Strona 21 z 117 PierwszyPierwszy ... 11121314151617181920212223242526272829303171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 1170

Temat: Rozmowa/dyskusja/pytania

  1. #201
    Techno Inside
    Gość

    Domyślnie

    Mhmm... No tak, inaczej było by zbyt proste
    Trochę zabawy będzie...
    Dzięki

  2. #202
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marian Zobacz post
    Witam...czy moglby mi ktos poradzic co moglo zawazyc na tym,ze:
    Czerwona 155 miala jeszcze tydzien temu 5 barow na zimnym a dzis(nie katowana i nie jezdzona ostatnio) ma 3 bary? olej stracil wlasciwosci? filtr harta sie zatkal czy moze cos z chlodniczka oleju(jesli jest)?
    5 barów miałeś? Wg instrukcji na rozgrzanym powinno wskazywać powyżej 2,5 i jest dobrze...

    Panowie, ile powinien wskazywać zegar przy licznikach na zimnym i na luzie?
    Ostatnio edytowane przez GrzesiuŻar ; 08-01-2011 o 11:53
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  3. #203
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    Panowie, ile powinien wskazywać zegar przy licznikach na zimnym i na luzie?
    Nie patrzcie na ten zegar gdyż jest on niewiarygodny.Właściwie to czujnik jest niewiarygodny.Chcecie mieć pewność,to do warsztatu i niech tam wam sprawdzą.

  4. #204
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Marian
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    KPR
    Auto
    ex AR155/obecnie s80 t5,alfa 159 mpi
    Postów
    416

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    5 barów miałeś? Wg instrukcji na rozgrzanym powinno wskazywać powyżej 2,5 i jest dobrze...

    Panowie, ile powinien wskazywać zegar przy licznikach na zimnym i na luzie?
    za zimnym 5 barow.Dobra jednostka powinna miec na zimnym 6 barow,na goracym(okolice 100C) 1.5-2 bary

  5. #205
    epion
    Gość

    Domyślnie

    jee to u mnie jest idealnie a podczas jazdy obojetnie na jakich wartosciach obrotowych mam rowno 4 na rozgrzanym

  6. #206
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    [QUOTE=Marian;467001]za zimnym 5 barow.Dobra jednostka powinna miec na zimnym 6 barow,na goracym(okolice 100C) 1.5-2 bary[/QUOTE

    A skąd masz taką informację? Bo wg instrukcji - powyżej 2,5 ok, ale nie pisze, że ma być konkretnie 5... I jak się to ma do kompresji mierzonej zegarem u mechanika? U mnie zegar wskazuje prawie cały czas od 3 do 4, bez względu na jazdę i temperaturę, ale nie sprawdzałem dokładnie u mechanika...

    A z tego co piszesz to na gorącym 1,5 - 2 - wg instrukcji awaria silnika... stąd moje pytanie czym popierasz takie info

    Pozdrawiam,
    GrzesiuŻar
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

  7. #207
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuŻar Zobacz post
    A skąd masz taką informację? Bo wg instrukcji - powyżej 2,5 ok, ale nie pisze, że ma być konkretnie 5... I jak się to ma do kompresji mierzonej zegarem u mechanika? U mnie zegar wskazuje prawie cały czas od 3 do 4, bez względu na jazdę i temperaturę, ale nie sprawdzałem dokładnie u mechanika...

    A z tego co piszesz to na gorącym 1,5 - 2 - wg instrukcji awaria silnika... stąd moje pytanie czym popierasz takie info
    Kolega dobrze napisał: ciśnienie oleju wolne obroty silnik zimny 5-6 b
    silnik rozgrzany 1.5-2 b
    Co ten miernik ci wskazuje to chyba sam nie wiesz, ciśnienie oleju zmienia się w zależności od obrotów silnika nigdy nie jest stałe i co ma kompresja cylindrów do ciśnienia oleju? to są dwie różne sprawy

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #208
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    U mnie na zimnym 4-5 bar na wolnych obrotach.
    Na gorącym 3-3,5 bar na wolnych obrotach.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  9. #209
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.5v6 Super 92r.
    Postów
    554

    Domyślnie

    Ja mam zero i fajnie się jeździ czujnik spartolony ale mierzyłem manometrem i było ok. Czujnik natomiast działa przy około -20*C jak podczas odpalania obroty na zimnym wskakują na chwilkę na 2tyś za kilka sek. i tak przestaje działać no to tyle z bajerów które mam

  10. #210
    Użytkownik Romeo Avatar GrzesiuŻar
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    156 SW 2.5 V6 2002/03 192KM
    Postów
    1,250

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Kolega dobrze napisał: ciśnienie oleju wolne obroty silnik zimny 5-6 b
    silnik rozgrzany 1.5-2 b
    Co ten miernik ci wskazuje to chyba sam nie wiesz, ciśnienie oleju zmienia się w zależności od obrotów silnika nigdy nie jest stałe i co ma kompresja cylindrów do ciśnienia oleju? to są dwie różne sprawy

    Sorki, tak to jest jak się pisze po urodzinach w nocy... To, że pokazuje rózne wartości to wiem, ale u mnie te różne wartości to od 3 do 4, bez znaczenia czy po 500km czy po 10km...

    Ale wracając do tematu u mnie cały czas mam od 3 do 4 na wskaźniku i nie wiem, czy to sprawdzać i traktować jako jakąś awarię czy po prostu czujnik pokazuje niezbyt dobrze. Już w kilku 155 widziałem takie same wskazania w okolicy środka wskaźnika, książka też twierdzi że ponad 2,5 jest ok, ale nie jest napisane ile powinno być w danym silniku... Da się sprawdzić ciśnienie oleju w inny sposób? Bo nie chcę, żeby się okazało, że mam pompę oleju do wymiany a ja będę jeździł jak głupi Dodam, że silnik nie bierze ani grama oleju na 10 000km!
    AR 146ti 2.0 16v '96
    AR 155 1.8 16v '97+ podtlenek LPG
    AR 155 2.0 16v '95
    AR 156 SW 2.4 JTD '01 - biała perła
    AR 156 SW 2.5 V6 192KM '02 + podtlenek LPG

Podobne wątki

  1. Polary Alfaholików - DYSKUSJA
    Utworzone przez bobryt w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 950
    Ostatni post / autor: 22-12-2022, 01:43
  2. Kalendarz Alfaholików 2015 - dyskusja
    Utworzone przez simeone w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 812
    Ostatni post / autor: 27-01-2018, 10:06
  3. [145] Remont zawieszenia - dyskusja...
    Utworzone przez kubatron w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 25-05-2012, 20:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory