Strona 21 z 52 PierwszyPierwszy ... 111213141516171819202122232425262728293031 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 519

Temat: Falowanie przy toczeniu i dojeżdzaniu do świateł bliższe rozwiązaniu

  1. #201
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    u mnie jest jeden zielono czarny. Znalazlem jeszcze calkiem zielony i zielono bialy

  2. #202
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    No to ten, tnij!
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  3. #203
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał kiepas96 Zobacz post
    czy ktoś wie co idzie przez ten kabelek ?
    informacja do ECU o prędkości pojazdu

  4. #204
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    nie ucinalem a wyciagnalem go z wtyczki. No ale jak on nie bedzie mial odczytu predkosci pojazdu to czy nie bedzie wtedy chodzil tak jakby w trybie awaryjnym i nie bedzie podawal paliwa tyle ile mu sie podoba ?

  5. #205
    Arturr
    Gość

    Domyślnie

    Ja nie musiałem tnąć kabelka wypiąłem z kostki przy zegarach delikatnie podwadzając ząbek w kostce i rzeczywiście znikło falowanie chociaż mam dośc wysokie obroty na jałowym (1000obr/min - wie ktoś jak mogę je "skręcić" ).

    Ale jest jeszcze jedna kwestia którą chciałbym poruszyć dotyczącą tego tematu.
    Jak się ma w tej sprawie centralka ABS? chodzi mi tutaj o to że prędkość samochodu jest rejestrowana przez czujniki ABS w kołach, tak?, informacja wędruje do centralki potem dopiero do ECU. Powiedzcie mi czy ABS może mieć jakiś związek z tym falowaniem? bo po przerwaniu tego połączenia, znika problem jak widzę.

    tak teorytezuje sobie tylko, takie wieczorne rozważania


    Krolik - wszystko jest i mam nadzieję że będzie ok, żadnych domyślnych wartości sobie nie wprowadza.
    Ostatnio edytowane przez Arturr ; 01-12-2011 o 22:02

  6. #206
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    odpisywałem na post Krolika
    nic z tych rzeczy
    będzie ok oprócz błędu w ECU
    mi po tym zmienił się przebieg w odczytach w alfadiag-u
    nie wiem czy wyszedł prawdziwy czy po prostu ECU sobie coś pozmieniał bo nie widział prędkości

  7. #207
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Mnie nie pomoglo ale tak teraz mysle o tym ABSie i wszakze mam walniety czujnik w prawym tylnym kole wiec moze jak to usune to na przerwanym kablu bedzie ok.Gdzies czytałem ze sygnal o predkosci idzie z lewego przedniego kola do ECU ale nie sprawdzalem dokladnie

  8. #208
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Dziwne z tym błędem bo gość z ASO mówił że błędu nie powinno być. Gdybym miał luźne 400zł to bym pojechał na upgrade centralki ale chyba ich poj**ało że będę płacić 400zł. Kolejna sprawa dziwna sytuacja z tym odeometrem, dlaczego zmienia przebieg skoro kabelek jest tylko od prędkości pojazdu. Co do podwyższonych obrotów uważam że można wykonać ponowny reset i adaptację, ale wtedy nie wiem czy nie wróci ów falowanie, wolałbym chyba obroty rzędu 1100 niż falowanie.

    ---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 22:16 ----------

    Jak sprawdzić czujniki o prędkościach w kołach ?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  9. #209
    Arturr
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    Co do podwyższonych obrotów uważam że można wykonać ponowny reset i adaptację, ale wtedy nie wiem czy nie wróci ów falowanie, wolałbym chyba obroty rzędu 1100 niż falowanie.
    Co racja to racja - juz czasami nawet sprzęgłem dusiłem te obroty jak tylko wyczaiłem że się zaczyna bujać zegar obrotomierza (mam nadzieję że piękna to zrozumie i wybaczy moje zachowanie hehe )

  10. #210
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Tak czy inaczej źle napisane oprogramowanie centralki i teraz musimy się głowić i troić aby omijać czujniki które wprowadzają niepotrzebne dane.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. Falowanie przy 2-2,5 tyś obrotów w 16v JTDm
    Utworzone przez cuoreventi w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2011, 06:49
  2. [155] Falowanie obrotów przy odpalaniu.
    Utworzone przez jedrekDSK w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 12:26
  3. Falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 20:07
  4. [146] gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyzowania, pali się kontrolka wtrusku
    Utworzone przez komar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 22:53
  5. [156] 1500 rpm przy toczeniu ?
    Utworzone przez Marcin_AR w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory