Nie nie fajnie tylko fajnie bo masz 120KM zamiast 105KM.
Wymienia się go zawsze razem z rozrządem - widocznie ktoś o tym zapomniał i teraz wymienisz Ty.
To nic strasznego - poprostu część eksploatacyjna w silnikach Twin Spark 16V.
Nie nie fajnie tylko fajnie bo masz 120KM zamiast 105KM.
Wymienia się go zawsze razem z rozrządem - widocznie ktoś o tym zapomniał i teraz wymienisz Ty.
To nic strasznego - poprostu część eksploatacyjna w silnikach Twin Spark 16V.
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
Jeśli ma się 105KM to jest fajnie bo nie ma wariatora ale mniej fajnie bo mniejsza moc, a jak ma się 120KM to jest fajnie bo ma się te 15KM więcej ale ma się przy okazji wariator.
Jeśli nawala wariator to co dokładnie trzeba wymienić z nim jeśli wcześniej był zmieniany rozrząd ale nie był wymieniony wariator?
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Jak wymieniałem rozrząd to mechanik nie powiedział mi że trzeba wymienić wariatora ja nie miałem pojęcia do teraz
Jeżeli chodzi o te 120 KM to ja ich praktycznie nie czuje gdy silnik się rozgrzeje i czasem na zimnym. Nie wiem co się dziejeChyba muszę poszukać dobrego lekarza do mojej Alfy.
To dupowatego mechanika miałeś.
Teraz wymieniasz wariator i pasek rozrządu - rolki możesz zostawić te co są skoro niedawno wymieniałeś.
Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r
Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r
W takim razie tak zrobię chociaż trochę będą koszty mniejsze choć można było zrobić to od razuCo do mechanika to dupowaty oj dupowaty nie wie nawet dlaczego moja alfa traci moc przy rozgrzanym silniku i czasem na zimnym może Ty wiesz co się dzieje czy to przepływomierz ?
- obowiązkowo także olej i filtr oleju !!!Teraz wymieniasz wariator i pasek rozrządu - rolki możesz zostawić te co są skoro niedawno wymieniałeś.
- a rozrząd mechanik ma zrobić na blokadach , nie na długopis lub flamaster.
- dziwny problem z tym brakiem mocy na zimnym, w ECu nie ma juz tego bledu jaki był w 156 ECU.
- także nie rozumiem skąd może być brak mocy na rozgrzanym silniku.
- brakuje podstawowej diagnostyki, nawet FES-em lub alfadiagiem.
- podanie trzech parametrów: TRA, FRa i LambdaRegulation pozwala ocenić skalę problemu.
- te ww. parametry podaje program Alfadiag.
- FES trochę podaje je błednie.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-04-2011 o 07:24
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Mechanik u którego kasuje błędy ma program (D2D - czy coś takiego) który nie ma pełnej wersji alfyale twierdzi że wszystko jest w normie nie wiem czy mam mu wierzyć czy nie . Ja z kolej zauważyłem też duże spalanie w trasie 9 miasto 11 nigdy takiego spalania w niej nie miałem a jeżdżę już 3 lata
.
P.S. Może wiesz skąd można z ciągnąć taki program bo podejrzewam iż legalny trochę kosztujeOd jakiegoś czasu poszukuje czegoś na własny użytek.
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:50 ----------
U mnie 120 CV jeździ jak 70, 80 CV przy rozgrzanym silniku tragediajak zimny jest to wtedy ciągnie jak 120 CV
- alfadiaga masz w przyklejonym temacie " ts diag, alfadiag, ...", strona 52 na samym dole.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
WITAM POSIADAM AR 147 2001R 88KW 1598,OOcm3 *ZAR937000*03060583* 5-DRZWI 120KM NO I ON JEDZIE JAK BY NIE MIAŁ TYCH 120KM MASAKRA CZASEM ZAŁAPIE ALE TO RZADKO NO I CZASEM MI WYSKOCZY KONTROLKA SILNIKA OD SONDY LAMBDA CO MAM ZROBIĆ I SKĄD MAM SKOMBINOWAĆ TANIE CZĘŚCI DO ALFY MIANOWICIE WYDECH CAŁY BEZ KATALIZATORA CAŁE PRZEDNIE ZAWIESZENIE PODUSZKĘ SILNIKA DOLNĄ WYMIENIŁEM ŚWIECE I NIC MIESZKAM W GDYNI POMOCY ON JEŹDZI JAK BY BYŁ OPLEM ASTRO F W HATCHBACKU A NO I MAM FELGI R16 205 ALE TO CHYBA BY AŻ TAK NIE ZMULIŁO no i mam go w gazowni sekwencja i pokazuje mi na kompie spalanie 13,4 a jeżdżę ekonomicznie od 2 do 3,5tyś obrotów
Ostatnio edytowane przez kamiltj ; 18-06-2014 o 19:59