Między głowicą a separatorem jest sam przewód. Nie ma tam nic po drodze.
Po kolei.
Idąc (cofając się) od wejścia w dolocie (to co odpinałem) najpierw mamy trójnik (dolny) i tam się spotyka powietrze z trójnika górnego (wg zdjęcia) i z trójnika na niebieskim przewodzie (pary paliwa ze zbiornika). Do trójnika górnego dostaje się powietrze z separatora (po lewej) i kolektora dolotowego (po prawej). I koniec wycieczki po przewodach.
Więc teraz olej może się brać jedynie z separatora. Gdyby miało go co wypychać.........
A skąd podciśnienie?
1. Z baku paliwa
2. Z separatora (skrzynia korbowa)
3. Z kolektora dolotowego.
To wszędzie powinien być zawór zwrotny??
Przypominam że z bagnetu też mam delikatne ssanie. Papierek jest przyciągany.
---------- Post added at 14:21 ---------- Previous post was at 14:10 ----------
Niestety u mnie to wygląda trochę inaczej. Na schemacie nie ma połączenia odmy z dolotem między przepustnicą a kolektorami a ja mam taką krzyżówkę.... Poza tym oprócz kalibrowanej rurki to nie znalazłem na schemacie nic co mogłoby regulować kierunek powietrza.