Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Regulator napiecia a zachowanie silnika???

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Czyli sprawny, pracując bez obciążenia miał 14,36 (jakoś tak) a na obciążeniu miał o 0,04 mniej tylko, mechanik powiedział ze wszystko w porządku, jutro wstawię nową baterię i jeszcze zobaczymy co i jak

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał Młody 25 Zobacz post
    Domyślnie

    no wiec wlasnie koledzy musze sprawdzic to ladowanie ile ono wynosi. A przypuscmy ze ladowanie jest dobre badz w normie wlasnie z tolerancja tych +/-0,2V to co moze byc inna przyczyna??? Czy to moglby byc sam akumulator??
    Jeśli kręci dobrze i nie kasuje radia ani ustawień komputera to raczej akumulator dobry.
    Jak już się tak czepiasz tej "elektrowni"to sprawdź "linie przesyłowe" czyli wszystkie grubsze połączenia masowe i plusowe.
    Moja Bella

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    Jeśli kręci dobrze i nie kasuje radia ani ustawień komputera to raczej akumulator dobry.
    Jak już się tak czepiasz tej "elektrowni"to sprawdź "linie przesyłowe" czyli wszystkie grubsze połączenia masowe i plusowe.
    Auto kreci i odpala bez problemu i radia nie kasuje. A ja sie nie czepiam poprostu chce sie dowiedziec co to moze byc za przyczyna tego ze swiatla mrugaja a jak swiatla mrugaja i silnik drzy w rytm mrugania swiatel to chyba raczej wina lezy po stronie elektryki co nie?? Ok sprawdze te polaczenia masowe.

  4. #14
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dariusz156 Zobacz post
    Jeśli kręci dobrze i nie kasuje radia ani ustawień komputera to raczej akumulator dobry.
    Jak już się tak czepiasz tej "elektrowni"to sprawdź "linie przesyłowe" czyli wszystkie grubsze połączenia masowe i plusowe.
    Jeżeli on ma wersje prze FL to nie ma fabrycznego radia, ani komputera tak jak u mnie, czyli pobór nie za specjalny na postoju, moja ma tak ze jak stoi w garażu to pali na drugi dzień prawie normalnie, ale kolejnego z trudem. Natomiast jak stoi na zewnątrz to po 5 godzinach ma problemy, jutro okaże się co u mnie nie tak- mam taką nadzieję przynajmniej

    A co do przygasania, to u mnie tylko lampy przygasają lekko jak wciskam sprzęgło schodząc powiedzmy z 6 biegu w momencie jak mam około 1500 i mniej obrotów- czyli przy hamowaniu silnikiem i tylko światła reszta normalnie świeci, więc być może to zdechnięty akumulator
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 23-11-2011 o 19:32

  5. #15
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    no bo najgrosze sa te " Niewiadome" co dolega naszym Bella ale trzeba byc dzielnym i wytrwalym

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    I tak trzymaj!!!!
    Moja Bella

  7. #17
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Młody 25
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Gostyń wlkp.
    Auto
    Alfa romeo 156 2.0 - 155 KM
    Postów
    385

    Domyślnie

    koledzy jesli chodzi o to moje drzenie silnika na biegu jalowym to zauwazylem ze ma to zwiazek z tym przewodem co jest od serwa i wchodzi za przepustnice. ( to jest przewod od serwa z tego zaworka jednokierunkowego i wchodzi za przepystnice ) kiedy go sciagnalem i dalem tymczasowo na silikon czerwony to drzenie sie uspokoilo ale nie rozumiem jaki to ma zwiazek z drzeniem silnika na biegu jalowym? Czy ta nieszczelnisc to faktycznie moze miec wplyw na drzenie silnika??

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    pewnie, lewe powietrze może tam zaciągać

Podobne wątki

  1. dziwne zachowanie elektryki i temperatury silnika
    Utworzone przez mojzu w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 19-08-2014, 18:04
  2. [MiTo] Dziwne zachowanie silnika
    Utworzone przez swiezak w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 28-06-2013, 18:08
  3. Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury silnika.
    Utworzone przez lesiu166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 20:12
  4. [159] 1,9 JTDm 8V, dziwne zachowanie silnika
    Utworzone przez iNTELL w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-01-2011, 00:31
  5. 2,4 JTD dziwne zachowanie silnika podczas przyśpieszania
    Utworzone przez KKrzysztof w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-06-2009, 07:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory