Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: problem z obrotami

  1. #21
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jednak radzę zakupić kabel i samemu podziałać, bo może go coś boli i już dziś są kolejne błędy - dlatego nie chce dobrze jechać.

  2. #22
    imker
    Gość

    Domyślnie

    prawdopodobnie zagadka rozwiązana, razem z kumplem obstawiliśmy ( teraz niech mnie ktoś poprawi jak palnę głupotę) silniczek krokowy , chodzi o element znajdujący się za przepustnicą (pomiędzy przepustnicą a ściana grodzi) wszystkie objawy pasują do tego elementu, jutro będzie garaż rozbiorę i się zobaczy co tam go boli pytanie czy da się to przeczyścić czy trzeba będzie wymienić ;/ p.s. kabelek mocy zamówiony , ciekawe kiedy przyjedzie

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Krokowy jest przykręcony do przepustnicy.
    A dlaczego uważasz, że objawy pasują do jego awarii?

    No i uważaj z grzebaniem przy krokowym, bo to zwykle nic nie poprawia, a potem mogą być kłopoty z obtrotami bez resetu.
    Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 15-11-2011 o 18:57

  4. #24
    imker
    Gość

    Domyślnie

    Rano jak odpalam auto na wolnych jest ok, jak dodaję gazu to zaczyna mulić parskać i cholera wie jeszcze co dopiero w miarę wzrostu temperatury zaczyna reagować na gaz, natomias jadąc z rozgrzanym silnikiem przy pełnym gazie czuć jakby coś go z tyłu trzymało,dopiero przy odpuszczeniu gazu zaczyna ciągnąć , następnie puszczając gaz z np 3 tyś obrotów lubi pofalować od 500 do 1000 obrotów przez chwilę
    znajomy w alfie miał taki sam problem i mowił ze to krokowiec, mam nadzieję że coś da przeczyszczenie moze wpadł tam jakiś paproch jak ruszyłem gumę dolotową;/

  5. #25
    imker
    Gość

    Domyślnie

    temat uznaję za zamknięty, po ciężkich bojach okazało się że to przepływka, dziś doszła bosha, po wymianie w bellę znów wstąpił "demon"

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Nie byłoby ciężkich bojów, gdybyś zrobił to, co radziłem w poście nr 13.
    Ale gratuluję i cieszę się, że już jest po kłopocie.

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    Podziękowanie się koledze SG0240 należy

    Korzystając z okazji zapytam się, bo mi też pada przepływka (nie oryginał).
    1. Czy szarpanie podczas dodawania gazu to także wina przepływki?
    2. I czy jak zamontuję już ori BOSCHA to muszę zrobić jakiś reset kompa>? Czy komp sam odczyta prawidłowe pomiary z nowej przepływki i się dostosuje do zmienionych poprawnych danych?
    Ostatnio edytowane przez Woland83 ; 14-12-2011 o 23:15

  8. #28
    kocurek_dan
    Gość

    Domyślnie

    panowie gdzie i jaki mam kupic ten kabelek do mojej alfy żeby zrobić reset kompa i skasowac błędy ECU ??

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woland83 Zobacz post
    Podziękowanie się koledze SG0240 należy

    Korzystając z okazji zapytam się, bo mi też pada przepływka (nie oryginał).
    1. Czy szarpanie podczas dodawania gazu to także wina przepływki?
    2. I czy jak zamontuję już ori BOSCHA to muszę zrobić jakiś reset kompa>? Czy komp sam odczyta prawidłowe pomiary z nowej przepływki i się dostosuje do zmienionych poprawnych danych?
    Ad.1 - może być, ale niekoniecznie
    Ad.2 - różnie bywa -zwykle po wymianie przepływomierza nie trzeba nic robić.

  10. #30
    imker
    Gość

    Domyślnie

    oczywiście podziękowania dla kolegi SG0240 osobiście przed zamontowaniem miałem odłączony aku a dokładniej na 10h bo tyle byłem w pracy a jak na koniec pracki doszła przepływka, zamontowałem i jest nadzwyczaj dobrze kupiłem oryginał, bo nie chciałem bawić się w zamienniki, dobre że pracuję w częściach


    p.s. co do kabelka to mogę sobie go jedynie w d.... wsadzić bo nie działa ;/ porty ustawione i nic (program FIATECU SCAN)

Podobne wątki

  1. [159] problem y obrotami
    Utworzone przez Doom w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-02-2015, 16:26
  2. problem z obrotami
    Utworzone przez brill7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 19:25
  3. Problem z obrotami
    Utworzone przez bieniak w dziale 156
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 20-11-2011, 23:11
  4. problem z obrotami...
    Utworzone przez xander83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-11-2010, 14:01
  5. problem z obrotami.
    Utworzone przez kranked79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-01-2010, 15:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory