Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 85

Temat: Tuleje poliuretanowe

  1. #41
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Wypadajace tulejki juz sa zdjete ze sprzedazy i podobno pracuja nad nowym modelem ktory nie bedzie wypadal... zobaczymy.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #42
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    U mnie Poliuretany ze Strongflex jakoś sie nie sprawdziły. Zostały założone czerwone na stabilizator i po ok 4 mc zaczęły strasznie skrzypieć i teraz sie tłucze. Jestem ciekaw czy to Pu sie zużyły czy może stabilizator sie wyrobił??
    Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 06-10-2011 o 18:14

  3. #43
    jezior
    Gość

    Domyślnie

    Tłuczenie jest spowodowane zmniejszeniem się średnicy stabilizatora. Stabilizator niemal zawsze się trochę wyciera. Kiedy założyłem u siebie tuleje kupione na wymiar, okazało sie ze są po prostu na styk. Po skręceniu stabilizator można było ruszyć ręką. Okazuje się ze to wystarczy by w czasie jazdy stabilizator się tłukł. Rozwiązania są dwa:
    1. Nowy stabilizator
    2. Podkładka pod obejmę stabilizatora.

    U mnie drugie zdało egzamin. Ktoś na forum radził wsadzić kawałek rurki PCV. Tak zrobiłem. Spowodowało to ze obejmy musiałem dokręcić ze sporą silą, a stabilizatora nie dało się ruszyć.
    Po skręceniu i nasmarowaniu wszystko u mnie działa. Nie stuka i nie skrzypi.

  4. #44
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa 156 2.0ts SW 2001
    Postów
    60

    Domyślnie

    to co mi wiadomo to są rożne wymiary wewnętrzne tych gum,
    jak kupowałem do siebie to sprzedawca się pytał jaki wymiar wewnętrzny,
    fabryczne tuleje posiadają wewnątrz warstwę materiału ,zamienniki tego nie mają.

  5. #45
    Użytkownik Romeo Avatar Pfourul
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice, śląskie, Poland
    Auto
    156 2.5 V6 R(etarded)-System
    Postów
    1,579

    Domyślnie

    U mnie po wymianie na żółte też zaczęło stukać (głownie na nie równej nawierzchni).

    << Like it!

    >2000
    o.O

  6. #46
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pfourul Zobacz post
    U mnie po wymianie na żółte też zaczęło stukać (głownie na nie równej nawierzchni).
    Widocznie nie ta srednica
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar Pfourul
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice, śląskie, Poland
    Auto
    156 2.5 V6 R(etarded)-System
    Postów
    1,579

    Domyślnie

    Kupiłem jak najmniejszą ;/

    Na razie z tym jeżdżę, jak będzie coś do roboty przy samochodzie to wtedy to poprawią :0

    << Like it!

    >2000
    o.O

  8. #48
    grzes 84
    Gość

    Domyślnie

    dobrze wiedziec czego unikac. a na przednim zawieszeniu zawsze padaly sworznie wiec dla mnie to bezsens calkowity wymieniac tam tulejki!! do kosza z pu alfa ma smigac po zakretach a nie chwiac sie na "plywajacych" wachaczach!!!.

  9. #49
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes 84 Zobacz post
    dobrze wiedziec czego unikac. a na przednim zawieszeniu zawsze padaly sworznie wiec dla mnie to bezsens calkowity wymieniac tam tulejki!! do kosza z pu alfa ma smigac po zakretach a nie chwiac sie na "plywajacych" wachaczach!!!.
    Tylko PU usztywnia zawieche i auto prowadzi się jeszcze lepiej a przy okazji, biorąc za przykład górny wachacz to czesto przy szerokiej oponie tuleje na górnych wachaczu mówią papap już po paru tyś km i co wtedy?? Ja załozyłem na góre PU i tak już zostanie nawet przy wymianie z powodu uszkodzonego sworznia.

  10. #50
    grzes 84
    Gość

    Domyślnie

    nie wiem jakie masz oponki ale i tak wpadniecie w dziure badz wjazd na kraweznik wywola wieksze szkody niz MEGA wielka opona. zobacz wczesniej pokazane fotki dolnych wachaczy i sam pomysl czy na takim czyms alfa sie lepiej prowadzi.

Podobne wątki

  1. [147/156]Tuleje poliuretanowe
    Utworzone przez shogunnn w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 00:49
  2. Tuleje poliuretanowe alfa 166 2.0 v6 tb
    Utworzone przez tomczi85 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2015, 16:35
  3. [159] Tuleje poliuretanowe od POWERFLEX'a
    Utworzone przez por.Jaszczuk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 20:57
  4. tuleje POLIURETANOWE
    Utworzone przez iwona22p w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory