Strona 12 z 21 PierwszyPierwszy ... 23456789101112131415161718192021 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 210

Temat: Parę wątpliwości przy zakupie 147

  1. #111
    Moonika
    Gość

    Question

    Witam.. to może i ja dostane jakąś porade.. w sprawie mojej Alfy.. a więc kupiłam Alfe 147 z silnikiem 1.6 T.S... 105 KM benzyna... wyglądała Ok, środek czyściutki, kierownica niewytarta , siedzenia nie zniszczone, dobre wyposażenie... a rocznik 2001.. sprawdzałam blache.. i ogólny przegląd. Sprowadzona z Belgi. Okazało sie jednak po wizycie w warsztacie , że przebieg nie ma 108 000 a 189 000 :'( niestety.. do wymiany rozrząd ( mam ją od miesiąca).. wahacze, tuleje , linki ręcznego.. dodatkowo dowiedziałam sie że jest oberwane mocowanie układu wydechowego i korozja filtra olejowego .. nie wiem, czy jest konieczność wymiany " na już" w każdym razie nic mi nie stuka.. jeździ cichutko i równo. Mam pytanie... czy z takim przebiegiem, warto ją trzymać.. czy lepiej ją " oddać".. a mam taka możliwość. Auto sprawia mi dużą frajde... i oddałam jej juz swoje serce ;(... może ktoś doradzić..... ?
    Ostatnio edytowane przez Moonika ; 14-07-2011 o 18:58

  2. #112
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Nooooo.... Alfy strasznie awaryjne, a TSy awaryjne nawet jak na Alfy. Tragedia... Miałeś kolego TS-a?
    Ja też swoją sprzedałem po 4 latach jeżdżenia z przebiegiem 103 tys. Awarii silnika nigdy nie miałem. Szwankowała za to elektryka (ciągle palące się żarówki i 2 razy zgłupiał immobilizer) i zawieszenie (praktycznie co 15tys komplet z przodu do wymiany.

    Pomimo swoich wad bardzo lubiłem to auto i teraz kupuje kolejną Alfę

  3. #113
    Użytkownik Ogier Avatar GosiaW
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Jawor
    Auto
    Była AR 147 1.9 JTD 8V i AR GT 1.9 JTD 16V, obecnie AR MiTo 1,3 JTDm :D
    Postów
    150

    Domyślnie

    Cytat Napisał Moonika Zobacz post
    Mam pytanie... czy z takim przebiegiem, warto ją trzymać.. czy lepiej ją " oddać".. a mam taka możliwość. Auto sprawia mi dużą frajde... i oddałam jej juz swoje serce ;(... może ktoś doradzić..... ?
    No proszę Cię Czy wg Ciebie robienie niecałych 19 tys w roku to ogromny przebieg? Ja jeżdżąc praktycznie tylko w koło komina zrobiłam 11 tys.
    Ostatnio edytowane przez GosiaW ; 14-07-2011 o 14:31

  4. #114
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Przebieg może nie duży, ale nie wróże tym silnikom długowieczności - dlatego sprzedałem swoją. Można serwisować, ale w pewnym momencie koszty przerosną wartość auta.

  5. #115
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Jeśli nie jest bita i nie planujesz jej na super długo, to jak najbardziej możesz zostawić, bo to co podałaś to w sumie pierdółki... Jeśli się kiedyś tam silnik rozleci, to kupisz nowy za 2 tys.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #116
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Ja sie zapytam co to za przebieg? Jednak w Polsce nic sie w tym czasie zbytnio niezmieniło.... Czyli jak auto dobije do magicznych 150 tysiaków km to należy je czym predzej sprzedac/zezłomowac/spalic

  7. #117
    Użytkownik Rowerzysta Avatar janek
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Porto
    Auto
    było: 147, Giulietta, Giulia, Spider '85 jest Tonale '24
    Postów
    485

    Domyślnie

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Ja sie zapytam co to za przebieg? Jednak w Polsce nic sie w tym czasie zbytnio niezmieniło.... Czyli jak auto dobije do magicznych 150 tysiaków km to należy je czym predzej sprzedac/zezłomowac/spalic
    Wydaje mi się, że nie dobije do 150 i samo się zezłomuje wcześniej Przynajmniej tak się zachowywała moja 147 - bałem się, że nie dożyje 120. Silnik był ok, ale wszystko inne było takie sobie - nawet plastiki zaczynały trzeszczeć jak w starym golfie na wybojach.

  8. #118
    Moonika
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GosiaW Zobacz post
    No proszę Cię Czy wg Ciebie robienie niecałych 19 tys w roku to ogromny przebieg? Ja jeżdżąc praktycznie tylko w koło komina zrobiłam 11 tys.
    nie chodzi o wyliczenie ile km wychodzi na rok.. tylko o awaryjność tych silników kiedy dochodza do magicznych 200 tys.. bo przeciez kazdy woli pojeździc .. a nie odwiedzać samochód w warsztacie.. nie znam tych silników, więc pytam..

    ---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:01 ----------

    Cytat Napisał majster Zobacz post
    Ja sie zapytam co to za przebieg? Jednak w Polsce nic sie w tym czasie zbytnio niezmieniło.... Czyli jak auto dobije do magicznych 150 tysiaków km to należy je czym predzej sprzedac/zezłomowac/spalic
    ...........a może dzieje się tak dlatego, ze nie każdy miał tyle szczęścia, żeby trafić na używany, zadbany egzemplarz... ;/ chociaż oczywiście pewnie takie istnieją , i znamy takich mmmmmnóstwo

  9. #119
    Użytkownik Ogier Avatar GosiaW
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Jawor
    Auto
    Była AR 147 1.9 JTD 8V i AR GT 1.9 JTD 16V, obecnie AR MiTo 1,3 JTDm :D
    Postów
    150

    Domyślnie

    Cytat Napisał Moonika Zobacz post
    nie chodzi o wyliczenie ile km wychodzi na rok.. tylko o awaryjność tych silników kiedy dochodza do magicznych 200 tys.. bo przeciez kazdy woli pojeździc .. a nie odwiedzać samochód w warsztacie.. nie znam tych silników, więc pytam..
    Ja też ich nie znam bo jeżdżę dieslem, który jest chyba z założenia przeznaczony na duże przebiegi. Ale mimo wszystko wydaje mi się że lekką przesadą jest sprzedawanie auta bo ma duży przebieg. Przed sprzedażą skręcisz licznik żeby jakoś wyglądało? To że auto ma niski przebieg nie gwarantuje, że jest w lepszym stanie niż ten z większym.

  10. #120
    Moonika
    Gość

    Domyślnie

    Nie chciałam sprzedać.. chodzilo mi o oddanie.. nad tym sie zastanawiałam, ale wcześniej chciałam popytać tych, którzy maja większą wiedzę. Ja bym nie przekręcała- odwrotnie- kupiłam przekręcony o czym wcześniej pisałam.. i dlatego pojawiły się u mnie wątpliwości.

    ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

    że juz nie wspomne.. a w sumie jednak tak.. że skoro przebieg jest jeszcze raz wiekszy niz miał być.. to i cena powinna się różnić..więc szukam wskazówek, żeby wiedzieć jak postapić..

Podobne wątki

  1. Drobne usterki, pytania i wątpliwości po zakupie.
    Utworzone przez lukasekg w dziale GT
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 12-11-2015, 13:43
  2. [159] Pierwsza alfa, pierwsze pytania i wątpliwości, na co zwrócić uwagę przy zakupie
    Utworzone przez megauchuch w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 01-10-2014, 08:34
  3. Parę wątpliwości przy zakupie 156
    Utworzone przez Kucz w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-02-2014, 17:01
  4. Parę pytań po zakupie 2.0 TS
    Utworzone przez kotulsky w dziale 166
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 23:29
  5. AR 156 2.0 TS wątpliwości przy kupnie
    Utworzone przez RobertWroc w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-04-2010, 19:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory