Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Temat: Wykres z FiatEcuScan

  1. #1
    siweczek25
    Gość

    Angry Wykres z FiatEcuScan

    Panowie coś na bank jest nie tak,ale co?
    A oto wykresy(nie wiem czy zaznaczyłem to co powinienem).Silnik 2,4jtd 136km z 99r.Dodam ze auto strasznie muli jak chce ostro ruszyć
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres 1.jpg
Wyświetleń:	242
Rozmiar:	101.7 KB
ID:	41653tu chyba coś nie tak dałem,bo na biegu jałowym pokazalo tak;
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4.jpg
Wyświetleń:	97
Rozmiar:	101.5 KB
ID:	41661

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres 2.jpg
Wyświetleń:	158
Rozmiar:	107.2 KB
ID:	41654
    Mozecie mi dokładnie napisać(tak jak w programie pisze) co zaznaczyc i posprawdzać bo szlak mnie trafia-kupiłem kabel i nadal nic nie wiem o autku.
    Ostatnio edytowane przez siweczek25 ; 14-12-2011 o 15:26

  2. #2
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Nikt mi nie pomoże?Dodoam ze ostatnio wymieniałem turbo-na poprzednim przejechałem jakieś 2500km,teraz jest nowe po regeneracji-przejechałem jakies 500 i wydaje mi sie ze czasami zaczyna "buczeć"jak poprzednia chwilę przed strasznym "buczeniem".Mam na odpalonym silniku wszystko powłączać i wrzucić tu co na jałowym pokazuje(bez wykresu),a potem np. zaznaczać po 5(pokolei od góry do dołu) podczas jazdy i wrzucic wykresy?
    Naprawde potrzebuje waszej pomocy!!!

    ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 15:22 ----------

    Czy ktoś się na ty wogóle zna???
    Ostatnio edytowane przez siweczek25 ; 14-12-2011 o 15:45

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    znają się kolego
    cierpliwości...

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał siweczek25 Zobacz post
    ...Mam na odpalonym silniku wszystko powłączać i wrzucić tu co na jałowym pokazuje(bez wykresu),a potem np. zaznaczać po 5(pokolei od góry do dołu) podczas jazdy i wrzucic wykresy?
    ...
    Moim zdaniem to powinieneś zrobić pomiary wtedy jak muli czyli jak chcesz ostro ruszyć - podłącz laptopa, wrzuć robienie wykresów i zrób małą rundkę i wtedy powinno wyjść co się dzieje

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar suchy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Szymbark k/Gorlic
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 jtd 105KM, jest: Alfa Romeo 159 1.9JTDM 120KM
    Postów
    37

    Domyślnie

    Możesz spróbować zrobić pomiary podczas przyspieszania samochodu umieszczając na jednym wykresie ciśnienie doładowania, masy powietrza mierzone i docelowe oraz prędkość obrotową silnika, jeśli wykresy wyjdą mało czytelne zmniejszysz ilość parametrów, jednak wszystko w zależności od prędkości silnika.

  6. #6
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Dzisiaj zrobie i wrzuce.Najbardziej mi zależy zeby dowiedziec się co tak katuje Turbo bo szkoda co miesiąc wydawać 1200zł za regeneracje.

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    kolego a czyściłeś rurki olejowe do turbiny może tam jest problem że ci pada tak szybko turbo.

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Regeneracja turbiny to temat rzeka,jedni zrobią i jeżdżą jak na fabrycznej a wiele jest takich przypadków, iż turbo po regeneracji pada bardzo szybko.
    A reklamowałeś poprzednią turbinę, która padła po 2500 km? Czasami lepiej kupić używaną w bdb stanie. A co się stało z poprzednią turbiną że padła?

    Co do wykresów to bieg jałowy nic nie powie. Najlepiej na 3 albo 4 od niskich obrotów do czerwonego pola zrobić wykresy. Tylko jak kolega powiedział nie zaznaczaj naraz zbyt wielu parametrów bo wykres będzie nieczytelny.

  9. #9
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Zrobiłem jak pisaliście-mam nadzieje ze czytelne będzie.A co do turbo-reklamowałem ale powiedzieli ze z mojej winy-wysłali mi stare części i wirnik był "zatarty" tzn te końcówki były delikatnie "obłamane"
    Wykres
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	NOWY WYKRES.jpg
Wyświetleń:	242
Rozmiar:	108.4 KB
ID:	41883

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Zatarty wirnik a obłamane końcówki to zupełnie dwie osobne kwestie.

    Zatarty wirnik to problemy ze smarowaniem. Potencjalni winowajcy:
    Stary lub gówniany olej
    Silnik zabity nagarem olejowym - nigdy nie było płukanki
    Styl jazdy czyli mordowanie zimnego turba albo uniemożliwianie ostygnięcia.

    Obłamane końcówki to zapewne łopatki wirnika. Czyli:
    Zabity, zapchany, gówniany filtr powietrza
    Pęknięta puszka filtra powietrza, lub
    z innego źródła drobiny piasku itp dostają się do dolotu.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wykres z hamowni
    Utworzone przez method w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 11-12-2016, 17:50
  2. [GTV] Gtv 3.0 V6 wykres do analizy
    Utworzone przez Witas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 31-10-2012, 16:09
  3. wykres przepływomierz jtd
    Utworzone przez gekeer w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 10:34
  4. Niepkojący wykres!!!
    Utworzone przez Fasola w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-03-2012, 12:35
  5. [159] Wykres Fiatecuscan pomoc
    Utworzone przez piotr197308 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-02-2011, 20:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory