stefan ,ale tu jest mowa o 3.2 V6 w 159 ,to niestety nie ta sama jednostka która spotykamy w 156 ,166,GTV ,GT ,to zupełnie inna dżi-emowska bajka![]()
stefan ,ale tu jest mowa o 3.2 V6 w 159 ,to niestety nie ta sama jednostka która spotykamy w 156 ,166,GTV ,GT ,to zupełnie inna dżi-emowska bajka![]()
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
wszystko pieknie ladnie ale po pierwsze potrzeba na to zapewne duzo pieniedzy,a po 2 to gdzie Wy tym chcecie jezdzic w naszym kraju??Nie rozumiem ale kazdy ma jakies zboczenia
Nie potrzeba rozwijać wielkich prędkości.Wzrost mocy czuje się na każdy biegu ,na każdej nawierzchni.Jak mówisz,każdy ma swoje zboczenie.
Szkoda,że to 3,2 słabo znosi mody.Duża pojemnośc,ciekawy układ paliwowy,mocne sprzęgło,potencjał wielki.
Niski: Robił ktos w PL poza Sebem mocniej 3,2 GTA ??
Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 24-11-2011 o 23:14
Nic mi o tym nie wiadomo. Raz widziałem dawno temu w ogłoszeniu 147GTA 280KM na ostrych wałkach.
Hej a co Wy sie tak czepiacie tego GMowskiego 3.2 V6 ?
Domniemanie, ze komus cos strzelilo to nie oznacza jeszcze niczego i nie ma po co straszyc kogos kto chce cos dlubnac u siebie.
Rownie dobrze stara V6 moze strzelic jak sie cos spieprzy w tuningu lub wadliwy egzemplarz a mysle ze takie sie zdarzały.
Jak zwykle dyskusja schodzi na tory poboczne. Ktos sie pyta czy ktos inny robil moda w 3.2 JTS, potem odpowiedz ze tak, po czym swoje grosze wtraca rzesza zwolenikow starszych konstrukcji i ze tylko je mozna tuningowac a to co inne jest be
Jak chcecie kupcie 159 i zrobcie SWAPA bebechow z 147 GTA i pochwalcie sie na forum
Trzeba sie pogodzic z rzeczywistoscia, ze takich silnikow jak stara V6 alfy juz nie bedzie. Poza tym wielu z Was krytykuje V6 GMa a chyba nie mialo z nia w ogole do czynienia.
Wyrozumialosci - nie ma najmniejszego sensu porownywac starego (zgodze sie ze kultowego) V6 i V6 JTS, bo 1) busso w dzisiejszej eksploatacji ma duzo wad, a JTS wcale nie jest taki zly jak o nim pisza.
Zeby nie było, ze posiadacz klekota sie wypowiada w temacie V6: mialem przyjemnosci jezdzic GT 3.2 V6 oraz Spiderem 3.2 V6 JTS Q4 wiec zdanie w temacie mam.
Ostatnio edytowane przez szewi ; 03-12-2011 o 15:23
Rozpocząłem temat, więc i go podsumuję... Tuning mechaniczny 3.2 JTS to gra nie warta świeczki![]()
AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
BMW 540i G30 ( 2019 -
Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!
Krótko uzasadniam - wolę te niemałe pieniądze włożyć do skarbonki i w rezultacie spieniężona Brera + zawartość skarbonki = bardzo fajne STI hawkeye EVO KILLER![]()
Zatem podsumowanie nr 2:
Kto utożsamia się wyłącznie z AR, mnie pewnie nie zrozumie.
Kto jest fanem wielu marek, zgodzi się ze mną
No i podsumowanie nr 3 - uważam że nie ma po co na siłę ulepszać czegoś, co nie jest stworzone do bycia ulepszanym. Uwielbiam swoją alfę mimo tego że pali dużo i jest przy tym wołkowata. Ale nie odbierzcie mnie źle. Otóż, to auto ma w sobie coś bardzo majestatycznego. Zero agresywności. Nie lubię go piłować. Kiedy wsiadam do niego, czuję radość z powolnego, delikatnego, eleganckiego wożenia się. No i chyba potrzebowałem trochę czasu by to dostrzec.
Rozwijając myśl - to auto i tak jest szybsze niż 95% samochodów na ulicy. Ale nie służy wyrywaniu spod każdych świateł. To w kontekście Brerki powiedziałbym że nawet obciach
Ot co![]()
Ostatnio edytowane przez noboco ; 11-12-2011 o 22:24