Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 108

Temat: Alfa romeo - niepewność

  1. #41
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    Nie wypinaniem tylko wypięciem bo zrobiłem to raz a po drugie to jakoś nie widzę żadnej różnicy bo po podpięciu z powrotem silnik pracuje tak jak wcześniej i ma żadnej różnicy, żadne kontrolki się nie zapalają, ani na postoju ani podczas jazdy

  2. #42
    ViP Rowerzysta Avatar b.piotrus
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Otmuchów
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD, Mazda CX-7 2,3
    Postów
    402

    Domyślnie

    Tak szczerze to dosyć humorystyczny temat, a pochwal się kolego Damian156JTD jakiej firmy wahacze kupiłeś, odnośnie samego podłączania do kompa to raczej popytaj na forum albo jedź do prawdziwych fachowców- koledzy z forum podłączą Ci za darmo lub za przysłowiowy kieliszek chleba, a jak widzę że jakaś niezalezna firma bierze 20zł za podłączanie do kompa, to jakoś nie za bardzo mam do takiej zaufanie- chociaż kto wie. Normalne firmy/serwisy biorą za podłączenie 50-100zł. No i więcej czytać forum, bo to wszystko było już tyle razy wałkowane- tydzień, miesiąc, rok, dwa, trzy lata temu... Czasami wystarczy cofnąć się o dwie strony, nawet bez używania szukajki...
    Alfa Romeo GT 1,9JTD, Mazda CX-7 2,3,

  3. #43
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał black1233 Zobacz post
    Nie wypinaniem tylko wypięciem bo zrobiłem to raz a po drugie to jakoś nie widzę żadnej różnicy bo po podpięciu z powrotem silnik pracuje tak jak wcześniej i ma żadnej różnicy, żadne kontrolki się nie zapalają, ani na postoju ani podczas jazdy
    no to ja przepraszam ,ja sie nie znam,

  4. #44
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    obroty falują ale najważniejsze że koła się kręcą .a co do podłączenia pod komputer za 20 zł to faktycznie tanio , może jakiś stary komputer

  5. #45
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    atari

  6. #46
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    Podłącz Alfe pod USB będzie prościej

    ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

    a co do wahaczy to w sumie też mam do wymiany i też nie wiem na jakiej bo każdy pisze co swojego , jeden pisze że VEMA jest ok a inny że z tej firmy tylko dolne są ok a górne do niczego. następny znowu że TRW więc jak sam nie założę i się nie przekonam ile przejade to sie nie dowiem

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał black1233 Zobacz post
    Podłącz Alfe pod USB będzie prościej

    ---------- Post added at 13:07 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

    a co do wahaczy to w sumie też mam do wymiany i też nie wiem na jakiej bo każdy pisze co swojego , jeden pisze że VEMA jest ok a inny że z tej firmy tylko dolne są ok a górne do niczego. następny znowu że TRW więc jak sam nie założę i się nie przekonam ile przejade to sie nie dowiem
    Pamiętaj,że oszczędzający płacą podwójnie Vema jest niewiele tańsza więc lepiej dołożyć kilka złotych i mieć święty spokój.
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  8. #48
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    No niby masz racje, zobcze na co się zdecyduje, opinie są różne a musze jedną stronę całą wymienić ,górę i dół razem z tulejami i tymi wszystkimi pierdołami, TRW mi po głowie chodzi.

    Z tego co patrzyłem to tych firm jest od cholery , min. magneti mareli też robi te wahacze

  9. #49
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał black1233 Zobacz post
    i o dziwo jak uruchomiłem silnik to zapaliła się kontrolka od wtrysków i wtedy zaczął bardziej nierówno pracować, a jak podłączyłem znowu to po uruchomieniu silnika zgasła co ty na to ?
    no przeca masz 1600 benzyna , a ja piszę o jtd do Damian156JTD

    ---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:48 ----------

    Cytat Napisał Damian156JTD Zobacz post
    ja jak będę odłączał to odłączę,przeczyszczę i zamontuję i dopiero odpalę żeby lipy nie było
    nic nie czyść , nie potrzebujesz jechać na kompa na razie , nie generuj kosztów !


    odepnij wtyczkę i próba drogowa , jak będzie lepiej jechało to możesz wtedy delikatnie przeczyścić ( dobry jest spray izopropylowy ) ;

    zaślepienie egr: natychmiastowa reakcja na gaz , zero dymienia przy przyspieszeniu
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  10. #50
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    no przeca masz 1600 benzyna , a ja piszę o jtd
    Dokładnie o to samo mi chodziło, ale kolega Black1233 upiera się przy swoim.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory