A co z tą regeneracją - jest możliwa ?
Poszukaj użytkownika o nicku maciekczer . On zna zakład, który przeprowadzał regenerację takich amorków.
Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38
Czyli da radę? Bo w ASO jak pytałem to swteirdzili, że nie ma takiej możliwości.
opcja
--------------------------------------------------------------------------------
Regulowane w sensie utwardzane- reg. twardości zawieszenia- dwie pozycje AUTO I SPORTw auto centralka odbiera sygnały od czujników;
AUTO;
przyspieszenia pionowego umieszczony pod poduszką tylnego siedzenia z boku centralkiel. mierzy drgania samochodu,
czujnik kąta i predkości obrotu koła kierownicy, czujnik hamowaniaw pompie ham.- ciś >20bar,
czujnik predkościomierza-pomory chwilowe
funkcja auto - 3 sposoby działania
1przy predkości do 5 km/h-sztywny
2 przy pr. 5-28km/h - miekki
3 powyzej 28 km /h- rególuje wg czujników-
SPORT;
sztywne zawieszenie
Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć)
---------- Post dodany o godzinie 15:07 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:06 ----------
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...codriwe-2.html
wTym temacie kidyc sie to przewinęło
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_mariot.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...er_manual.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...103_000km.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...spelniaja.html
http://www.forum.alfaholicy.org/33_1...pewnej_q4.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...129-busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._q4_busso.html
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...yla_kolo_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas..._alisija_.html
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...ml#post2222278
Mam u siebie na przodzie Koni regulowane ręcznie, śrubką od góry, gdyby ktoś rozważał to polecam, ale zapomnijcie o komforcie. nawet w najłagodniejszym ustawieniu są dość twarde, mocniejsze ustawienia to raczej tylko na trasę a nie po dziurawym mieście.
Jeżdże na nich prawie 3 lata i są trwałe, ostatnio na przeglądzie nie wykazały zużycia wogóle.Nie są to kompletne amortyzatory lecz wkłady. Należało wybebeszyć stare i użyć rury z dolnymi mocowaniami do wsunięcia koni.
Robiłem to u gościa kótry zajmuje się regeneracją amorów w krakowie na mogilskiej ,gdyby ktoś potrzebował to polecam.