Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: [156] ciezko pali..

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    ale ta wasza teoria to mi nie pasuje do stwierdzenia autora
    " nawet jak silnik jest ciepły, to słabo odpala".
    to by bardziej pasowało do swiec, cewki w.n, czujnika.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    ale ta wasza teoria to mi nie pasuje do stwierdzenia autora
    " nawet jak silnik jest ciepły, to słabo odpala".
    to by bardziej pasowało do swiec, cewki w.n, czujnika.
    Tak, tylko że świece i przewody są wymienione. A gdyby była uszkodzona chociaż jedna cewka lub czujnik wału to na pewno nie pojechałby 215 km/h. Moim zdaniem chyba jednak brak paliwa w momencie rozruchu - wystarczy że chwilę postoi i paliwo się cofa bo nie trzyma zawór zwrotny.

  3. #13
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240
    Cytat Napisał bubu321
    ale ta wasza teoria to mi nie pasuje do stwierdzenia autora
    " nawet jak silnik jest ciepły, to słabo odpala".
    to by bardziej pasowało do swiec, cewki w.n, czujnika.
    Tak, tylko że świece i przewody są wymienione. A gdyby była uszkodzona chociaż jedna cewka lub czujnik wału to na pewno nie pojechałby 215 km/h. Moim zdaniem chyba jednak brak paliwa w momencie rozruchu - wystarczy że chwilę postoi i paliwo się cofa bo nie trzyma zawór zwrotny.
    Tak na zdrowy rozum sobie tłumaczę jeśli wyłączy zapłon paliwo cofa się do zbiornika wystarczy trochę postoi nawet na rozgrzanym silniku i przy ponownym uruchamianiu znów pompka musi uzupełniać paliwo w przewodach listwie wtrysków a na to trzeba trochę pokręcić , przy słabej świecy cewce itp. problem byłby nawet z pracą silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Tylko jak byłem na diagnostyce i mierzylismy cisnienie paliwa to byłem zdziwiony dlaczego nie mierzyc na listwie paliwowej, przeciez jest tam wentyl, zawór.
    a mechanik powiedział mi że tam jest także zawór zwrotny i cisnienie mierzy sie "PRZED" zaworem zwrotnym, czyli na wejsciu listwy.
    To mi się jakoś kupy nie trzyma ale tak było no i warsztat z tych renomowanych, nie ASO.

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Myślę, że raczej znaleźliśmy przyczynę. Niech kolega wykręci 1 świece i sprawdzi, czy jest sucha. Wygląda na to, że pompa jest dobra, ale zawór padnięty.

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    Tylko jak byłem na diagnostyce i mierzylismy cisnienie paliwa to byłem zdziwiony dlaczego nie mierzyc na listwie paliwowej, przeciez jest tam wentyl, zawór.
    a mechanik powiedział mi że tam jest także zawór zwrotny i cisnienie mierzy sie "PRZED" zaworem zwrotnym, czyli na wejsciu listwy.
    To mi się jakoś kupy nie trzyma ale tak było no i warsztat z tych renomowanych, nie ASO.
    Zgodnie z prawami fizyki, ciśnienie za zaworem zwrotnym (nawet jeżeli on się tam znajduje) może być nieco mniejsze, ponieważ na każdym elemencie układu występują tzw. straty ciśnienia., podobnie jak na długości przewodów, kolanach, itp.
    Sprawdzałem w Autodacie, rzeczywiście ciśnienie paliwa ma być mierzone na wężu zasilającym i ma wynosić 3,3-3,7 bar.

  7. #17
    kakit
    Gość

    Domyślnie [156] ciezko pali..

    siedze i analizuje jeszcze te dzisiejsza pompe a w zasadzie ukladu pompki. Jest ona troche rozbudowana. W gornej czesci pompy znajduje sie zawor zwrotny tuz na wyjsciu paliwa poza zbiornik. Wyciagalem go jest firmy bosch i wygrawerowane ma 3 bar.Do zaworu podlaczona jest masa. Mozna go zobaczyc na zalaczonej fotce. po demontazu wyglada ja wklad termostatu tyle ze posiada oringi. podejzewam ze jak nabije w uklad 3 bar to blokuje sie. Przewody sa sztywne aby trzymaly cisnienie. Byc moze on jest uszkodzony i nie trzyma cisnienia. Zaluje ze nie spisalem nr katalogowego.
    Ale jeszcze jedna mysl mi przychodzi do glowy otoz przewod jaki wpina sie do pompki (przewod paliwowy) zakonczony jest taka szybkozlaczka ktora jak sie scisnie to puszcza sprezyna. I zdziwilo mnie to ze przewod bardzo lekko zszedl (bez oporu).Ale wycieku paliwa nie zaobserwowalem. zapachu benzyny rowniez, gdyby zlaczka nie trzymala to bylby wyciek , nie wiem moze sie myle

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Ja myślę, że tam jest bardziej skomplikowane rozwiązanie niż myślisz. Ten zawór (albo zespół zaworowy) pełni pewnie różne funkcje - reguluje ciśnienie, blokuje powrót paliwa oraz umożliwia odprowadzanie nadmiaru paliwa. Zobacz, czy widoczna jest rurka przelewowa?

Podobne wątki

  1. Ciezko pali, akumulator w stanie bdb
    Utworzone przez wiertar w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-06-2014, 16:00
  2. Ciepła ciezko pali - 2.4 jtd
    Utworzone przez Tomulus w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 17:19
  3. Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 13-09-2012, 12:55
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-03-2010, 12:35
  5. Ciezko pali ??
    Utworzone przez Manio0017 w dziale 166
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 03-04-2009, 09:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory