miałam tak w poprzednim aucie ,nie alfa a 2litrowe mondeo i winą były kable WN na których widać było w nocy iskry zwłaszcza w wilgotne dni działo się to ( chodzi o gaśnięcie auta przy wysprzęglaniu)
miałam tak w poprzednim aucie ,nie alfa a 2litrowe mondeo i winą były kable WN na których widać było w nocy iskry zwłaszcza w wilgotne dni działo się to ( chodzi o gaśnięcie auta przy wysprzęglaniu)
Szukam tego na allegro i sklepach internetowych i nic. Ma to jakąś inną nazwę może?
Jutro fakt, będę dzwonił po sklepach, ale chce się upewnić czy będą wiedzieli o co mi chodzi. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z taką częścią.
Na razie nie kupuj ślepo części, zaworek zwrotny od separatora to w sumie tylko używka, nowy tylko ASO i cena chora w setkach złotych liczona ;] Moja rada, zdjąć odpowietrzenie od separatora, króciec na kolektorze zaślepić, wąż do separatora zaślepić, i jeździć obserwować zmiany, równie dobrze możesz mieć problemy z obwodem odsysanie par paliwa i łapaniem przez niego lewego powietrza.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
O tym napisałem napisałem, kolektor zaślepić czy jak wolisz dolot nie otwieramy ścieżki lewizny tylko zostawiamy otwarte odpowietrzenie silnika
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Słuchaj mnie uważniej, odpowietrzenie silnika w 24V powiązane jest z dolotem w miejscu między MAF a przepustnicą, jak wąż na separator zostawisz nie zaślepiony, to nim powietrze zassie skrzynia korbowa i odda przez odpowietrzenie z dekla rozrządu w dolot za MAF czyli wpuści lewiznę w dolot fałszując pomiar MAF.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Niestety nie bardzo Cię słyszę a tym bardziej rozumiem co piszesz. Możesz wrzucić jakis schemat prostego układu z V6 24v bo to że odpowietrzenie skrzynie wchodzi w dolot miedzy przepustnica a przepływką to wiem nawet z silnika 12V ale skąd do skrzyni bierze powietrze tego nie wiem
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts