Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: [147] Co poprawiamy w 2.0 TS ?

  1. #11
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,531

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Nadal uważasz, że to bzdury? Ja nie twierdzę, że każdy selespeed się psuje, ale jego naprawy są kosztowne, a niestety wiedza mechaników nieadekwatna do zaawansowania technicznego tej przekładni. Pozdrawiam. - Rafał
    ja tak uważam.
    większość tych problemów wynika z braku właściwej diagnozy.
    Aktywator generalnie to dość wytrzymały element/a to on jest najdroższy w wymianie/
    Reszta to błędy i błędy mechaników.A właściwie powinienem napisać umiejących tylko kasować błędy i kasę.
    Sam układ hydr.jest prosty jak budowa cepa.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    http://www.autodeltashop.com/product...products_id=62

    Szału ni ma... Wychodzi niecałe 10%.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Więc skąd dziesiątki tematów na forum typu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...z_biegami.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...y_problem.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...selespeed.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...a_ratunku.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...selespeed.html
    itp, itd.
    Nadal uważasz, że to bzdury? Ja nie twierdzę, że każdy selespeed się psuje, ale jego naprawy są kosztowne, a niestety wiedza mechaników nieadekwatna do zaawansowania technicznego tej przekładni.
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    No to niewiele tematów jak na tak "usterkową skrzynie" jak juz pisałem problem leży w niewiedzy. Ja miałem problem ze skrzynią, dokładnie wszystkie z wymienionych przez ciebie w linkach. Problemem była pompa a dokładnie szczotki pompy. Milion usterek jedna przyczyna. Nowa pompa kosztowała 600,00zł
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 19-02-2011 o 09:15

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    No to niewiele tematów jak na tak "usterkową skrzynie" jak juz pisałem problem leży w niewiedzy. Ja miałem problem ze skrzynią, dokładnie wszystkie z wymienionych przez ciebie w linkach. Problemem była pompa a dokładnie szczotki pompy. Milion usterek jedna przyczyna. Nowa pompa kosztowała 600,00zł
    Napisałem "itp, itd" po prostu nie chciało mi się szukać i wklejać linków. Nie znam się na selespeedach, ale z tematów poruszanych na forum łatwo można wywnioskować, że problemy z tego typu przekładniami pojawiają się zdecydowanie częściej niż w przypadku przekładni manualnych, których przecież jest zdecydowanie więcej pośród użytkowników niż selespeed. Procentowo więc patrząc selespeed jest zdecydowanie bardziej awaryjny i kosztowniejszy w naprawach. Nie wiem gdzie leży przyczyna, czy w niewiedzy, czy w kiepskiej jakości tych skrzyń (pewnie gdzieś po środku), jednak nie mowa tutaj o przyczynach, a o skutkach.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1 Zobacz post
    Napisałem "itp, itd" po prostu nie chciało mi się szukać i wklejać linków. Nie znam się na selespeedach, ale z tematów poruszanych na forum łatwo można wywnioskować, że problemy z tego typu przekładniami pojawiają się zdecydowanie częściej niż w przypadku przekładni manualnych, których przecież jest zdecydowanie więcej pośród użytkowników niż selespeed. Procentowo więc patrząc selespeed jest zdecydowanie bardziej awaryjny i kosztowniejszy w naprawach. Nie wiem gdzie leży przyczyna, czy w niewiedzy, czy w kiepskiej jakości tych skrzyń (pewnie gdzieś po środku), jednak nie mowa tutaj o przyczynach, a o skutkach.
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    Opowiadasz plotki, nie masz doświadczenia i to jest jasne. Wymiana siłownika sprzągla w TS jest dużo droższa ( około 600,00zl) niż w Selespeed ( około 100,00zł) a to dla tego ze w Sele. wymieniasz uszczelki. Jednak korzyści i przyjemność z jazdy jest ogromna. Jedyną poważną wada było pękające dolne mocowanie widełek łożyska oporowego. ( skrzynie prod. do 2001r.)
    Ostatnio edytowane przez lechtak ; 20-02-2011 o 10:28

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Mikelos
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Nałęczów
    Auto
    75 2.5 V6 + Delta 1.4TB + Laguna3 2.0 DCI
    Postów
    490

    Domyślnie

    Z awaryjnością selespeedów jest chyba tak samo jak z awaryjnością alf - najwięcej krzyczą o tym ci, którzy nigdy jej nie mieli A tak na poważnie to jak kto dba tak ma.
    Co do siłownika sprzęgła to mówisz o ori czy zamienniku? Bo ja ostatnio wymieniałem i zapłaciłem nieco ponad 200 zeta - chyba, że jest taki duży rozrzut między 145 a 147.
    Objechałeś kogoś ostatnio? A wiedział, że się ściga?

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Opowiadasz plotki
    jasne a podane powyżej linki sam specjalnie wyimaginowałem dla potrzeb argumentacji mojego posta w tym temacie
    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    nie masz doświadczenia i to jest jasne.
    Jeśli chodzi o selespeed - fakt nie mam i nie chcę mieć. Wystarczą mi opinie z forum i brak kompetentnych serwisów tego typu przekładni.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  8. #18
    luj666
    Gość

    Domyślnie

    Witam...
    Tak jak piszesz Mikelos najwięcej krzyczą ci co tego nie mieli i nie mają...
    Tyle tylko że ok 85% postów selespeed to ten sam problem...
    Pzdr...

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar 0405leszek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Strzelce Górne
    Auto
    alfa 147 1.6 TS 105KM
    Postów
    55

    Domyślnie

    masz racje własnie owy siłownik mi poszedł, nie małe koszta...

  10. #20
    Dante[PL]
    Gość

    Domyślnie

    Kurde troche OT z tym speedem. pytanie bylo inne. Co do tuningu wszystko zalezy od tego ile masz na to kasy i samozaparcia a przede wszystkim do czego chcesz uzywac auta?

Podobne wątki

  1. [145] Podgrzewane lusterka [poprawiamy fabryke]
    Utworzone przez Raina w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 03-04-2012, 16:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory