Strona 6 z 27 PierwszyPierwszy 12345678910111213141516 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 270

Temat: Wymiana kierownicy na multifunkcyjną

  1. #51
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar noname
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    chwilowy brak;)
    Postów
    231

    Domyślnie

    no tak jak mi się wydawalo co napisalem wyzej utwierdziles mnie dzieki widze ze zasilania podswietlania przyciskow do 5 pinu jeszcze nie pociagnales? trzeba to do skrzynki bezpiecznikopw na aku ciagnac i tak samo mase w tamte okolice? daloby to jakos na skroty zrobic gdzies wczesniej sie wpiac na cwaniaka? jakies pomysly?
    jezeli chodzi o te piny 11 i 12 od airbagu to ktory bedzie ktory? zebym ich nie zamienil... mozna to jakos spr... troche wyzej opisywalem jakie mam kolory... bo nie jestem pewien jak w tej wtyczce 2 pinowej wpinanej do starej tasmy liczyc piny tez od lewej? wtedy byloby to easy

    a swoja droga tworzy sie chyba najlepiej opisany temat co do wymiany kiery

  2. #52
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Przecież Ty w tej wtyczce niczego nie zmieniasz tylko dokładasz 3 kabelki.Tam gdzie masz puste miejsca , pin 2,3,4...wypinasz wtykę od taśmy ,rozbierasz ją i w prosty sposób widzisz czego brakuje.Jeśli odczekasz tydzień to będę zakładał swoją kierownicę..na razie jest u obszycia..to zrobię zdjęcia.

  3. #53
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    Jak widać sterowanie działa na przykładzie nawigacji.
    Anteny widzę nie będziesz miał podpięty pod wzmacniacz?
    Btw, jak podłączysz sterowanie drugiej strony przycisków to daj znać jak zachowują się << i >> przy connect navie

  4. #54
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    wszystko ok...antenę miałem odpięta bo trochę zimno przy otwartym oknie a wewnątrz navi nie łapie ...teraz uczę się włoskiego aby wyczaić komendy słowne ..płytę ze zmianą języka miałem ale coś jej nie mogę znaleźć.W aucie zmienię na angielski bardziej przyjazny...ale potrzebny jest CAN..na stole nie dam rady.Jedna i druga strona przycisków działa ale coś się zawieszała i odczytywała inne komendy dopóki nasz wspomniany kabelek pin 2-12 nie podpiąłem do masy .Jak mi koleś obszyje kierownicę to porobię zdjęcia i zrobi się manuala aby już więcej temat nie wracał wraz z nowymi kolegami

  5. #55
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Mam na myśli to że przyciski << i >> w konfiguracji ze zwykłym radiem zmieniają wcześniej zdefiniowane stacje radiowe np z pierwszej na drugą, trzecią itp
    Chyba że naciśniesz i przytrzymasz przycisk, wtedy masz SEEK + lub SEEK -
    Za to moje przyciski przy conectcie zachowują się zawsze w formie SEEK, a wg instrukcji powinny zmieniać stację z 1 na 2

    Kwestia anteny. Oryginalna ma 4 wtyczki. A tu widzę tylko 3, zresztą widziałeś zapewne na schemacie że ori antena przechodzi przez wzmacniacz antenowy.
    W tym przypadku go pomijasz.

    Podepnij connecta do wtyczek w aucie to w menu zegarów zmienisz automatycznie język zegarów i connecta na angielski bez żadnej płyty.

  6. #56
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Mam na myśli to że przyciski << i >> w konfiguracji ze zwykłym radiem zmieniają wcześniej zdefiniowane stacje radiowe np z pierwszej na drugą, trzecią itp
    Chyba że naciśniesz i przytrzymasz przycisk, wtedy masz SEEK + lub SEEK -
    Za to moje przyciski przy conectcie zachowują się zawsze w formie SEEK, a wg instrukcji powinny zmieniać stację z 1 na 2

    Kwestia anteny. Oryginalna ma 4 wtyczki. A tu widzę tylko 3, zresztą widziałeś zapewne na schemacie że ori antena przechodzi przez wzmacniacz antenowy.
    W tym przypadku go pomijasz.

    Podepnij connecta do wtyczek w aucie to w menu zegarów zmienisz automatycznie język zegarów i connecta na angielski bez żadnej płyty.
    Co do anteny..masz racje bo antena jest z fiata stilo..daje radę nawet bez wzmacniacza antenowego.Jeśli chodzi o zmianę języka..to przecież napisałem że :
    W aucie zmienię na angielski bardziej przyjazny...ale potrzebny jest CAN..na stole nie dam rady...miałem dokładnie to na myśli o czym piszesz .
    Jeśli chodzi o przyciski to jutro sprawdzę w pracy...ale wydaje mi się że chyba zmieniają wcześniej zaprogramowane stacje...ale możesz to robić również komendą słowną

  7. #57
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    Jeśli chodzi o przyciski to jutro sprawdzę w pracy...ale wydaje mi się że chyba zmieniają wcześniej zaprogramowane stacje...ale możesz to robić również komendą słowną
    Ja akurat nie mogę. I Ty jeśli masz soft 26.16 to też nie.

    Co do anteny. Nie chodzi o jakość bo ta niewątpliwie będzie.
    W każdym razie connect będzie miał błąd wewnętrzny i zastanawiam się czy od tego nie zwariuje.

  8. #58
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    to widocznie nie mam 26.16...bo mogę.Zastanawiam się również jaki to błąd wewnętrzny będzie miał connect skoro ten 4 kabelek to zasilanie wzmacniacza anteny radiowej..którego nie mam.Czyżby odbieranie fal radiowych było zabronione na drucie zakończonym anteną ??.Wszystko okaże się w sobotę..gdy jutro dostanę kieszeń to wywalę aktualne radio,poprowadzę instalację i zrobię proxi dla connecta.

  9. #59
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Dokładnie taki błąd
    B1006 AM/FM aerial

  10. #60
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Dokładnie taki błąd
    B1006 AM/FM aerial
    hmm...to rozbebeszę starą antenę i wymontuję z niej wzmacniacz antenowy umieszczając go na kablu przy antenie..mam przecież dwie wtyczki / mama tata wolne / z kabla od stilo..a dojście jest dobre nawet po założeniu podsufitki poprzez tylną lampkę sufitową...zobaczymy po proxi...ale dzięki za informacje.Którędy ciągnąłeś kable do anteny ?

Podobne wątki

  1. [159] Wymiana kierownicy
    Utworzone przez robbie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 20-07-2022, 18:34
  2. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 21-07-2018, 15:13
  3. [159] Wymiana kierownicy
    Utworzone przez krzysiu182 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-01-2014, 16:57
  4. Zamiana kierownicy na multifunkcyjną FL
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-09-2009, 21:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory