Tak samo podczas jazdy,iglica się nie domyka podczas wciskania pedału gazu ( cykl całkowitego zamknięcia EGR) i ciśnienie sobie ucieka powodując niepłynne ,słabsze przyspieszanie.
Tu masz manual do zaślepienia EGR w twoim aucie i uwierz mi to nie jest doraźna/chwilowa pomoc tylko pozbycie się problemu z EGR już na stałe:
http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._9_jtd_8v.html
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 19-12-2010 o 15:39