Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Dławi się przy wysokich obrotach v6

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    hehehe jeszcze jedno... bo nie doczytalem. To Ci sie dzieje na gazie czy na benzynie tez?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Ustawienie dawki paliwa Dobre

    Nówki są oczywiście w ASO dostępne bez problemu, na allegro za 240zł były też nowe, uzywane i za 100zł kupisz. I zero gwarancji szczelności.
    ponad 200zł za odkręcenie 2 opasek zaciskowych to gruba przesada, złapali jelenia.

    Po pierwsze - kiedy wymieniałeś świece i na jakie?
    Po drugie - co pokazuje komputer (ewentualne błędy).
    Po trzecie - zabieraj auto z tego warsztatu, nie mają pojęcia o tym, co robią.

    Testy do zrobienia samodzielnie - odpinasz przepywomierz, wsiadasz do nagrzanego auta do temperatury pracy i jedziesz na test. Na wolnych obrotach może pływać, ale wysokie i tak idą z mapy więc muszą być dobre. Jak szarpie, patrzysz dalej. Zdejmujesz tą szmatę nad nogami pasażera, patrzysz w górę szukasz białej wtyczki. Rozpinasz ją, doginasz piny i pryskasz kontaktem. spinasz razem i test.

    Jeśli to wszystko nic nie daje albo nie lokalizuje usterki czeka Cię wizyta w serwisie albo zakup kabla. Podpinasz i patrzysz na wskazania przepływomierza i czasy wtrysku. Taki objaw może dawać padający czujnik położenia wału, ale nie rozumiem pojęcia słychać zapłony. Spalanie stukowe na wolnych obrotach jest niemożliwe nie w tym silniku. Pozostają klepiące wtryski benzyny (zawsze je słychać), albo zużyte wtryski gazu (co to za instalacja?). Dalej jak mówiłem zapłon czyli świece, cewki do zamiany miejscami ale to raczej nie to.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998r.
    Postów
    79

    Domyślnie

    Sluchajcie wracam do tematu bo dostałem dzis smsa z warsztatu o nastepujacej tresci: " Witam w aucie były jeszcze dwa problemy oprocz tej rury. Po pierwsze uszkodzona instalacja wiazki silnikowej zasilania czujnika walu, po drugie uszkodzony sam czujnik. Razem wyszlo 543,13 zl. W cene ta wchodzi czujnik walu, wtyczka czujnika, naprawa instalacji i wymiana czunika. sama wymiana to 250 zl czujnik umieszczony w bardzo niedostepnym miejscu. Nie bedziemy pobierali oplaty za pomiary. Silnik pracujepoprawnie, na wyzszych obrotach juz nie szarpie. Nie dzwonila z kosztami bo nie mielismy pewnosci odnosnie czujnika. Sygnal z niego zachowywal sie dziwnie i nie mielismy pewnosci, czy problem jest z samym czujnikiem czy z komputerem silnika, a nie bylo innego wyjscia jak wymienic czujnik, zeby przekonac sie czy z nim jest problem. Bosch Service Baranowski."

    I teraz tak po pierwsze powiedzialem im wyraznie zeby dzwonili z kosztami bo jest grudzien, swieta, sylwester i nie mam wolnych srodkow na powazniejsze naprawy. Po drugie skasowali mnie na 530 zl za rure i nie rozwiazali problemu,chociaz twierdzili ze to ona byla winna, a teraz chca skasowac mnie na 540 zl. Co powinienem w tej sytuacji zrobic? Reklamowac pierwsza usluge? Bo jak juz wspomnialem na ten moment nawet nie mam kaski zeby za to zaplacic.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Sir Dariusz
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Q System 2001 rok
    Postów
    67

    Domyślnie

    Ja rozumiem, że zawód mechanik to ciężki kawałek chleba, ale Panowie chyba zbyt pospiesznie chcą uzbierać na prezenty dla swoich rodzin...
    Może powiedz im, że nie zapłacisz niech składają wszystko tak jak było a Ty sobie potem sam wstawisz czujnik i wiązkę?
    A tak poważnie, dopłać 10 złotych do pierwszej usługi i podziękuj za współpracę.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Na moje oko mozesz oddac im rure i ewentualnie doplacic roznice bo skoro stwierdzili ze to jej wina a okazalo sie co innego... to sie nazywa narazenie na koszty Gosc moze sie wadzic wiec proponuje ewentualnie zadzwonic na infolinie ochrony konsumenta zeby sie upewnic co i jak. Na moje oko 250 zl za wymiane to duzo... tymbardziej ze trudna dostepnoscia mozna nazwac czujniki spalania stukowego lub np wymiane gumek stabilizatora... nie daj sie naciagnac a gume mozesz zalepic tasma za 2zl ;] walcz i zdaj relacje


    PS... jaka wtyczke oni licza? skoro czujnik jest razem z wtyczka?! moze byc tak ze bylo polaczenie walniete przy wiazce a czujnik byl dobry...
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 19-12-2011 o 16:15
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar proh
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    szukam V6/JTS/JTDm
    Postów
    116

    Domyślnie

    Porażka, ewidentnie próbują naciągać! Obecnie mechaników to jak na lekarstwo - sami wymieniacze! Wymieni jedno - nie działa? No to wymienia dalej.
    Ja bym się z kosztami nie zgodził, w dodatku mieli o nich informować. Wiązka też prawdopodobnie była dobra i jedynie czujnik tutaj był problemem. Koniecznie żądaj starych części.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998r.
    Postów
    79

    Domyślnie

    Do mechanikow mam pecha, najlepsze jest to że wcale nie zamierzam oszczędzać na aucie i za solidnie wykonaną robotę jestem gotow solidnie zaplacic, ale nie lubie jak ktos chce ze mnie zrobic jelenia. Jutro dam znac jak wyglada sytuacja.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998r.
    Postów
    79

    Domyślnie

    Dzisiaj odebrałem samochód, chcieli mnie skasować na te dodatkowe 540 zl, po przedstawieniu swoich argumentow zrezygnowali z kosztow robocizny za druga naprawe i doplacilem 240 zl, przyznali sie do bledu i udalo sie w miare dogadac, z obrotami wszystko w porzadku, dzieki za pomoc

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Dobrze slyszec ;]
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. dymi na czarno przy wysokich obrotach
    Utworzone przez chez w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2014, 09:14
  2. Przełącza na PB przy wysokich obrotach
    Utworzone przez damiankck w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 18-03-2013, 19:02
  3. 1.9 JTD gaśnie przy wysokich obrotach
    Utworzone przez mrmuscle750 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-09-2012, 08:46
  4. [146] Szarpanie przy wysokich obrotach 1.9 TDI
    Utworzone przez Pol3wa w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-06-2010, 22:17
  5. [156] Dławi się przy wyższych obrotach
    Utworzone przez Patricko w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-10-2008, 09:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory