Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 40

Temat: Alfa 2.5 gaśnie przy wysprzęglaniu

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    miałam tak w poprzednim aucie ,nie alfa a 2litrowe mondeo i winą były kable WN na których widać było w nocy iskry zwłaszcza w wilgotne dni działo się to ( chodzi o gaśnięcie auta przy wysprzęglaniu)

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    v6 nie ma przewodow WN
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ExO
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 2.5 V6
    Postów
    415

    Domyślnie

    Szukam tego na allegro i sklepach internetowych i nic. Ma to jakąś inną nazwę może?

    Jutro fakt, będę dzwonił po sklepach, ale chce się upewnić czy będą wiedzieli o co mi chodzi. Szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z taką częścią.

  4. #24
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Na razie nie kupuj ślepo części, zaworek zwrotny od separatora to w sumie tylko używka, nowy tylko ASO i cena chora w setkach złotych liczona ;] Moja rada, zdjąć odpowietrzenie od separatora, króciec na kolektorze zaślepić, wąż do separatora zaślepić, i jeździć obserwować zmiany, równie dobrze możesz mieć problemy z obwodem odsysanie par paliwa i łapaniem przez niego lewego powietrza.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #25
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    wąż do separatora zaślepić,
    Po co go zaślepiać, lepiej zostawić go bez zaślepki.
    Otwór w kolektorze zaślepić

    ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    wąż do separatora zaślepić,
    Po co go zaślepiać, lepiej zostawić go bez zaślepki.
    Otwór w kolektorze zaślepić

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #26
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Po co go zaślepiać, lepiej zostawić go bez zaślepki.
    Otwór w kolektorze zaślepić

    ---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:59 ----------


    Po co go zaślepiać, lepiej zostawić go bez zaślepki.
    Otwór w kolektorze zaślepić
    Nie bardzo, spływ z separatora jest w blok w skrzynie korbową, więc idąc tą drogą otwieramy ścieżkę na ciągnięcie lewizny ponieważ odpowietrzenie przedniej głowicy jest w dolot między przepustnicę a MAF.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #27
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    O tym napisałem napisałem, kolektor zaślepić czy jak wolisz dolot nie otwieramy ścieżki lewizny tylko zostawiamy otwarte odpowietrzenie silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #28
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    O tym napisałem napisałem, kolektor zaślepić czy jak wolisz dolot nie otwieramy ścieżki lewizny tylko zostawiamy otwarte odpowietrzenie silnika
    Słuchaj mnie uważniej, odpowietrzenie silnika w 24V powiązane jest z dolotem w miejscu między MAF a przepustnicą, jak wąż na separator zostawisz nie zaślepiony, to nim powietrze zassie skrzynia korbowa i odda przez odpowietrzenie z dekla rozrządu w dolot za MAF czyli wpuści lewiznę w dolot fałszując pomiar MAF.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #29
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Niestety nie bardzo Cię słyszę a tym bardziej rozumiem co piszesz. Możesz wrzucić jakis schemat prostego układu z V6 24v bo to że odpowietrzenie skrzynie wchodzi w dolot miedzy przepustnica a przepływką to wiem nawet z silnika 12V ale skąd do skrzyni bierze powietrze tego nie wiem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #30
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    ale skąd do skrzyni bierze powietrze tego nie wiem
    Separator par oleju z dołu to co ma? Spływ - kawał węża w blok i dalej do skrzyni korbowej trafia oliwa, jak odepniesz jego górny wąż od koletora ssącego i ów węża nie zaślepisz w kierunku separatora to chyba jasne że lewizne złapie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Faluja obroty przy wysprzęglaniu V6
    Utworzone przez Mat85 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 07-10-2014, 17:32
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-08-2014, 23:06
  3. Alfa gaśnie przy hamowaniu
    Utworzone przez Krupers w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-03-2014, 21:19
  4. LPG gaśnie przy wysprzęglaniu
    Utworzone przez Giovi w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-04-2011, 15:35
  5. [159] Po uruchomieniu zimnego silnika słyszę lekkie stukanie, przy wysprzęglaniu ustaje
    Utworzone przez pitt24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-06-2010, 12:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory