Strona 6 z 158 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151656106 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #51
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Ok. Dziękuję.

    Znalazłam logi z alfadiaga – zapisało w formacie .csv w podkatalogu alfadiag w katalogu programe file.

    Mam tylko 4 parametry, ale jednoczasowo engine coolant, fuel consumption, fuel pressure, oraz cat. temp. od rozgrzania do 87st

    Potem jak nie mogłam ich otworzyć to się zniechęciłam, a szkoda… byłoby więcej choćby z rozgrzanego.

    I teraz nie wiem – wklejać takie pojedyncze logi tutaj i powtórzyć jutro już inne 4 parametry od zimnego do rozgrzania? + na rozgrzanym? A od nastepnego rozgrzania znowu inne parametry?

    Myślicie, że błąd związany z warunkami nie będzie istotny? Inaczej się tego nie da zrobić przez 4 parametry. Co sugerujecie?
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 14-11-2011 o 00:03

  2. #52
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a po co wklejać te logi, kto to będzie obrabiał, przecież podawałem link do programu Alfadiag View, ściągnąć, załadować logi i dać zrzut z ekranu programu, proste i łatwe.
    - na tym zrzucie warto zaznaczyć czas pomiaru, dopisać ile trwał pomiar.
    - program ma także możliwości wybrania chwili czasowej, lupkę czasową.
    - brak mu tylko skali czasu.
    - to jakie parametry wybieramy w makro programu alfadiag jest dość istotne i zależne od tego co chcemy osiągnąć.
    - np. interesuje nas grzałka sondy lambda
    - czyli wybieramy temperaturę silnika, sonda lambda pre-cat bank 1 napięcie, sonda lambda pre-cat bank 2 napięcie, status sondy pre-cat bank X. ( UWAGA: to dane dla 147, w JTS może nie być opcji pomiaru U, ale warto się wtedy podłączyć jako ME7.3.1 i spróbować wyciągnąć ten parametr sondy z napięciem, nie testowałem tej możliwości)
    - uruchamaiamy makro z logowaniem, potem start silnika zimnego, jak sonda lambda uzyska sinusoide to stop pomiarów.
    -- mysle że wspólnie dobierzemy takie zestawy pomiarowe.

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-11-2011 o 08:20
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #53
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wykres parametrów korekcji krótko i długo-terminowej TRA do trzech ticków temperatury.
    - pomiary na postoju, auto AR 147 TS 1.6
    - czas pomiarów 30 minut, temperatura zewnętrzna + 1 st C.

    --


    --
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 14-11-2011 o 19:40
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #54
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    1 test – tak, to wygląda u mnie
    warunki testu - od pozycji MAR przy temp. silnika 27st,, temp. otoczenia ok. 1st, do rozgrzania do temp. 87st

    - bieg jałowy + na koniec zwiekszenie rpm do 3000-3500,
    - błędów brak
    - FRA1 i FRA2 - 1,04, 1,04
    - DTV1 i DTV2 - (-3), (-3,25)



    OPIS:

    Czasy - o ile dobrze interpretuję to co jest zapisane... Na wszelki wypadek podaję pełen zapis czasowy - proszę o potwierdzenie czy dobrze czytam.

    1. Temp. kat.
    - w pozycji MARr - 0st, przy spalaniu 0,00 i temp. silnika 27st
    - po uruchomieniu (-10st) przy spalaniu 0,04 i temp. silnika 27st
    - 300st po 1’ 43s (0:0:1:43.171), przy spalaniu 0,07, przy temp. sinika 42st,
    - 500st po 3’ 57s (0:0:3:57.103), przy spalaniu 0,109 przy temp. silnika 50st
    - max temp. kat. 535 st ,
    - temp. kat. 515-535, przy temp. silnika w zakresie - 50st a 80 st,
    - temp. kat. 525-535 st, przy temp. silnika 70st – 80s
    - temp. kat. 515-510 st, przy temp. silnika 80st – 87 st

    2. Czas rozgrzewania silnika do 87st. - 13’19s (od 0:0:0:0.796 - 0:0: 13:22.134), przy końcowej temp. kat 510 st, i spalniu 0,35

    3. Rail pressure.
    - w granicach 5 z małym haczykiem przy rpm biegu jałowego
    - na początku wykresu – pozycja MAR, stąd idzie do góry
    Na końcówce zwiększenie obrotów i trzymanie na 3000- 3500 rpm widać na wykresie rail pressure:
    - czas analizy przy 3000-3500 rpm – 6s
    - temp. silnika 87st
    - wzrost do ok. 7 MPi

    4. Logi zbierane jednoczasowo, ale jak widać trochę niesynchronicznie czytał dane. Jest na to jakieś wyjaśnienie?

    Dzisiaj nie udało mi się testu zrobić, jutro planuję. Miałam sporo pracy. Poza tym musiałam ogarnąć te softy i laptopy, bo inaczej klapa. Walczyłam z pełną wersją FES 3.3 na win 7. Udało się - keya już nie gubi.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 14-11-2011 o 23:23

  5. #55
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    4. Logi zbierane jednoczasowo, ale jak widać trochę niesynchronicznie czytał dane. Jest na to jakieś wyjaśnienie?
    - to raczej wina programu alfadiag view, program powinien wyniki kalibrowac od końca w zależności od wartości parametru.
    - a tak przy wartości 100 ma 3 pola, przy wartości drugiego 10000 ma 6 pól i wykres końcówka sie rozjeżdza.
    ----100.
    ----100000.
    - powinien wyrównywać do prawej strony a nie do lewej.
    - a u mnie TRA cały czas ujemna, -.60 a u ciebie dodatnia.
    - zobaczymy dzisiaj testy drogowe i testy USB z system XP programami Alfadiag, FES a wszystko na notebooku bez dysku twardego, trzymajcie kciuki.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - klika logów podczas jazdy do pracy.
    - nie wiedziałem że czujnik spalania stukowego tak często działa oraz że cylindry są wyłączane wszystkie na raz a nie kolejno.
    Attached Files Attached Files
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #57
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Zebralam logi w jeździe oraz zrobilam jeden test od zimnego. Zaskoczył mnie wyjazd służbowy wiec resztę zrobię w niedziele i wtedy wkleje wykresy.

    Do niedzieli.

  8. #58
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Dzięki uprzejmości kolegi Pieti mam moje screeny. Jeżeli ktoś coś niepokojącego w tym widzi, proszę o komentarz Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	120
Rozmiar:	116.6 KB
ID:	39479Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	217
Rozmiar:	125.9 KB
ID:	39480Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	126.0 KB
ID:	39481Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	176
Rozmiar:	121.8 KB
ID:	39482Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	5.jpg
Wyświetleń:	216
Rozmiar:	127.6 KB
ID:	39483
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  9. #59
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - powinny być takie same pomiary ale na zimnym silniku, wtedy widać napiecia sond lambda w spoczynku.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #60
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - powinny być takie same pomiary ale na zimnym silniku, wtedy widać napiecia sond lambda w spoczynku.
    Ok, jutro zrobimy pomiary na zimnym silniku. A tak, to nic nie można wywnioskować?
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory