Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 65

Temat: Alfa 166 / GT dylematy z zawieszeniem przed zakupem

  1. #11
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał tender Zobacz post
    co mnie bawi
    jazda daje niesamowitą frajdę


    Cytat Napisał tender Zobacz post
    co mnie wkurza
    Że do pracy mam tylko 50km


    Cytat Napisał tender Zobacz post
    na czym się zawiodłem
    Kupiłem to auto w pełni świadomy i na niczym się nie zawiodłem.


    Cytat Napisał tender Zobacz post
    czy kupiłbym jeszcze raz
    Ba!!! Oczywiście ale następna będzie w automacie może zamienię swoją albo jak sprzedam

    Poza tym trzeba uważać na mechaników którzy więcej psują niż naprawiają. To dość rzadki samochód i niewielu umie przy nim grzebać. Choć widzę że wybierasz JTD, to chociaż silnik jest bardziej znany.

  2. #12
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    była Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2001 r. jest VW Passat 2.0 TDI 2006 r.
    Postów
    241

    Domyślnie

    widzę po ogłoszeniu, że interesują Cię FL, nowsze roczniki i w przedziale 30k.. a to zupełnie inna rozmowa jak mawiał Kobuszewski w skeczu Hydraulik, przy zadbanym egzemplarzu to pewnie tylko standardowa obsługa, warto posłuchać silnika JTD, rolek, panewek, sprawdzić przebieg w miare możliwości, czy koła z tyłu nie rozjechane, osobiście unikałbym z Włoch bo bywają przegrzane silniki, generalny remont CAŁEJ zawiechy to ok 6k a z tyłu najczęściej jest problem ze zwrotnicami ale należy pamiętać że FLe miały lepszą zawiechę niż te z mojego rocznika auto płynie, prowadzi się świetnie
    ANGELS & AIRWAVES ... AND ALFA

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    Ja jestem zadowolony z mojej AR, ba, nawet moja żona jeździ nią z uśmiechem na twarzy silnik pięknie brzmi w końcu to r5 co prawda nie brzmi jak V6 ale .... przyprawia o rumieńce. Jeśli chodzi o wydatki na utrzymanie AR 166 FL 2,4 JTD 20V to są podobne do Passata i tańsze od niektórych Audi , wiem co piszę bo mam gromadkę znajomych którzy nie mogą się nadziwić że jest tak dobra w przeciwieństwie do opinii o Alfach. Nie oszukujmy się jak kupisz zadbaną Alfę i będziesz o nią dbał to długo posłuży podobna zasada tyczy się innych aut, a na naprawy trzeba mieć gotówkę adekwatnie do utrzymania aut klasy średniej wyższej.
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  4. #14
    tender
    Gość

    Domyślnie

    Ufff powiało nutką optymizmu! Teraz mam tylko nadzieję, że oględziny w ASO potwierdzą dobry stan auta. O wynikach poinformuje w poniedziałek! A Wy Panowie piszcie dalej bo czytając Wasze posty utwierdzam się że dobrze robię!

  5. #15
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie my mamy Cię przekonywać tylko sam masz być pewny.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Cytat Napisał univega Zobacz post
    widzę po ogłoszeniu, że interesują Cię FL, nowsze roczniki i w przedziale 30k.. a to zupełnie inna rozmowa jak mawiał Kobuszewski w skeczu Hydraulik, przy zadbanym egzemplarzu to pewnie tylko standardowa obsługa, warto posłuchać silnika JTD, rolek, panewek, sprawdzić przebieg w miare możliwości, czy koła z tyłu nie rozjechane, osobiście unikałbym z Włoch bo bywają przegrzane silniki, generalny remont CAŁEJ zawiechy to ok 6k a z tyłu najczęściej jest problem ze zwrotnicami ale należy pamiętać że FLe miały lepszą zawiechę niż te z mojego rocznika auto płynie, prowadzi się świetnie
    jesli mozesz to wyjasnij bardziej czym sie rozni zawieszenie w alfie 166 z przed liftem a tym po lifcie ze uwazasz ze drugie jest trwalsze
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    czym sie rozni zawieszenie w alfie 166 z przed liftem a tym po lifcie
    Niczym??

  8. #18
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    dokladnie ale myslalem ze dowiem sie czegosc nowego
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  9. #19
    predator
    Gość

    Domyślnie

    Ja swoją użytkuję rok czasu kupiłem ją tak jak ty nic o niej nie wiedząc z tym że Ty o coś pytasz (opinie) ja posłuchałem głosu serca i do dziś nie żałuję .

  10. #20
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    była Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2001 r. jest VW Passat 2.0 TDI 2006 r.
    Postów
    241

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    jesli mozesz to wyjasnij bardziej czym sie rozni zawieszenie w alfie 166 z przed liftem a tym po lifcie ze uwazasz ze drugie jest trwalsze
    no właśnie.. piszą o tym dużo w artykułach o 166 FL a nie wiadomo o co chodzi. Jak łupiemy po po naszych drogach to i tak zawiechę szlag trafi, ale jest jeden szczegół w 166 FL.. utwardzono i poprawiono ten nieszczęsny multilink co spowodowało że tył mniej się rozłazi na boki jak w starej 166. Tylko że to jest rozwiązanie na słoneczne włoskie autostrady na naszych drogach twardsze czułe zawieszenie nie ma szans, więc kwestia ma znikome znaczenie
    ANGELS & AIRWAVES ... AND ALFA

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 1.9 kilka pytań przed zakupem
    Utworzone przez Haczyk94 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-04-2015, 12:00
  2. Porady przed zakupem Alfa Romeo 147
    Utworzone przez Piotrek3006 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-08-2013, 09:25
  3. Kilka pytań przed zakupem - Alfa Romeo 166 2.4 JTD TI 175KM
    Utworzone przez Marcel666 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-07-2012, 20:18
  4. Przed zakupem 147 1,6 TS 120 KM
    Utworzone przez adam08 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 20:52
  5. Dylematy przed zakupem.
    Utworzone przez Brovar w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-02-2011, 12:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory