Strona 19 z 158 PierwszyPierwszy ... 9101112131415161718192021222324252627282969119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 1578

Temat: JTS - badania testowe dla ustalenia parametrów - prośba o wzięcie udziału w testach.

  1. #181
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    - Dzięki bubu.

    - W Twoim samochodzie wygląda to wszystko logicznie, logicznie poukładane. W moim, nie bardzo.

    - Tak, jałowy się potwierdza – masz stały kąt otwarcia przepustnicy i load PCT, w ogóle parametry nie pływają w Twoim samochodzie, na jałowym.

    - U mnie pływają na jałowym, mimo, że rpm są stabilne. Ja mam problem na jałowym – parametry pływają, albo to tak działa, że zmienia się kąt przepustnicy, tylko wtedy nie powinno być odmy, chyba? Jest?

    - To co chciałam zobaczyć, nie zobaczyłam w FES – chciałam zobaczyć, czy jest jakiś związek z temp. silnika, a status throttle „0” – nie ma. Więc znów nic nie wiem, kolejne dziwne zjawisko.

    - Nie połączyłam się dzisiaj protokołem J2534, ten kabel go nie ma… nie da się. Nie wiem co robiłam wczoraj…może śniłam... Do tego musi być kolejny kabel.

    - Logi zbiorę jutro lub spalę samochód, jeszcze nie wiem :/
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 02-01-2012 o 20:13

  2. #182
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - bazowanie na parametrach jednego egzemplarza jest bardzo niebezpieczne dla tego egzemplarza auta.
    - i powyżej mamy tego efekt, ale to minie, dzisiaj jest zbyt wysoka temperatura jak na tę porę roku.
    - za to moje auto spaliło 6.5 litra na trasie podczas testów ale jak zostało trochę przegrzane (specjalnie tak testowo ) to spalanie wzrosło o 1l/km.
    - stara prawda ,ze termostat musi być sprawny i tak do niego zostały przygotowane mapy w ECU.
    - z tego nowego kabla jestem bardzo zadowolony z jego funkcjonalności , z ceny raczej nie.
    - szykuję się powqli do przejścia na Scan XL Pro, bedzie mi brakowac map z moDiaga oraz prostoty operacji na Scan Masterze.
    - ale chętnie porzucę Scan Mastera z jego dziwnymi funkcjami graficznymi.
    - w ScanXL Pro jest dodatkowa biblioteka API z funkcjami przchwytywania obrabianych danych i zapisywania tego we własnym programie, tala mała furtka od programostów Palmera.
    - czy to będzie pomocne w naszych badaniach zobaczymy, pod ręką mam kilku dobrych programistów zapalonych alfistów JTD, ale bez JTs ???
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #183
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - poniżej skrypty dla Fuel Trim Bank 1 oraz Bank 2 skalkulowane .
    - fuel trim jest liczone jako suma SAE.LONGFTx + SAE.SHRTFTx
    - w ten sposób mamy tylko jedną zakładką na bank dla parametrów korekcyjnych.
    - czy będzie takie coś potrzebne testy pokażą.
    - skrypt importujemy w edytorze skryptów i potem dodajemy już normalnie jak inne parametry.
    - jeszcze siedzę nad skryptem do sprawności objętościowej (volumetric efficiency) tak jak ma to program moDiag.
    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-01-2012 o 12:03
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #184
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - czy to będzie pomocne w naszych badaniach zobaczymy, pod ręką mam kilku dobrych programistów zapalonych alfistów JTD, ale bez JTs ???
    Mają – mojego JTSa, jeśli chcą. To oczywiste.

    Moja za to wychodzi, że pali zawsze tak samo... za dużo

    Nie spaliłam, na razie nie mam gazu palnego

    W sumie lepiej jak nie mam z czym porównywać…

    - wtedy siedzę spokojnie

    - i zbieram logi…

    Logi z nowego kabla, w kolejnych dniach pozostałe, scanmaster, moDiag, proscan


    Załącznik 43292


    - miasto,

    - nieoczekiwanie longFT – spadło na starcie do 0,8 ale nie wiem w jakich okolicznościach, nie złapałam tego, szkoda, ale wczoraj… no było wczoraj.

    - próba uchwycenia falowania, nie do końca udana udana, ale poczyniłam kolejne spostrzeżenia, rzecz się dzieje jak wrzucić luz w okolicach 3000 rpm, jak wyżej to objaw występuje sporadycznie, ale wiem już jak namierzyć. Ale ze dwa razy widać jak spada prędkość pojazdu, a rpm. rosną oraz coś jeszcze widać. Może nadal za dużo pramaterów, może spróbuję z rpm i vss, a potem jak będzie czytelne, to dopiero dodam loadPCT i kąt przepustnicy?

    - piszą, że w scanxl można robić mapy trójwymiarowe - wiesz, jak?

    - mam sobie sama zrobić skrypt? No, nie wiem bubu, zobaczyć mogę, ale w sumie nie umiem.

    - nie analizuję na razie, ładuję laptop i idę pojeździć z kablem dalej, testem OBD.

  5. #185
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - skrypt załączę ale w pracy nie mam takiej możliwości, restrykcje admina.
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-01-2012 o 15:03
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #186
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    - Dziękuję, już dzisiaj odbyłam jazdy, to jutro sprawdzę ten skrypt.

    - Zanim zrobię mapy z dzisiaj i opis zgodnie z wytycznymi i interwały czasowe dla falowania – wklejam logi. Przed jutrem, chodzi mi o dobór parametrów, które wziąć, oprócz tego nowego?

    030112_1l.zip

    - Falowanie – widać przy 2 parametrach. To w sumie tak wygląda, że jakby rpm czekały na spadek vss na poziomie 1500 rpm. Może tak ma być? W sumie o tyle mnie to zaskakuje, że pierwszy raz widzę coś takiego, w innych samochodach i w moim też, ale w innych okolicznościach spada do 1100 rpm i tam chwilke trzyma, a potem schodzi do rpm biegu jałowego i zostaje stabilnie. Nie wiem już z jakim parametrem to korelować? Bubu – czy możesz zobaczyć u kolegi Kurzyka – gdybyście się spotkali jak to wygląda?

    - u mnie temperatura silnika raczej jest w porządku w trakcie testu, a dynamika zmian longFT jest spora jednak, w wielu miejscach trudno znaleźć w ogóle korelację z temp. silnika, jeśli w ogóle to z loadPCT, ale to też obejmuje temp. silnika i MAF. Raczej to idzie calculated fuel trim, ale to się okaże jutro, jak zrobię test.

    - to nie wiem przy niesprawnym termostacie będzie zmieniał longFT niezależnie od calculated fuel trim – tylko zależnie od temp.? Czy wtedy calculated fuel trim też będzie po prostu inne. Szkoda, że nie mam niesprawnego termostatu, żeby sprawdzić.

    - nieodmiennie w teście OBD – zwiększa mi się fuel trim, czyli chyba dłużej, na rpm ok. 3000. Ale w jeździe dłuższej na 2000 rpm też się zadziało

    - to nie wiem, czy po prostu dłuższa jazda na jakiś rpm, to zmienia, że zmienia się coś w mapach?

    - test OBD nie przewiduje jazdy na wyższych rpm. Jestem w sumie ciekawa jakie mój samochód uzyska longFT na stałej jeździe na rpm. > 5000 Ma sens taki test? W takim sensie, że może być np.: rózna wielkość zmian longFT w zależności od tego czy jeżdżę nisko, czy wysoko? Może głupie pytanie, nie wiem.

    - różne czasy zapisu logów są wynikiem tego, że zpisałam część po jeździe w bazie, a nie mogę tego znaleźć, więc eksportowałam do pliku i jest data eksportu.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    - Falujące rpm w zakresie niskich rpm:
    - log_030112_3, ramka czasowa -- ramki --890-1947--
    Tablice:
    tablica1.zip


    Log_030112_1

    - Czas testu: 27,50 (1542 ramki)
    - Zmiany longFT w czasie testu – 2 podczas przyśpieszania, reszta w stałych odcinkach jazdy.
    - Wartości za numerem ramki - zmiana longFT.

    longFT_B2 – ramka_344/345, 2,3 – 3,1; ECT-78, loadPCT-11,4; rpm-1936; TP-8,2, VSS-61
    longFT_B2 – ramka_386/387, 3,1 – 2,3; ECT:87, loadPCT-10,6; rpm-2781; TP-7,5 , VSS-88
    longFT_B2 – ramka_500/501, 2,3 – 1,6; ECT:80, loadPCT-19,2; rpm-2717; TP-13,3 , VSS-87
    longFT_B2 – ramka_673/674, 1,6-2,3; ECT:85, loadPCT-99,6; rpm-6512; TP-99,6 , VSS-85
    longFT_B2 – ramka_696/697, 2,3-3,1; ECT:84, loadPCT-25,1; rpm-3614; TP-14,9 , VSS-115
    longFT_B2 – ramka_755/756, 3,1-3,9; ECT:85, loadPCT-26,3; rpm-3371, TP-14,5 , VSS-107
    longFT_B2 – ramka_696/697, 3,9-3,1; ECT:84, loadPCT-10,6; rpm-3295, TP-11 , VSS-105
    longFT_B2 – ramka_754/756, 3,1-3,9; ECT:85, loadPCT-10,6; rpm-3415, TP-9 , VSS-108
    longFT_B2 – ramka_760/761, 3,9-3,1; ECT:84, loadPCT-10,6; rpm-3295, TP-11 , VSS-105
    longFT_B2 – ramka_764/765, 3,1-3,9; ECT:84, loadPCT-28,6; rpm-3284, TP-16,9 , VSS-103
    longFT_B2 – ramka_800/801, 3,9-3,1; ECT:85, loadPCT-10,6; rpm-3415, TP-9 , VSS-108
    longFT_B2 – ramka_814/815, 3,1-3,9; ECT:85, loadPCT-31,8; rpm-3351, TP-15,7 , VSS-106
    longFT_B2 – ramka_820/821, 3,9-3,1; ECT:85, loadPCT-9,8; rpm-3257, TP-13,7 , VSS-102
    longFT_B2 – ramka_862/863, 3,9-3,1; ECT:84, loadPCT-12,9; rpm-1669, TP-11,4, VSS-52
    longFT_B2 – ramka_941/942, 3,1-2,3; ECT:84, loadPCT-17,6; rpm-2493, TP-14,1, VSS-78
    longFT_B2 – ramka_957-958, 2,3-1,6; ECT:84, loadPCT-14,1; rpm-2496, TP-12,9, VSS-78
    longFT_B2 – ramka_963/964, 1,6-2,3; ECT:84, loadPCT-25,1; rpm-2774, TP-22,7, VSS-87
    longFT_B2 – ramka_1076/1077, 2,3-3,1; ECT:85, loadPCT-14,9; rpm-2186, TP-9,4, VSS-68
    longFT_B2 – ramka_1096/1097, 3,1-2,3; ECT:85, loadPCT-10,6; rpm-2760, TP-13,7, VSS-87
    longFT_B2 – ramka_1223/1224, 2,3-3,1; ECT:85, loadPCT-16,9; rpm-3503, TP-11,4, VSS-68
    longFT_B2 – ramka_1223/1224, 2,3-3,1; ECT:84, loadPCT-15,7; rpm-3628, TP-14,9, VSS-71
    longFT_B2 – ramka_1275/1276, 3,1-2,3; ECT:88, loadPCT-15,7; rpm-3597, TP-20,4, VSS-115
    longFT_B2 – ramka_1284/1285, 2,3-3,1; ECT:88, loadPCT-23,5; rpm-3273, TP-20, VSS-103


    longFT_B1 – ramka_415/416, 2,3 – 3,1; ECT:78, loadPCT-19,2; rpm-2781; TP-13,3 , VSS-88
    longFT_B1 – ramka_598/509, 3,1-2,3; ECT:85, loadPCT-12,2; rpm-2700; TP-9,4 , VSS-85
    longFT_B1 – ramka_510/511, 2,3-3,1; ECT:85, loadPCT-15,3; rpm-2700; TP-9,4 , VSS-85
    longFT_B1 – ramka_598/599, 3,1-2,3; ECT:81, loadPCT-31,6; rpm-2080; TP-18,8 , VSS-65
    longFT_B1 – ramka_660/661, 2,3-3,1; ECT:86, loadPCT-14,9; rpm-1598; TP-10,6 , VSS-50
    longFT_B1 – ramka_665/666, 2,3-3,1; ECT:86, loadPCT-17,6; rpm-1931; TP-2,4 , VSS-61
    longFT_B1 – ramka_673/674, 2,3-3,1; ECT:85, loadPCT-99,6; rpm-6512; TP-99,6 , VSS-85
    longFT_B1 – ramka_760/761, 3,1-2,3; ECT:84, loadPCT-10,6; rpm-3295, TP-11 , VSS-105
    longFT_B1 – ramka_801/802, 3,1-1,6; ECT:85, loadPCT-16,9; rpm-3383, TP-11 , VSS-107
    longFT_B1 – ramka_925/926, 1,6-2,3; ECT:84, loadPCT-15,3; rpm-2494, TP-11,8 , VSS-78
    longFT_B1 – ramka_928/929, 2,3-1,6; ECT:84, loadPCT-11,4; rpm-2436, TP-9,0 , VSS-77
    longFT_B1 – ramka_928/929, 2,3-1,6; ECT:84, loadPCT-11,4; rpm-2436, TP-9,0 , VSS-77
    longFT_B1 – ramka_929/930, 1,6-2,3; ECT:84, loadPCT-9,4; rpm-2415, TP-5,9 , VSS-76
    longFT_B1 – ramka_930/931, 2,3-1,6; ECT:84, loadPCT-7,8; rpm-2391, TP-12,9 , VSS-75
    longFT_B1 – ramka_933/934, 1,6-2,3; ECT:84, loadPCT-17,3; rpm-2461, TP-9,4 , VSS-77
    longFT_B1 – ramka_960/961, 2,3-3,1; ECT:84, loadPCT-27,8; rpm-2666, TP-16,9 , VSS-83
    longFT_B1 – ramka_1046/1047, 3,1-3,9; ECT:85, loadPCT-21,2; rpm-2854, TP-12,5 , VSS-90
    longFT_B1 – ramka_1231/1232, 3,9-3,1; ECT:84, loadPCT-12,5; rpm-3614, TP-9,0 , VSS-71
    longFT_B1 – ramka_1244/1245, 3,1-2,3; ECT:87, loadPCT-11,4; rpm-3668, TP-8,6 , VSS-72
    longFT_B1 – ramka_1265/1266, 2,3-3,1; ECT:85, loadPCT-91; rpm-5544, TP-99,2 , VSS-107
    longFT_B1 – ramka_1273/1274, 3,1-2,3; ECT:85, loadPCT-8,2; rpm-3643, TP-15,7 , VSS-116

    - Najszybsza zmiana lonfFT na kablu OBD SX wykryta, to 1 ramka…, potem 4 – 5 ramek (?)

    - Wartości shortFT– edytuję do południa może jakoś, nie mam już mocy na analizę. Muszę to wyeksportować, zrobić zrzuty, nie dam dziś rady. Drugi log też jutro i mapy.

    - bubu -podaj mi proszę, parametry do jutrzejszej jazdy, oprócz Twoich skryptów.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 04-01-2012 o 01:33

  7. #187
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - te moje skrypty coś nie działają.
    - na postoju, statycznie pokazują poprawnie, potem tylko "---".
    - falujące rpm w zakresie niskich obrotów, dopiero teraz widze na tych twoich ramkach.
    - nigdy nie słyszałem aby JTS falował, ale powyżej mamy dowód.
    - kog1 , log 2 szaleja short po czasie zwiększa sie long, nie ma żadnej anomalii.
    - wyłacz longft2 i shrt2 i ogladaj sam ft1 long i short.
    - jak dla mnie anomalią jest to ze nie ma przejścia przez zero na long.
    - dalej czekam na wykresy OBD, sliczne 3000 obr na ostatnim biegu, czas pomiaru minimum 10 minut na tych 3.000 obr.
    - wykres obejmuje przyśpieszania , stałe obroty oraz hamowanie silnikiem do zatrzymania sie.
    - jazda naturalnie na tempomacie.
    - muszę zobaczyć ten swój kabel OBD SX i jego parametry dynamiczne.
    - te twoje logi dalej mają pomiar co 2 sekundy, chyba że nie były robione na kablu SX.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 04-01-2012 o 11:41
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #188
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    - no nie, nie było 10 minut przy 3000 rpm, no w okolich? Jak tak piszesz to pewnie nie.
    - Tempomat był włączony
    - jest niemal sam bieg 5. w stałej jeździe, w log 1 2x 3 jak musiałam wyprzedzać, a w log 2 raz jest 3 w dłuższej jeżdzie, bo szykowałam się do wyprzedzania, a reszta w stałej jeździe to b 5.
    - też robiłeś przy 120, to też zrobiłam
    - ok. postaram się zrobić jak piszesz.
    - kabel był SX - mnie się wydawało, że jest ok. 1 s na jedną ramkę.
    - (?) Źle liczę czas ramki?


    - masz jakiś pomysł, jak zdiagnozować to falowanie - jego przyczynę? Rozumiem, że u kolegi Kurzyka nie widziałeś czegoś takiego przy hamowaniu na luzie? Tam czytam co piszą o falowaniu w TSie - motofan i inni Panowie, ale oni nie dają precyzyjnych objawów, ciężko ustalić kiedy i jak im falują. W sumie mogliby się przyłączyć do testów. Szkoda, że nikt nie chce.

    - U mnie działają skrypty działają

    - A że nie sprawdziłam... jak napisałeś, że nie bardzo, to juz inna sprawa. Zamiast sprawdzić, zrobiłam swój prowizoryczny…

    - Twoje działają na moim ECU – sprawdziłam łącznie. Tyle, że nie zapisało mi logu jednego, w sumie nie wiem dlaczego. Potem zrobię z Twoich dwóch log. Mój zatem ląduje w kuble, ponieważ jak wszystko co wychodzi spod moich rąk działa dziwacznie – liczy, ale pokazuje 3 m-ca po przecinku :/
    Tak, więc Twoje liczą, tylko, że w pozycji MAR przy rpm 0 – pokazuje wartość, a ma zdefiniowane inaczej, chyba?


    Log z jednym Twoim skryptem, drugi test wcięło:

    040112_SKRYPT.zip


    Wykres – żółty jest Twój



    - podaj mi jakie parametry, oprócz Twoich mam zbierać????
    - lepiej może mniej????

    - mam już gaz palny, to dziś lub jutro zrobię test szczelności, muszę się nastroić do tego.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 04-01-2012 o 14:07

  9. #189
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - cieszy mnie to że skrypt działa u ciebie.
    - na poniższych zrzutach widać że wartość obliczona , czyli wynikowa korekcja czasu wtrysku cały czas jest dodatnia, jeden tylko fragment ma ujemne wartości.
    - bardziej dziwne dla mnie jest to , że jak są stabilne parametry to ECU same zwiększa LONG, to jest już nie do pomyślenia.
    - tylko co powoduje to zwiększanie , samo ECU nie jest takie głupie, dostaje jakieś "lewe" parametry.
    - nie zbieraj dodatkowych parametrów, no chyba że z tym falowaniem obrotów, z większą ilościa parametrów.
    - pomocne byłoby podciśnienie w kolektorze ssącym tylko że SAE nie ma takiego parametru.
    - może podczas tego zjazdu obrotów, wciskać pedał hamulca, niwelować podciśnienie w kolektorze ssącym.

    --

    --


    --

    ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 15:07 ----------

    - dalsze testy OBD (EOBD) log 12-01-04, pliki 451, 452.453,454.
    - 451 - dojazd na miejsce zbiórki.
    - 452 - test obd z tempomatem.
    - 453 - test obd bez tempomatu.
    - 454 - dojazd do domu.
    - program to Scan XL Pro build 1856.
    - pomiar czasu 1 ramki to 700 msek., pomiary 12pól.
    - nie działa mi dalej skrypt do pomiaru wynikowej korekcji wtrysku paliwa.
    - do logów dołaczone pliki konfiguracyjne wykresy1.VDL oraz mapy0.VDL.
    - resztę w tym temacie
    --
    http://www.forum.alfaholicy.org/147/...tml#post753225
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 04-01-2012 o 15:14
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #190
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    - Ok. jutro pojeżdżę z 6-ma parametrami i zobaczę zaraz jak Ty jeździłeś.

    - Też się cieszę, że Twój skrypt działa, ale się martwię, że nie działa u Ciebie, a wręcz mnie to irytuje. W sumie to funkcja dodawania – masz te same PIDy to powinno liczyć. Dziwne.

    - reakcja na hamulec – brak – ani nie zwiększają się rpm, ani nie zmniejszają jest tak samo z rpm, mimo, że samochód hamuje. No, mimo tego samochód hamuje szybciej z hamulcem. Ale spróbuję to uchwycić jutro testerem.

    - tyle, że parametry do falowania – mam sama dobrać? Na podstawie jednej wskazówki, którą mi dałeś? To może być ryzykowne, ale i tak mi nie napiszesz co, to muszę poczytać i pokombinować i łapać same hamowania z dużą dawką jałowego na koniec, żeby można łatwo rozpoznać cykl, tylko te parametry… A może jednak sam dobierzesz?

    - może mógłbyś skrypt napisać na to podciśnienie? Żeby pośrednio jakoś wyliczyć z innych parametrów?
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 04-01-2012 o 20:20

Podobne wątki

  1. Reset parametrów, logi i ich ocena-prośba o pomoc
    Utworzone przez stopczyk26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 18:53
  2. Prośba o pomoc ocena parametrów - falowanie obrotów 2.5 V6
    Utworzone przez lucek_lukasz w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-03-2013, 12:06
  3. Prośba o sprawdzenie parametrów
    Utworzone przez milek_22 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 25-03-2012, 20:26
  4. Prośba o przeanalizowanie parametrów silnika
    Utworzone przez kak-tus w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-01-2012, 10:47
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-07-2011, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory