Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Temat: Czy to może być lek na nasze H7?

  1. #21
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar hagi
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    kujawsko - pomorskie
    Auto
    159 2,4 JTDm
    Postów
    511

    Domyślnie

    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    z moich obserwacji i czytania tego wątku wynika że problem mają ts a w jtd jest okej i to może być problem że ts powodują jakieś przepięcia na instalacji co powoduje przepalanie.
    Cytat Napisał lukas7791 Zobacz post
    Po wymianie regulatora napięcia mam od dwóch lat spokój,a tak to też co trochę przepalały sie H7.Wkładam lipę z marketów i działają.
    Myślę że tutaj koledzy mogą mieć poniekąd racje. Fakt że komuś kilkanaście razy w roku czy też nawet kilka razy przepalają się żarówki to rzecz nienormalna.

  2. #22
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał czarek82 Zobacz post
    z moich obserwacji i czytania tego wątku wynika że problem mają ts a w jtd jest okej i to może być problem że ts powodują jakieś przepięcia na instalacji co powoduje przepalanie
    Dementuje pogłoski że jakoby TS miał wpływ na żarówki, w zeszłym roku na wiosnę wymieniłem obie profilaktycznie i do tej pory nic im nie jest a minęło prawie 20 miesięcy. Prezentowane ustrojstwo kosztuje prawie tyle co żarówka więc ja bym był za tym żeby kupić sobie komplet żarówek i mieć w zapasie. wymiana żarówki raz na 1,5 roku to nie tragedia.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  3. #23
    Użytkownik Świeżak Avatar Lotos
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Wrocław/Poznań
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta
    Postów
    132

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    U mnie jakoś często się przepalają. I nie ma znaczenia ich jakość. Czy są to najtańsze czy Bluevision. Faktem jest że chyba jeszcze żadna żarówka nie spaliła mi się podczas jazdy. To znaczy nie zauważyłem tego podczas jazdy. Wjeżdżam do garażu i widzę światła na ścianie. A rano odpalam i czasami już jedna nie świeci. Więc z tym paleniem się żarówek podczas włączania może coś być. Natomiast kłopoty po zamontowaniu tego patentu mogą być. Jak spali mi się żarówka na trasie to po prostu klnę i zakładam nową. A jak się zepsuje ten patent to byłby kłopot.
    bo kupujesz goofniane żarówki typu Bluevision i nne tgo typu wynalazki. Ja juz chyab przetestowałem wszystko co mozliwe i stwierdzam jedno. Trzeba kupic żarówki OSRAM Long Life. Zwykłe H7 a świeci długo i nie przepala sie jak inne

  4. #24
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lotos Zobacz post
    bo kupujesz goofniane żarówki typu Bluevision i nne tgo typu wynalazki. Ja juz chyab przetestowałem wszystko co mozliwe i stwierdzam jedno. Trzeba kupic żarówki OSRAM Long Life. Zwykłe H7 a świeci długo i nie przepala sie jak inne
    Mam 156-kę 2.5 roku. Przejechałem 60tkm. Przez ten czas wymieniłem chyba 6szt. Moim zdaniem to dużo. Miałem i tanie i te niby chwalone. Było to bez związku na ich trwałość. Ale Osram Long Life jeszcze nie testowałem.

  5. #25
    grzes 84
    Gość

    Domyślnie

    przy okazji wymiany zarowek-czy ktos wie jak zalozyc poprawnie zarowke w naszych bellach? czy wszyscy zakladacie tak "na oko"?

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzes 84 Zobacz post
    czy wszyscy zakladacie tak "na oko"?
    Co znaczy " na oko"? Żarówka ma jedno właściwe ułożenie w obsadce, można ewentualnie włożyć ją źle. Skutkuje to świeceniem we wszystkich kierunkach oprócz właściwego.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  7. #27
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wadowice
    Auto
    156 1.9 JTD 115KM
    Postów
    182

    Domyślnie

    Jeżeli to urządzenie jest zgodne z opisem a raczej jest to zwiększy ono żywotność żarówki w momencie włączania bo przy zimnym włóknie żarówki rezystancia jej jest bliska 0 ohm i przez to pobiera ona bardzo duży prą nawet do 10A!! przez co czasem włókno wolframowe nie wytrzymuje takiego prądu udarowego i się przepala. W domu mam założony do halogenów szeregowo termistor NTC 4,7 ohm i i 3 lata zarówka świeci ( bez termistora do miesiąca )

  8. #28
    kowal
    Gość

    Domyślnie

    Na początku swojej przygody z AR borykałem się z problemem często przepalającej się żarówki H7 nawet 1x na 2 miesiące. Od kiedy założyłem daylight problem ustąpił, jeżdżę już 2 lata i 0 wymiany jakiejkolwiek żarówki. Dławik ograniczający prąd rozruchowy wg mnie może się przyczynić do dłuższej pracy H7.

  9. #29
    grzes 84
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    Co znaczy " na oko"? Żarówka ma jedno właściwe ułożenie w obsadce, można ewentualnie włożyć ją źle. Skutkuje to świeceniem we wszystkich kierunkach oprócz właściwego.
    no wlasnie w lampie 156-ki nie ma takiej pozycjico mnie troszke irytuje

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory