Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: problem z odpaleniem po wymianie rególatora ciśnienia

  1. #1
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie problem z odpaleniem po wymianie regulatora ciśnienia

    Witam. Zaczeła mi świecić marchewka i autko straciło na mocy. po wieczorze w garażu doszedłem do tego że jak odpale i nie wciskam gazu marchewka nie świeci. Gdy wciskałem gaz marchewka nie świeciła sie dopiero gdy puszczałem zaczynała świecić i świeciła aż do zgaszenia. Po odczekaniu chwili i ponownym odpaleniu nie świeciła się aż do momentu powtórzenia operacji z gazem. W ciemno postawiłem na regulator ciśnienia paliwa.Po jego odkręceniu okazało się że jest ułamany a ta część w kształcie wałeczka z tym małym o-ringiem została w pompie, na szczęście dało sie ją wyciągnąć. Po założeniu nowego regulatora ciśnienia auto nie chce odpalić w między czasie dostałem kabel i lapka skombinowałem, wykasowałem błędy ale auto dalej nie pali a nowych błędów nie wywala. Gdy rozrusznik nie kręci jest "fuel presure" 0 bar a gdy zaczne kręcić to wskakuje na 3.8 bar czy to jest pomiar niskiego ciśnienia bo ten drugi pomiar ciśnienia ciągle utrzymuje sie w granicach 400,0 bar ?? Co tu jest grane i dlaczego nie chce zapalić?? pomóżcie prosze albo coś zasugerujcie,dzieki za odpowiedzi.acha i przepraszam za błąd w temacie, wyskoczył mi taki błąd teraz - P0215 - Elektromagnes/cewka odcięcia silnika - usterka* z czym to jeść?? co to za elektromagnes??
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 23-01-2011 o 20:51

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    teraz wyjarało mi bezpiecznik , prawdopodobnie ze świeczek 70 A , możliwe że wszystko jest ok ale świeczki nie grzeją i dlatego nie chce palić??

  3. #3
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    Nikt nie pomoże??/zasugeruje??

  4. #4
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    tak jak myślałem, jak bym napisał że nie pali to pełno sugestii a jak szczegółowo problem opisany co i jak to już nikt nie napisze... no cóż

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Po puszczeniu pedału gazu elektrozawór zamyka dopływ paliwa (hamowanie silnikiem) aż do spadku do 1500obr/min i elektrozawór odpuszcza paliwo na wtryskiwacze. Sprawdż wtyczkę czujnika położenia przepustnicy lub sam zawór, tak na mój gust
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 23-01-2011 o 01:01

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    znam to z bęzyny ale w dieslu to raczej nie ma racji bytu, a to o czym piszesz zalezy od rodzaju silnika np. w uno to odcięcie jest do 2500 r/min ale dziekuje za sugestie. Miła pani sprzedała mi włoski zamiennik tego regulatora i mam duże podejrzenia że to jego wina bo na chłopski rozum na orginale nawet ułamanym jak był wkręcony to wywalało błąd ale auto paliło bez problemu a po wymianie na zamiennik nawet o tym samym oporze błędów nie ma ale auto nie pali nawet nie drgnie można chełać rozrusznikiem aż aku padnie i nic nawet nie jęknie, ale czy czujnik ciśnienia nie wyłapie zbyt niskiego/wysokiego ciśnienia na listwie?? I ECU nie pokaże tego w parametrach?? jakie powinno być ciśnienie na listwie?? wcześniej po wymianie miałem 400.00 bar po zamianie węży przelewowych (już wszystkiego sie chwytam ) mam 250.00bar. przed zamianą przelewu miałem fuel presure 3.8 bar a teraz jest18.0bar. co jest grane z tą bellą??

  7. #7
    jacek1968
    Gość

    Domyślnie

    Cisnienie na wolnych obrotach powinno byc okolo 300 bar.
    Byc moze tak jak piszesz , ten zamiennik regulatora cisnienia robi Ci cale zamieszanie.

  8. #8
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Z programu fiatecuskan wnioskuje, że na wolnych obrotac cisnienie w układzie CR jest 300bar (zawsze powyżej tych 300 niekiedy 305). Jest tam jeszcze inny parametr, w którym pisze że przy starcie też ma byc 300bar i umnie sie to zgadza.

    Jakim programem podpinasz belle?

    Mnie ciekawi co to za regulator zakupiłes? Masz na nim jakies numery? Ciekawi mnie jeszcze, czy wszystkie 2.4jtd maja taki ma regulator?

  9. #9
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    mam FiatECUscan i tam mi wyskakuje " fuel presure" - 0.0 bar a jak kręce to teraz mam jakieś 80.0 bar i jak przestaje kręcić to od razu spada do 0.0bar a chyba powinno być około 400.0bar, a w linijce "desired fuel presure" mam od 370- 400 bar. na regulatorze jest nazwa firmy, made in italy, numer 488

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    80 bar to mało żeby odpalić.Nie wiem jaki dokładne ciśnienie powinno być przy rozruchu dla 8v,
    ale w granicach które zczytałeś czyli 370-400bar.W 16v na wolnych obrotach ciśnienie wynosi 270,a do rozruchu FES pokazuje że potrzeba 450bar i po osiągnięciu takiego ciśnienia silnik zaskakuje.

Podobne wątki

  1. [156] problem z odpaleniem
    Utworzone przez Yokoso w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-12-2015, 12:00
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  3. [Giulietta] Giulietta JTDm 2.0 po wymianie silnika trudnosci z odpaleniem
    Utworzone przez CetnaR w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-10-2012, 10:04
  4. problem z odpaleniem
    Utworzone przez comma w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-06-2011, 17:06
  5. [146] po wymianie regulatora ciśnienia na listwie nie odpala
    Utworzone przez jaca146ts w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-03-2010, 17:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory