Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Temat: problem z odpalaniem i klamkami

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Choroby wieku dziecięcego... ASO przyjmą zgłoszenia, napiszą raporty i może za rok fabryka ulepszone materiały lub podzespoły użyje.

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Faktycznie "klasyczna" rdza. A ten pierścień na halogenie jest metalowy czy plastik? Bo jak metalowy do może luźno zamocowany halogen obija krawędź tego pierścienia. Sprawdź jakims magnesem. A może to zaciek z wnętrza-koroduje np obudowa halogena-spróbuj pastą polerską przetrzeć.
    Ale odnośnie klamek-takie same są w mito choć w chromie więc to chyba nie wiek dziecięcy tylko ogólna zlewka. Taka pierdoła a całe drzwi trzeba rozebrać do wymiany.
    No i to właśnie takie drobiazgi w sumie niewiele estetycznie zmieniając psują wizerunek auta zamiast poprawiać.
    Ostatnio edytowane przez metan ; 17-02-2011 o 06:30

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    Choroby wieku dziecięcego... ASO przyjmą zgłoszenia, napiszą raporty i może za rok fabryka ulepszone materiały lub podzespoły użyje.
    No to przesympatycznie, bo przy moim trybie eksploatacji auta i praktycznie stałym garażowaniu w domu, pracy, etc, to jest niemała szansa, że to wyjdzie już po gwarancji...

    Bo rozumiem, że te rdzewiejące elementy nie podlegają długiej gwarancji na korozję (to chyba tylko blachy i lakier)?

  4. #24
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Faktycznie "klasyczna" rdza. A ten pierścień na halogenie jest metalowy czy plastik? .
    A widziałeś rdze na tworzywie sztucznym?

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Faktycznie "klasyczna" rdza. A ten pierścień na halogenie jest metalowy czy plastik? Bo jak metalowy do może luźno zamocowany halogen obija krawędź tego pierścienia. Sprawdź jakims magnesem. A może to zaciek z wnętrza-koroduje np obudowa halogena-spróbuj pastą polerską przetrzeć.
    Ale odnośnie klamek-takie same są w mito choć w chromie więc to chyba nie wiek dziecięcy tylko ogólna zlewka. Taka pierdoła a całe drzwi trzeba rozebrać do wymiany.
    No i to właśnie takie drobiazgi w sumie niewiele estetycznie zmieniając psują wizerunek auta zamiast poprawiać.
    Czyli "Siergiej" pojechał po taniości... W końcu gdzieś musieli zaoszczędzić a procesów produkcyjnych i wielu materiałów nie widzimy kupując auto.

    Od razu mi się przypomina "lifting" polonezów polegający między innymi na pomalowaniu niklowanych ramek drzwi na czarno Nawet w gimnazjum wiedzą, że to zejdzie bardzo szybko ale fabryka taki patent wypuściła na rynek.

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    No to przesympatycznie, bo przy moim trybie eksploatacji auta i praktycznie stałym garażowaniu w domu, pracy, etc, to jest niemała szansa, że to wyjdzie już po gwarancji...

    Bo rozumiem, że te rdzewiejące elementy nie podlegają długiej gwarancji na korozję (to chyba tylko blachy i lakier)?
    Gadałem ostatnio ze znajomym który miał podobny efekt w swoim aucie - wymienił i pomalował impregnatem do fug to jest bezbarwne i wodoodporne Wiem że to nie rozwiązanie - ale lepsze to niż rdza po gwarancji

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Impregnat do fug nie będzie się trzymał powierzchni niklowanych.

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Ale przyznacie panowie że włoska dbałość o szczegóły stylistyczne nadal nie idzie w parze z dbałościa wykonania. Powinni jednak kierować się zasadą -nie potrafię zrobić to nie robię. Gdyby zamiast metalizować pomalowali to na srebrno (czy jakkolwiek inaczej) problemy byłyby mniejsze i po gwarancji łatwiejsze do naprawienia. A tak to rozbiórka całego poszycia drzwi odklejanie wygłuszenia itp.
    No i hipotetyczna sytuacja (aczkolwiek znana mi z auta kumpla) ktoś na parkingu walnął drzwiami centralnie w klamkę-tutaj wymiana-tam 50 ml lakieru bez odkręcania jednej śrubki.

Podobne wątki

  1. [33] problem z odpalaniem 1.7 8v
    Utworzone przez tobikns w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-03-2015, 08:20
  2. Problem z odpalaniem v6
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-04-2014, 10:13
  3. Problem z odpalaniem
    Utworzone przez Loren1410 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-06-2013, 11:45
  4. problem z zacinajacymi sie klamkami
    Utworzone przez tomyy w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 30-12-2012, 10:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory