Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 34

Temat: Słabe hamulce

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomi
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    159 1.9 Ti , 147 Racer, Spider 916 TS
    Postów
    503

    Domyślnie

    Cytat Napisał czart79 Zobacz post
    Na początek rozruszaj tłoczki, wymień płyn hamulcowy na świeży, po odpowietrzeniu powinna być poprawa, jeśli nie to wcześniej Koledzy już wymienili co może być.
    Napisałem na początku że płyn wymieniony. Tłoczki w stanie bdb, brak wżerów itp ładnie pracują.

    Z tego co piszecie prawdopodobnie problem leży w pompie.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar endriu73
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 159 2.4 SW ; AR 155 1,8 8V
    Postów
    324

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    ...
    W kwietniu będę robił u siebie wymianę wszystkich przewodów wraz z wymianą pompy więc napisze czy pomogło.
    Rafał, będziesz omijał korektor czy jednak puścisz przez niego?
    Ja również zmuszony jestem do wymiany i pomimo tego, że tłoczek lekko pracuje to chyba go ominę

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar mac1us
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Kraków Radziszów
    Auto
    Lancia Delta 2,0 16vt 4x4
    Postów
    219

    Domyślnie

    Moim zdaniem to nie tędy droga. Nowe samochody mają dużo większe serwo hamulcowe i przez to pedał jest bardziej miękki. Jeżeli ktoś jeździ autem kilkunastoletnim, a później przesiądzie się do nowego gwarantuje, że bedzie miał problem.
    Dla mnie lepiej jeśli pedał chodzi ciężej, bo zdecydowanie łatwiej jest wyczuć siłę hamowania i granice przyczepności przy hamowaniu.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    mac1us:na pewno masz rację ale u mnie mam wymienione wszystko:tarcze,klocki,przewody,płyn i wyrzucony korektor a mimo to nie jestem z hamulców zadowolony.Została tylko pompa.
    Mam jeszcze w rodzinie 145 i gdy się do niej przesiądę,to przez kilka pierwszych hamowań chcę sobie nos o kierownicę rozbić,taka różnica.

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał endriu73 Zobacz post
    Rafał, będziesz omijał korektor czy jednak puścisz przez niego?
    Ja również zmuszony jestem do wymiany i pomimo tego, że tłoczek lekko pracuje to chyba go ominę
    Zastanawiam się nad tym bo u mnie działa ale jakoś bez niego nic złego się nie stanie (w inny aucie ominąłem go i jeździ ). Najwyżej kupię dodatkowe dwa krótkie przewody i szybkozłączki jak się popsuje to ominę.

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    zmieniałem kiedys na miedziaki w swojej 155, oczywiście korektor pominąłem. Ogólnie to nie ma aż tyle roboty, wystarczy jakas ładna pogoda i podjazdy, tam chyba było cos 4,5metra na prawy tył i 3,5metra na lewy..

    przed wymianą tył w ogole nie hamował a potem całkiem ładnie az klocki pyliły alusy

  7. #17
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    Ogólnie to nie ma aż tyle roboty, wystarczy jakas ładna pogoda i podjazdy
    Jeszcze grill i zimne piwko do tego... Sorry, że nakraczę, ale moim zdaniem taka wymiana to kupa dłubaniny. Na sam tył poszło Ci 8 metrów przewodu. Dochodzą jeszcze przednie hamulce i pompa...no ale robotę należy wykonać, bądźmy optymistami!!!
    Ostatnio edytowane przez czart79 ; 25-03-2011 o 10:26

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    tylko takie uchwyty prowadnice z jakiegos golfa czy czegos sobie wykręcic na szrocie bo w niektórych miejscach trzeba inaczej podwiesić niz są w oryginale

  9. #19
    czart79
    Gość

    Domyślnie

    u siebie puszczałem w oryginalnych uchwytach, ale można też oczka z pasków cienkiej blachy zrobić i wkrętami, sposób barbarzyński, ale jak się później dobrze zabezpieczy przed korozją, to nie powinno się nic dziać

  10. #20
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    lubań
    Auto
    AR 159 1,9 jtdm 175 km
    Postów
    137

    Domyślnie

    Często jest to wina klocków ,są twarde i miękkie,jedne działają jak dobrze się nagrzeją, a inne na super hamują na zimno a zagrzane słabe.

Podobne wątki

  1. [159] Słabe hamulce
    Utworzone przez tasiek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post / autor: 10-10-2022, 21:41
  2. [GTV Spider] Słabe hamulce [PROBLEM ROZWIĄZANY]
    Utworzone przez Torino w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 15:10
  3. [145] Hamulce w 145'tce zbyt słabe ...
    Utworzone przez oko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 07-05-2013, 20:22
  4. słabe hamulce
    Utworzone przez janpl2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-08-2011, 16:59
  5. [146] Słabe hamulce, 1.6 boxer
    Utworzone przez kini007 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 13:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory