Strona 7 z 15 PierwszyPierwszy 123456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 144

Temat: Tylna wycieraczka i kontrolka paliwa w MITO żyją własnym życiem...

  1. #61
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Powodzenia
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  2. #62
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki za wsparcie chłopaki

    ---------- Post added 27-01-2012 at 00:27 ---------- Previous post was 26-01-2012 at 23:38 ----------

    metan i Proxim@Ar, naprawdę świetnie się z Wami koresponduje

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Przy awarii uszczelki pod głowicą silnik grzałby się niesamowicie i poziom płynu ulegałby zmianie. Masz po prostu zapowietrzony układ (nawet fabrycznie nowe samochody tak maja - w poczatkowym okresie eksploatacji układ się dopiero odpowietrza całkowicie po jakiś 10-15tys km) U ciebie po tych wszystkich wymianach masz gdzieś babelek powietrza który można tylko usunąc przez dolanie płynu na maksa, porządne rogrzanie silnika (do włączenia wentylatora), wyłączenie i ostudzenie silnika - kilka takich cykli załatwi sprawę. Wstępnie układ odpowietrza się odpowietrznikiem który jest w prawym górnym rogu chłodnicy (w niektórych modelach odpowietrznik jest też na przewodzie idącym do nagrzewnicy - robi się to tylko podczas zalewania płynem, a potem tylko metodą którą podałem
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #64
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Gdybym jeszcze się znał na tyle co np Maciek-156, to by dopiero było miło
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  5. #65
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Przy awarii uszczelki pod głowicą silnik grzałby się niesamowicie i poziom płynu ulegałby zmianie. Masz po prostu zapowietrzony układ (nawet fabrycznie nowe samochody tak maja - w poczatkowym okresie eksploatacji układ się dopiero odpowietrza całkowicie po jakiś 10-15tys km) U ciebie po tych wszystkich wymianach masz gdzieś babelek powietrza który można tylko usunąc przez dolanie płynu na maksa, porządne rogrzanie silnika (do włączenia wentylatora), wyłączenie i ostudzenie silnika - kilka takich cykli załatwi sprawę. Wstępnie układ odpowietrza się odpowietrznikiem który jest w prawym górnym rogu chłodnicy (w niektórych modelach odpowietrznik jest też na przewodzie idącym do nagrzewnicy - robi się to tylko podczas zalewania płynem, a potem tylko metodą którą podałem
    Dzięki Maciek mam wrażenie, że to własnie zapowietrzenie, bo chyba udało mi się nawet trochę odpowietrzyć (mimo, że jestem blondynką) Teraz pozostaje serwisowi to sprawdzić i zająć się wycieraczką oraz kontrolkami
    Dzięki za konsultacje

    ---------- Post added at 11:31 ---------- Previous post was at 11:27 ----------

    Cytat Napisał Proxim@Ar Zobacz post
    Gdybym jeszcze się znał na tyle co np Maciek-156, to by dopiero było miło
    Wiesz, @Maciek i @metan naprawdę mają niezłą wiedzę Szacun ale dobre chęci też się liczą
    Pozdrawiam

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    W sprawie kontrolek itp niech ci wykonają examinerem test wskaźników- to jest procedura która zapala wszystkie kontrolki oraz wykonuje obrót wskazówek od zera do maks. Gdy jest OK wtedy wiadomo że zestaw wskaźników działa prawidłowo i body comp również sygnały prawidłowo wysyła. Każdą kontrolkę, wskazówkę, silniczek (np. wycieraczek) można w ten sposób uruchomić z osobna. Gdy testy wyjdą prawidłowo przyczyna może być po stronie wiązek kabli, wtyczek i włączników które załączają te funkcje lub. Gdy nie wyjdą prawidłowo to walnięty body lub co mniej prawdopodobne również kable wtyczki itp tym razem po stronie wykonawczej tzn uruchamiające poszczególne urządzenia. Opcja trzecia-wszystko wyjdzie OK bo akurat wszędzie był dobry styk a potem podczas jazdy na dziurach itp coś się poluzuje i wtedy trzeba samemu przeprowadzać dochodzenie-znależć wszystkie funkcje które nie działają co pozwoli je pogrupować i znaleźć "klucz" np czy to nie jakaś wspólna wiązka itp.

  7. #67
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Opcja trzecia-wszystko wyjdzie OK bo akurat wszędzie był dobry styk a potem podczas jazdy na dziurach itp coś się poluzuje i wtedy trzeba samemu przeprowadzać dochodzenie-znależć wszystkie funkcje które nie działają co pozwoli je pogrupować i znaleźć "klucz" np czy to nie jakaś wspólna wiązka itp.
    No własnie czsami moja Mitka bywa tak złosliwa, że daje mi jakies dziwne sygnały więc jadę do serwisu, a tam wszystko OK. Wtedy panowie serwisanci mają ze mnie niezły ubaw Ale co zrobić Alfa bywa kaprysna...

  8. #68
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Spróbuj ich poprosić żeby trochę pomieszali wtyczkami przy body compie. Niech poruszają, podociskają i obserwują. Bodykomputer jest nad złączem diagnostycznym wewnątrz auta przy drzwiach kierowcy pod taką klapką ze schowkiem. Schodzi się tam kilkaset przewodów sterujących wszystkim w aucie.

  9. #69
    Jola
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał metan Zobacz post
    Spróbuj ich poprosić żeby trochę pomieszali wtyczkami przy body compie. Niech poruszają, podociskają i obserwują. Bodykomputer jest nad złączem diagnostycznym wewnątrz auta przy drzwiach kierowcy pod taką klapką ze schowkiem. Schodzi się tam kilkaset przewodów sterujących wszystkim w aucie.
    Oki, pomęczę ich trochę, zresztą jestem już znana z tego w tym serwisie. Mam nadzieję, że wszyscy mechanicy nie uciekną na mój widok

  10. #70
    Użytkownik Znawca Avatar metan
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    K-ce
    Auto
    Mito 1,4 MPI
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Mały edit: test wskażników wykonuje się łączać się z zestawem wskaźników nie z body. Nie sprawdzimy nim poprawoci komend pomiędzy tymi urządzeniami. To tak dla zachowania ścisłości żeby nie wprowadzić kogoś w błąd. Ale i tak warto go wykonać

Podobne wątki

  1. Wskaźnik paliwa żyje własnym życiem...
    Utworzone przez Andrzej78500 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 25-09-2014, 22:42
  2. wycieraczki żyją własnym życiem
    Utworzone przez lukas1983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-08-2014, 13:51
  3. 2,4 JTD - obroty nie falują, ale żyją swoim życiem.
    Utworzone przez CinQss w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 20:34
  4. Pytanie o żyjący własnym życiem wskaźnik paliwa.
    Utworzone przez jankes1979 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-05-2013, 15:48
  5. [146] Wycieraczki żyją własnym życiem :)
    Utworzone przez Karol88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-05-2009, 06:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory