Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: SWAP z 2.5 na 3.0 24V

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódzkie
    Auto
    Miałem ze 40 różnych alf romeo.
    Postów
    710

    Domyślnie

    silnik bede zmienial w nastepnym tygodniu wiec jak złożę to pochwalę się.

  2. #12
    emaxiq
    Gość

    Domyślnie

    sadzilem ze 3.0 V6 pojdzie grubo wiecej niz 230.. dlatego zapytalem o te ograniczenie, nie wiedzialem nawet czy jest czy nie

    czekam na wyniki z hamowni

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał emaxiq Zobacz post

    czekam na wyniki z hamowni

    Moje? Są w odpowiednim dziale ;]


    Co do Vmax 156 3.0, budzik zamknie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #14
    emaxiq
    Gość

    Domyślnie

    co do wynikow to juz widzialem Twoje, dopiero po napisaniu posta znalazlem tamten temat

    ja tez tak chce.. nie masz ochoty zasponsorowac w zamian za remont chaty ;p ?

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    To się trzeba brać i dłubać ;]

    Co do wyników mojego auta, jest nadal w fazie prac, pewne sprawy do skończenia pozostały, jak wszytko dobrze pójdzie w okolice 240KM wskoczyć powinna.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    emaxiq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    To się trzeba brać i dłubać ;] [...]

    to co zaczynamy remoncik chaty ??

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar Pablo.
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    pablogarage.pl
    Auto
    Kilka włoskich szrotów ;)
    Postów
    3,413

    Domyślnie

    Cytat Napisał h0se166 Zobacz post
    - podstawa filtra oleju/podpora półosi, wątpie aby bylo to potrzebne bo kiedys porównywałem to 2.5 a 3.0 24V oraz 2.0 V6 TURBO ze 166 mają te same podpory
    - mocowania poduszek, mocowanie to samo tylko ewentualnie któras z poduszek moze byc inna
    - pokrywy zaworów i kolektor ssący. -pokrywa ta sama a koloektor wkladam oryginalny od 3.0 wraz z tym silnikiem.
    Chciałeś, żeby napisać różnice.

    ---------- Post dodany o godzinie 09:11 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 09:10 ----------

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    To się trzeba brać i dłubać ;]

    Co do wyników mojego auta, jest nadal w fazie prac, pewne sprawy do skończenia pozostały, jak wszytko dobrze pójdzie w okolice 240KM wskoczyć powinna.
    Że tak powiem, sporo powinno dać się ugrać wydechem.
    Porównaj sobie wydech ze 164 z 3.0 24v.
    To zupełnie inna konstrukcja.
    www.pablogarage.pl - Serwis, części, holowanie

    > PabloGarage Team < - kilka filmów na kanale - Z A P R A S Z A M Y

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pablo. Zobacz post
    Że tak powiem, sporo powinno dać się ugrać wydechem.
    Porównaj sobie wydech ze 164 z 3.0 24v.
    To zupełnie inna konstrukcja.
    Dlatego ja mam zupełnie od podstaw budowany wydech pod ten silnik, u mnie w tej chwili problem to przelana za mocno góra powyżej 5800rpm, ale się i to ogarnie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [147] Swap 1,6 na 1,8
    Utworzone przez Wojtas153 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 10-11-2015, 17:38
  3. [GTV Spider] Swap 3.0 24v
    Utworzone przez ar4me w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-02-2015, 11:53
  4. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  5. Swap v6 do 147
    Utworzone przez sabotagepl w dziale 147
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 01-04-2014, 19:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory