Strona 4 z 14 PierwszyPierwszy 12345678910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 132

Temat: SWAP 2,4 20v 175km w miejsce 1,9 16v

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Dla mnie eksploatacją GTA jest za droga. Przy moim deptaniu to auto by pewnie kopciło minimum 20 Litrów. Po za tym jest to Ośka, to powinno mieć jakiś lepszy napęd. Dźwięk owszem może i fajny, ale auto ma też jeździć na co dzień. R5 w klekocie z nie seryjnymi bebechami też mruczy znośnie.

    Jedyny słuszny motor w benzynie jaki widzę do modów to TFSI, TSI to po prostu ma potencjał, dużo gratów, łatwo znaleźć z czym to się zjada. Mnie akurat DSG nie fascynuję. Sportowa fura musi mieć ręczną skrzynie, inne wynalazki moim zdaniem zabierają radość z jazdy.

    Co do twojego projektu Rybak to dla mnie takie trochę budowania auta całymi wiekami, wydawanie oszczędności w nieskończoność. Budowałem sobie kiedyś taki projekt przez rok czasu i przez ten cały rok wydawałem każdą złotówkę w auto, co dzień bieganie za czymś, siedzenie z kumplem na warsztacie do późna. Pasowanie gratów do auta, rzeźba. Chęć robienia auta była tak wielka że olałem wszystkich. Po zrobieniu czar prysł podliczyłem wszystko, pomyślałem czy to była najważniejsza rzecz i czy było wato ? Nie, nie było. Auto sprzedałem po pół roku za śmieszne pieniądze bo borykało się z chorobami wieku dziecięcego, czego ci nie życzę.

    Chcesz iść w moc a zapominasz o heblach, zawiasie, oponach dobrych... Z dupy podejście, przygotuj tą swoją bazę cudowna najpierw pod to co ma być później grzeb.

  2. #32
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    była:156 20V 210KM i 147 JTD 150KM by Cinek SZUKAM 156 Q4 CROSSWAGON
    Postów
    40

    Domyślnie

    szczerze trzymam kciuki za 300KM w 20V, ponoć Makarony mają patent na tą 3xx z przodu, w pl będzie to chyba najmocniejsze JTD-Mjet, z niecierpliwością czekam na obszerną relację z foto na stronach AH - oczywiście jezeli bedziesz skłonny sie tym podzielić, ja mam w tej chwili w 2,4 20V tyle co w podpisie i podobnie jak kolega napisał wcześniej, na mokrym, przy zimowych laczkach jazda po mieście = "pomarańczowa dyskoteka ASR" na desce, co z tego, że z rolki jest w miare szybki i masakruje wiekszość pasatów i mondziaków przedstawicieli handlowych na trasie, w normalnej eksploatacji przy takim momencie w mojej opinii tylko 4x4
    ps. z rolki i tak zawsze znajdzie się ktoś szybszy, wystarczy, że trafisz dłubnięte 335 albo nawet 330 i po zawodach, jezdzi tego całkiem sporo...
    Ostatnio edytowane przez chory ; 14-11-2011 o 08:16

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    miałem się tu nie odzywać.. no ale..
    a Twoim miejscu.. gdybym miał czas, kase itd.. napewno kupiłbym 156 Crosswagonaa nie tam jakieś 2.4.. i przekładał graty do normlanej 156 dlaczego ?
    W 156 CW masz już zaciski 4 tłoczkowe Brembo. Stały napęd na 4 łapy.. Wystarczy ją położyć, zmienić adaptery i masz 330mm hamulec który jest złem w takim samochodzie.
    Czyli to już 70% wykonanej roboty..
    Ba.. wtedy masz 2 takie same silniki i z tego też można coś wykombinować..
    A z 2.4 będziesz miał masakrę.. Największym problemem będzie trakcja.
    Pozdrawiam

  4. #34
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    No z Omenem się tutaj zgodze, w najgorszym wypadku nowe łapy skrzyni i silnika, costumowe przednie półosie i sprzęgło. A hamulce w crossie to rzeczywiśćie zło
    Ale taki cross chyba jeszcze nie istnieje

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    była:156 20V 210KM i 147 JTD 150KM by Cinek SZUKAM 156 Q4 CROSSWAGON
    Postów
    40

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    napewno kupiłbym 156 Crosswagonaa nie tam jakieś 2.4.. i przekładał graty do normlanej 156 dlaczego ?
    W 156 CW masz już zaciski 4 tłoczkowe Brembo. Stały napęd na 4 łapy.. Wystarczy ją położyć, zmienić adaptery i masz 330mm hamulec który jest złem w takim samochodzie.
    było mówione na poprzedniej stronie, Ryba boi się masy wynikającej z Torsena, woli lekka ośkę no i nie może być kombi a więc CW odpada
    szczerze kibicuję i czekam na 3xx konnego M-jeta

  6. #36
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Cytat Napisał chory Zobacz post
    było mówione na poprzedniej stronie, Ryba boi się masy wynikającej z Torsena, woli lekka ośkę no i nie może być kombi a więc CW odpada
    szczerze kibicuję i czekam na 3xx konnego M-jeta
    Już przecież podobno był taki.. poszedł za 12-15k zł jak pamiętam..


  7. #37
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Fabryczny CW waży 1606kg, ile waży fabyczny 2.4 ośka ?

  8. #38
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    była:156 20V 210KM i 147 JTD 150KM by Cinek SZUKAM 156 Q4 CROSSWAGON
    Postów
    40

    Domyślnie

    Cytat Napisał Qki Zobacz post
    Już przecież podobno był taki.. poszedł za 12-15k zł jak pamiętam..
    gdzie? pokaż jak możesz bo chyba mnie coś ominęło

    ---------- Post added at 13:50 ---------- Previous post was at 13:49 ----------

    Cytat Napisał Kayrol Zobacz post
    Fabryczny CW waży 1606kg, ile waży fabyczny 2.4 ośka ?
    w dowodzie mam 1510kg, poprawcie mnie jak źle piszę - ale to SW, sedan jest odrobinę lżejszy

  9. #39
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    100 kg a masz napęd na 4 koła.. ja olałbym te 100kg i wywalił więcej nie potrzebnych paści z kabiny.

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Qki
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Zamość, Lublin
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 20V
    Postów
    974

    Domyślnie

    Ja mam w dowodzie 1385 kg, a Alfę z mocą "na lato" 308KM miał Starscream.

    http://www.forum.alfaholicy.org/styl...tarscream.html


Podobne wątki

  1. [155] Co w miejsce Katalizatora??? 155 2.0 8V
    Utworzone przez Gregu155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 18:20
  2. [159] Miejsce na CB Radio
    Utworzone przez 89ozzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 25-02-2013, 22:49
  3. Miejsce do zdjęć w warszawie
    Utworzone przez alfastar w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-10-2012, 20:57
  4. Wolne miejsce na dwa przekaźniki
    Utworzone przez Alfalotnik w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2009, 15:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory