Strona 34 z 52 PierwszyPierwszy ... 242526272829303132333435363738394041424344 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 340 z 519

Temat: Falowanie przy toczeniu i dojeżdzaniu do świateł bliższe rozwiązaniu

  1. #331
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Przeczyściłem przepustnicę, zaadoptowałem metodą 90 sek. MAR, 90 sek ciszy, odpalenie auta i czekanie aż załączy się wentylator. Nie pomogło nic.


    bo adaptację się robi komputerem z alfa diagiem, i ecu i przepustnice, bez kompa nie zmienia się nic tylko paliwo marnujesz
    Do adaptacji przepustnicy nie trzeba grzać auta do włączenia wentylatora

  2. #332
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    dokładnie
    najpierw robisz reset komputerem, a dopiero później adaptację
    wykonałeś kolego adaptację, zaadaptowanego ECU i silniczka - czyli nic, chyba że Ci umknęło jakieś słowo ??
    a do tego mogłeś mieć większe problemy na wolnych, bo po każdym czyszczeniu przepustnicy tak się robi

  3. #333
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    koledzy, a widzieliście rozwiązanie odmy z tej aukcji?
    http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-sam...-C9867879.html
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	C9867879_8.jpg
Wyświetleń:	484
Rozmiar:	65.0 KB
ID:	43436  

  4. #334
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    -michualeks po zatrzymaniu pojazdu wskazówka prędkościomierza opada po czasie, to norma

    -też mam objawy mułowatego auta, a raz petardy, jeździ po prostu jak chce, czasem wystarczy musnąć gazem i się zbiera jak dzika, a innego dnia muszę dusić na pedał gazu i dopiero mułek się rozpędza, pewnie doskonałe niemieckie ECU, bo co innego

    -kabanov zazdroszczę Ci falowania przy dojeżdżaniu w zakresie 850-1000, ja mam w zakresie 500-1500 przy dojeżdżaniu

    ---------- Post added at 21:12 ---------- Previous post was at 21:08 ----------

    No powiem Ci zaviaseq że to już konkretnie wygląda, ale może ktoś opisać jak to jest połączone?
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  5. #335
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    zaworek odmy jest połączony wężem z wejściem odmy przed przepustnicą a z pokrywy zaworów, opary są puszczone w świat - tak jak to było xx lat temu

  6. #336
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    A ta alfa "sportowa" ze zdjęcia to zajebista jest, ma zwiększoną moc aż o 5 koni od seryjnej 2.0
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  7. #337
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    i jest mega odchudzona! więc to pocisk
    przetestuje tą odmę bo i tak muszę wrócić do oryginalnego ustawienia

  8. #338
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	odma.jpg
Wyświetleń:	323
Rozmiar:	86.4 KB
ID:	43437

    To ja mam kilka pytań:
    1) gdzie idzie ten zielony wąż z pierwszego króćca odmy
    2) czy ten wąż drugiego króćca odmy jest oryginalnie założony na zaworek?
    3) do czego idzie wąż numer 3? - proszę o dokładny opis
    4) czy ta pierwsza odma jest połączona trójnikiem z wężem paliwa ? trochę było by chore
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  9. #339
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    1) gdzie idzie ten zielony wąż z pierwszego króćca odmy
    2) czy ten wąż drugiego króćca odmy jest oryginalnie założony na zaworek?
    3) do czego idzie wąż numer 3? - proszę o dokładny opis
    4) czy ta pierwsza odma jest połączona trójnikiem z wężem paliwa ? trochę było by chore
    gdybym to ja montował to bym Ci baaardzo chetnie to opisał
    ale wg mnie to jest tak:
    1) w "świat" bo inaczej nie mam pojecia
    2) jest zaślepiony (2)
    3) do zaworka odmy. wyjścia dwóch odm dolotu powietrza są polączone ze sobą
    4) nie bardzo, ale faktycznie coś tam jest podlaczone

  10. #340
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Koledzy z UK mają podobny problem z falowaniem i wykonali to:
    programowali centralkę:
    http://www.alfa145.co.uk/obd.html
    odma:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	M1_5_5_ECU.jpg
Wyświetleń:	1573
Rozmiar:	93.9 KB
ID:	43474

    Przetłumaczyłem dwa opisy odmy:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	156TSengine.jpg
Wyświetleń:	126
Rozmiar:	152.9 KB
ID:	43475

    Sprawdzić należy również to:

    Air leaks into the inlet manifold could cause incorrect mixture and reult in stalling so you need to check you don't have any air leaks around the vacuum pump, im between the vacum pump and the servo unit (i.e. in the pipe) or at the servo unit itself. If you did have a brake servo vacuum leak then I would normally expect the brakes to be harder to operate than usual but it's possible they might still feel normal and the leak is small enough to just affect the air intake.
    http://forum.alfa145.com/index.php?s...38&#entry86438

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	BrakeServoVacuumPump2.jpg
Wyświetleń:	709
Rozmiar:	92.4 KB
ID:	43476
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	post-954-1164498153.jpg
Wyświetleń:	461
Rozmiar:	97.0 KB
ID:	43477
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 04-01-2012 o 22:33 Powód: Update
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. Falowanie przy 2-2,5 tyś obrotów w 16v JTDm
    Utworzone przez cuoreventi w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-06-2011, 06:49
  2. [155] Falowanie obrotów przy odpalaniu.
    Utworzone przez jedrekDSK w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 12:26
  3. Falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji
    Utworzone przez paweldante w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 20:07
  4. [146] gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyzowania, pali się kontrolka wtrusku
    Utworzone przez komar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 22:53
  5. [156] 1500 rpm przy toczeniu ?
    Utworzone przez Marcin_AR w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2008, 20:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory