Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Dławienie i szarpanie silnikiem 2.0 16 ts

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Nie miej pretensji do nikogo, że próbują Ci pomóc, zaczynając od najprostrzych rozwiązań. Jest mnóstwo ludzi, którzy piszą tu, na forum, by dowiedzieć się wszystkiego od podstaw i taka wzmianka o świacach bywa dla nich pomocna. Sensownych rozwiązań tego typu problemu, może być wiele i nikt nie poda Ci jednego na 100% słusznego, a jeśli nawet, to na zasadzie szczęśliwego trafu. Nawet, jeśli czyjaś wypowiedź wydaje Ci się być irytująca, bo uważasz, ze twoja wiedza motoryzacyjna, jest dużo większa, to powinieneś pamiętać, że nikt nie pisze Ci tego ze złośliwości, tylko z chęci pomocy. A poza tym wszystkim, to ze względu na Twój młody wiek, sugerowałbym Ci troche kultury w wypowiedziach, bo masz tu styczność z dużo starszymi od siebie ludźmi i szacunek wypada mieć.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Ponad to nikt nie wie jaki masz zasób wiedzy i umiejętności w naprawach aut. Polecam troszkę samokrytyki i ogłady bo wychodzisz na chama i gbura takimi odzywkami.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  3. #13
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Dziwi mnie po prostu poklepywanie się po plecach na tym forum i rozmowy o niczym zamiast konkretów no ale to tylko znak zebym słuchał się fachowców a nie pisał na forach i szukał może jakiegoś innego rozwiązania
    Pozdrawiam Marcin

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin 89 Zobacz post
    Dziwi mnie po prostu poklepywanie się po plecach na tym forum i rozmowy o niczym zamiast konkretów no ale to tylko znak zebym słuchał się fachowców a nie pisał na forach i szukał może jakiegoś innego rozwiązania
    Pozdrawiam Marcin
    Jakich wymagasz konkretów, przecież nikt nie stoi obok Twojego samochodu i nie ma torby części zamiennych pod ręką. Opisujesz sytuację i dostajesz kilka możliwych rozwiązań, przy czym żadne z nich nie musi być trafne, bo ludzie pisza przecież w ciemno, nie widząc i nie słysząc Twojego auta. Każde sugerowane rozwiązanie musisz i tak skonsultować z mechanikiem, a to co tu przeczytasz od ludzi, powinieneś mu zasugerować, jako rzecz do sprawdzenia. Chyba nie oczekujesz, że napiszesz kilka zdań, a znikąd wyskoczy grupa wszechwiedzących i bezbłędnie zdiagnozuje Ci problem. Na tym polega forum, żeby dyskutować, a w dyskusji padają wszelkie możliwe rozwiązania, które Ty albo kulturalnie określasz jako sprawdzone, albo po prostu idziesz zbadać.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  5. #15
    Marcin 89
    Gość

    Cool

    Cytat Napisał Vinc Zobacz post
    Jakich wymagasz konkretów, przecież nikt nie stoi obok Twojego samochodu i nie ma torby części zamiennych pod ręką. Opisujesz sytuację i dostajesz kilka możliwych rozwiązań, przy czym żadne z nich nie musi być trafne, bo ludzie pisza przecież w ciemno, nie widząc i nie słysząc Twojego auta. Każde sugerowane rozwiązanie musisz i tak skonsultować z mechanikiem, a to co tu przeczytasz od ludzi, powinieneś mu zasugerować, jako rzecz do sprawdzenia. Chyba nie oczekujesz, że napiszesz kilka zdań, a znikąd wyskoczy grupa wszechwiedzących i bezbłędnie zdiagnozuje Ci problem. Na tym polega forum, żeby dyskutować, a w dyskusji padają wszelkie możliwe rozwiązania, które Ty albo kulturalnie określasz jako sprawdzone, albo po prostu idziesz zbadać.
    Musze Ci przyznać racje bo nie wziąłem pod uwagę że może źle określiłem swój problem i nie napisałem w 100% wszystkiego od razu i wiedzy na ten temat wielu innych ludzi którzy nie rozumieją niektórych oczywistych rzeczy Gbur ze mnie i Cham

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Marcin, kiedy ktoś pisze o jakimś problemie, to jego wiedza na ten temat, nie jest oczywista. Nie można pisać o tym, że coś jest oczywiste, kiedy opisujesz problem z którym nie możesz sobie dać rady. Ludzie chcą po prostu pomóc i jak poczytasz to forum uważnie, to sam zauważysz, że masz tu doczynienia z wzajemną przychylnością i kulturą. Wujek napisał "gbur i cham", odnosząc to do tego, co napisałeś Rzmudziorowi, ale jednocześnie nie wyzwał Cię w ten sposób, tylko napisał, że sam z siebie kogoś takiego robisz, odpisując komuś w ten sposób. Zauważ, ze sam Rzmudzior nie odbił Ci piłeczki i nie napisał nic nieprzyjemnego. Masz kłopot-pisz, każdy chętnie Ci pomoże, ale nieprzyjemne odzywki nie powinny mieć miejsca.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  7. #17
    Marcin 89
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie
    Problem jest rozwiązany u mnie przyczyna były następujące rzeczy
    -w katalizatorze coś się obróciło i blokowało uwalnianie spalin
    -spalony czujnik zapłonu
    -bardzo zacinający się silniczek krokowy
    -skasowanie błędów przepływomierza i silniczka krokowego
    Tyle się dowiedziałem po naprawie od elektryka Pozdrawiam

  8. #18
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    Przepływomierz wymieniłeś czy naprawa polegała tylko na wykasowaniu błędu? Z krokowym będzie podobnie, kasowanie błędu nie uzdrowi krokowca. Czujnik zapłonu...
    Z powyższych usterek tylko katalizator odpowiadał za Twój problem.
    Ciekawe ile zapłaciłeś. Jak dla mnie to robocizna max 150zł. Czyli podpięcie kompa 50zł, wywalenie katalizatora i wstawienie strumienicy 100zł.
    Ostatnio edytowane przez czart79 ; 25-03-2011 o 14:19

Podobne wątki

  1. Szarpanie, dławienie na zimnym silniku 1.9 JTD 115km
    Utworzone przez gigi w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-12-2015, 09:19
  2. Szarpanie, dławienie silnika.
    Utworzone przez Bartekk287 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-09-2015, 00:24
  3. [159] 1.9 JTD 8v 115KM SZARPANIE/DŁAWIENIE NA LEKKIM GAZIE
    Utworzone przez Kicek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 05-10-2014, 20:31
  4. [145] Szarpanie, dławienie, falowanie obrotów
    Utworzone przez karsto1982 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 05-06-2010, 09:55
  5. [155] AR 155 - szarpanie dławienie. Proszę o pomoc.
    Utworzone przez AndonePB w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 26-08-2009, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory