Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Zanik napięcia

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Jazda na ubogiej mieszance w górnym zakresie RPM silnika, w konsekwencji podpalenie gniazd zaworowych plus przylgni zaworów, czasem potrafi poddać się uszczelka pod głowicą z czasem.

    Jeśli w aucie masz sprawną sondę lambda, podepnij się do niej voltomierzem i czasie jazdy przy depnięciu do podłogi powyżej 4000rpm obserwuj jej wskazanie, powinno stać około 0,8V non stop w tym momencie, jeśli zejdzie niżej wiadomo dlaczego .
    Zareklamowałem go oficjalnie na piśmie skoro wykładam taką kasę niech poprawia dziad po sobie. Na razie otrzymałem odpowiedz że szef wyjechał do Niemiec a reklamacja będzie rozpatrzona po jego powrocie. Mam świadomość że będą mnie zbywać na razie ale dam im ustawowe 14 dni a jak mnie wku..... to dostanie pozew i tam będziemy dochodzić sprawiedliwości.
    Dam znać jak to się zakończy być może zmądrzeje i uda się polubownie.
    Ostatnio edytowane przez jary17 ; 13-04-2011 o 15:20

  2. #12
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Sorry,że się tak wtrącam,ale chciałbym zapytać o tą lambda czy jak non-stop mam 0.5-0.6 V to mam cały czas ubogo czy jak? Dodam,że mierzyłem przez ac gas synchro,a jak stoję na pedale to leci tak stale i powoli przykładowo z 0.67->0.57 V w tym czasie zmieniam biegi i cały czas idzie tak i koło 0.5 zatrzymuje się.Bogato czy ubogo?

  3. #13
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Mówisz o którym boxerze z podpisu?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #14
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Aaa przepraszam oba zagazowane,ale mam na myśli 1.4

  5. #15
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Czy przypadkiem 1.4 nie ma tytanowej sondy prądowej? Wtedy nie należy jej wogóle podpinać pod instalację LPG.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #16
    RAFALPD7
    Gość

    Domyślnie

    Szczerze to nie wiem czy tytanowa czy cyrkonowa ma być,ale mam teraz jakąś uniwersalną NTK.Na tym moja wiedza się kończy.Może odłączyć?Czy jak już włożyłem rzepę to nie ruszać?

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    No i po problemie był telefon przyjedzie pan i po zabiegu. Teraz mam coś takiego:Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P160411_12.41_[02].jpg
Wyświetleń:	129
Rozmiar:	91.5 KB
ID:	24015Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P160411_12.40.jpg
Wyświetleń:	105
Rozmiar:	69.1 KB
ID:	24016Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P160411_12.41_[01].jpg
Wyświetleń:	54
Rozmiar:	77.1 KB
ID:	24017Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P160411_12.41.jpg
Wyświetleń:	83
Rozmiar:	43.8 KB
ID:	24018 reduktor tej samej firmy może nie zachwyca ale przynajmniej 200 konny. I można było nawet szybko poszło ale właściciel nieobecny.

Podobne wątki

  1. Nagły zanik biegów.
    Utworzone przez Skomer w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-10-2014, 16:21
  2. Piski / trzaski / zanik ladowania
    Utworzone przez MarianoITA w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-05-2013, 08:46
  3. Zanik mocy 166 2.4JTD
    Utworzone przez koniu24 w dziale 166
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 23:18
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-09-2011, 09:53
  5. 156 Silnik 1.8 TS zanik prądu
    Utworzone przez rudiszubert w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-11-2010, 09:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory