a przepustnica czyta ?
a przepustnica czyta ?
Przymula czyli obroty spadaja z 700 do 500 i znowu wraca na 700?
wszystko jest w jak najlepszym porządku.Cały kolektor rozbierałem chyba z 5 razy czysciłem wszystko przepustnice odmę itp
---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 12:52 ----------
gdy silnik sie nagrzeje wskazówka na obrotomierzu stoi w miejscu ale zauważalna jet dziwna praca silnika ''nierówna'' trzesie całą budą
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
no tez mi to chodzi po głowie, ale czy czyjnik wałka rozrządu ''halla''moze powodowac takie objawy??
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
ok dzięki. poprawie rozrząd i zobaczymy jak to bedzie wszystko wyglądać mam nadzieje ze sie poprawi.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
A mnie zastanawia czy w dobrym kierunku szukasz kolego...
Trudno to na odległość ocenić, ale może sam sobie pomożesz - czy dotykając przez delikatnie pedału sprzęgła (dosłownie dotknięcie kasujące luz i rozpoczynające "napięcie" hydrauliki) nie czujesz pulsowania?
Może to koło (dwumas) ma takie luzy, że rzuca motorem?
A jeśli nie to, to może przepływka? Może czujnik stukowy? Czy auto ma tyle mocy ile potrzeba? Czy przebieg tej mocy jest taki jaki być powinien (znaczy płynny, bez ograniczeń - nawet tych chwilowych).
Podpięcie pod komputer dużo by powiedziało (przynajmniej na zasadzie eliminacji podejrzeń), jednak nie z samych kodów błędów niestety...
Częstym przypadkiem jest rozwulkanizowane koło pasowe bo ono jest odpowiedzialne za zredukowanie drgań całego rozrządu oraz wału korbowego. Przy dodawaniu gazu te objawy mogą być neutralizowane przez obroty silnika. Zdejmij koło nadkole i zobacz w jakim ono jest w stanie..