Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 80

Temat: 3.2 Q4 - czy ktoś już dodawał mocy? :)

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    stefan ,ale tu jest mowa o 3.2 V6 w 159 ,to niestety nie ta sama jednostka która spotykamy w 156 ,166,GTV ,GT ,to zupełnie inna dżi-emowska bajka
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    wszystko pieknie ladnie ale po pierwsze potrzeba na to zapewne duzo pieniedzy,a po 2 to gdzie Wy tym chcecie jezdzic w naszym kraju??Nie rozumiem ale kazdy ma jakies zboczenia

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Czarny_28 Zobacz post
    gdzie Wy tym chcecie jezdzic w naszym kraju??
    Nie potrzeba rozwijać wielkich prędkości.Wzrost mocy czuje się na każdy biegu ,na każdej nawierzchni.Jak mówisz,każdy ma swoje zboczenie.

    Szkoda,że to 3,2 słabo znosi mody.Duża pojemnośc,ciekawy układ paliwowy,mocne sprzęgło,potencjał wielki.

    Niski: Robił ktos w PL poza Sebem mocniej 3,2 GTA ??
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 24-11-2011 o 23:14

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Nic mi o tym nie wiadomo. Raz widziałem dawno temu w ogłoszeniu 147GTA 280KM na ostrych wałkach.

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar szewi
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa
    Postów
    1,084

    Domyślnie

    Hej a co Wy sie tak czepiacie tego GMowskiego 3.2 V6 ?
    Domniemanie, ze komus cos strzelilo to nie oznacza jeszcze niczego i nie ma po co straszyc kogos kto chce cos dlubnac u siebie.
    Rownie dobrze stara V6 moze strzelic jak sie cos spieprzy w tuningu lub wadliwy egzemplarz a mysle ze takie sie zdarzały.

    Jak zwykle dyskusja schodzi na tory poboczne. Ktos sie pyta czy ktos inny robil moda w 3.2 JTS, potem odpowiedz ze tak, po czym swoje grosze wtraca rzesza zwolenikow starszych konstrukcji i ze tylko je mozna tuningowac a to co inne jest be

    Jak chcecie kupcie 159 i zrobcie SWAPA bebechow z 147 GTA i pochwalcie sie na forum
    Trzeba sie pogodzic z rzeczywistoscia, ze takich silnikow jak stara V6 alfy juz nie bedzie. Poza tym wielu z Was krytykuje V6 GMa a chyba nie mialo z nia w ogole do czynienia.

    Wyrozumialosci - nie ma najmniejszego sensu porownywac starego (zgodze sie ze kultowego) V6 i V6 JTS, bo 1) busso w dzisiejszej eksploatacji ma duzo wad, a JTS wcale nie jest taki zly jak o nim pisza.

    Zeby nie było, ze posiadacz klekota sie wypowiada w temacie V6: mialem przyjemnosci jezdzic GT 3.2 V6 oraz Spiderem 3.2 V6 JTS Q4 wiec zdanie w temacie mam.
    Ostatnio edytowane przez szewi ; 03-12-2011 o 15:23

  6. #36
    noboco
    Gość

    Domyślnie

    Rozpocząłem temat, więc i go podsumuję... Tuning mechaniczny 3.2 JTS to gra nie warta świeczki

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar YonasH
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Brerrrrra V6
    Postów
    1,201

    Domyślnie

    Cytat Napisał noboco Zobacz post
    Rozpocząłem temat, więc i go podsumuję... Tuning mechaniczny 3.2 JTS to gra nie warta świeczki
    Uzasadnij choć trochę

    ...brzmienie V6 - bezcenne!

  8. #38
    Użytkownik Znawca Avatar rafter
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Pruszków
    Auto
    BMW 540i xDrive G30
    Postów
    1,602

    Domyślnie

    Cytat Napisał noboco Zobacz post
    Rozpocząłem temat, więc i go podsumuję... Tuning mechaniczny 3.2 JTS to gra nie warta świeczki
    Absolutnie sie z tym nie zgodzę , istnienie takiej firmy jak Autodelta i robione przez nich mody sa dowodem na to że jest zapotrzebowanie na tego typu usługi na rynku europejskim .
    AR 156 1.8 TS ( 2001-2006)
    AR 159 1.9 JTDM 16V ( 2006-2009)
    AUDI A5 2.0 TFSI MTM (2009 -2014)
    BMW 528i F10 ( 2014 - 2019 )
    BMW 540i G30 ( 2019 -

    Lewostronnym powolno jeźdźcom mówimy kategorycznie NIE !!!

  9. #39
    noboco
    Gość

    Domyślnie

    Krótko uzasadniam - wolę te niemałe pieniądze włożyć do skarbonki i w rezultacie spieniężona Brera + zawartość skarbonki = bardzo fajne STI hawkeye EVO KILLER

    Zatem podsumowanie nr 2:
    Kto utożsamia się wyłącznie z AR, mnie pewnie nie zrozumie.
    Kto jest fanem wielu marek, zgodzi się ze mną

    No i podsumowanie nr 3 - uważam że nie ma po co na siłę ulepszać czegoś, co nie jest stworzone do bycia ulepszanym. Uwielbiam swoją alfę mimo tego że pali dużo i jest przy tym wołkowata. Ale nie odbierzcie mnie źle. Otóż, to auto ma w sobie coś bardzo majestatycznego. Zero agresywności. Nie lubię go piłować. Kiedy wsiadam do niego, czuję radość z powolnego, delikatnego, eleganckiego wożenia się. No i chyba potrzebowałem trochę czasu by to dostrzec.
    Rozwijając myśl - to auto i tak jest szybsze niż 95% samochodów na ulicy. Ale nie służy wyrywaniu spod każdych świateł. To w kontekście Brerki powiedziałbym że nawet obciach

    Ot co
    Ostatnio edytowane przez noboco ; 11-12-2011 o 22:24

  10. #40
    ViP Romeo Avatar robak#21
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    coś tam wrzeszczy...
    Postów
    881

    Domyślnie

    Cytat Napisał noboco Zobacz post
    Krótko uzasadniam - wolę te niemałe pieniądze włożyć do skarbonki i w rezultacie spieniężona Brera + zawartość skarbonki = bardzo fajne STI hawkeye EVO KILLER

    Zatem podsumowanie nr 2:
    Kto utożsamia się wyłącznie z AR, mnie pewnie nie zrozumie.
    Kto jest fanem wielu marek, zgodzi się ze mną

    No i podsumowanie nr 3 - uważam że nie ma po co na siłę ulepszać czegoś, co nie jest stworzone do bycia ulepszanym. Uwielbiam swoją alfę mimo tego że pali dużo i jest przy tym wołkowata. Ale nie odbierzcie mnie źle. Otóż, to auto ma w sobie coś bardzo majestatycznego. Zero agresywności. Nie lubię go piłować. Kiedy wsiadam do niego, czuję radość z powolnego, delikatnego, eleganckiego wożenia się. No i chyba potrzebowałem trochę czasu by to dostrzec.
    Rozwijając myśl - to auto i tak jest szybsze niż 95% samochodów na ulicy. Ale nie służy wyrywaniu spod każdych świateł. To w kontekście Brerki powiedziałbym że nawet obciach

    Ot co
    cos w tym jest

    Pzdr
    [*]


Podobne wątki

  1. [159] Słyszał ktoś o silniku 1.9 JTDm 16v o mocy 136 KM?
    Utworzone przez pr0k0p w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post / autor: 29-05-2019, 18:10
  2. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 09-07-2014, 21:33
  4. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-07-2012, 20:04
  5. [Brera] 3.2 Q4 - czy ktoś już dodawał mocy? :)
    Utworzone przez noboco w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 09:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory